Geweldig, altijd weer een goede ‘Break’ in de maand

Per zorgt er altijd voor dat mijn lijf ‘recht’ blijft met alle positieve gemakken als gevolg. Door het goede maandelijkse onderhoud blijft mijn lijf het goed doen.

• Locatie: Heemstede

Altijd behandeling met resultaat.

In deze praktijk werken zeer kundige chiropractors. Iedere chiropractor heeft zijn of haar eigen wijze van behandelen, maar het resultaat is hetzelfde. De behandeling vindt plaats in een ontspannen sfeer. De klachten verminderen of verdwijnen zelfs al tijdens de behandeling en nadien voel je je sterker en beter! Ook bij acute klachten kun je snel terecht, er wordt altijd met je mee gedacht. De assistentes zijn vriendelijk en accuraat. Kortom, ik zal deze praktijk zeker aanbevelen bij mensen met rug-, nekklachten of allerlei andere klachten die hier uit voort kunnen vloeien.

• Locatie: Den Haag

Last van je rug? Munksgaard!

Fijne praktijk waar je snel terecht kunt (parkeren op eigen terrein) Na een vriendelijke ontvangst word je volgens afspraak en op tijd geholpen. Een korte (pijnloze) behandeling die mij altijd direct verlichting geeft. De behandeling valt onder de alternatieve geneeskunde wat het misschien onbekend maakt maar als je, zoals ik, last van je rug en nek hebt een prima oplossing!

• Locatie: Den Haag

Super behandeling en klantvriendelijk!

Heel vriendelijke mensen en de behandeling is is zeer doeltreffend.

Heel goed.

Chiropractie Munksgaard is erg goed. Wordt altijd prettig geholpen. Heb altijd vaste afspraken, en kan er ook altijd terecht als ik een plotselinge last van mijn rug krijg.

Goed en professioneel

Als verpleegkundige met een zware fysieke baan kan ik dankzij de behandelingen van mevr Lee mijn werk nog steeds uitoefenen.

• Locatie: Heemstede

Heel tevreden: klantvriendelijk en deskundig

Vriendelijke en rustige medewerkers. Bij eerste behandeling intake met professionele bodyscan en behandelplan gericht op voorspoedig herstel. Kom nog altijd terug voor periodiek preventief “onderhoud”.

• Locatie: Heemstede

Zeer deskundig en verrichten wonderen!

Naar zeer tevredenheid komen mijn man en ik al jaren bij de chriropratiepraktijk Munksgaard in Heemstede. Ze hebben ons beide van rugklachten en een nekhernia afgeholpen door hun deskundig behandelingen. Blijven preventief onder behandeling en bij spoed wordt je snel geholpen. Wij kunnen het iedereen van harte aanbevelen.

• Locatie: Heemstede

Ik kom al jaren bij Munksgaard, altijd goed geholpen, mijn dochter komt af en toe ook mee, ze turnt veel en behandeling helpen haar ook. Ik ben heel tevreden.

• Locatie: Zaanstad

Buitengewoon goed en prettig.

Naar volle tevredenheid al vele jaren ervaring met de praktijk. De laatste chiropractor waar ik door behandeld word is mevr. Yunju Lee. Ik vind haar zeer kundig en heel fijn en toegankelijk in de omgang. De receptie ook vriendelijk en behulpzaam. Hoop nog lang van jullie praktijk gebruik te kunnen maken.

En weg is de pijn!

Ik had al een jaar echt last van mijn nek. Dokter en fysiotherapeut bezocht zónder veel succes. Ik begon al te denken dat het aan de leeftijd lag maar na drie maanden behandeling bij deze chiropractor ben ik nu weer pijnvrij.

Prima behandelingen

Ik ben stratenmaker en zzp en zonder de Chiropractie behandelingen zou ik niet kunnen werken

• Locatie: Den Haag

Niks om af te kraken ;-)

Goede ervaring al 20 jaar, vriendelijke chiropractors, nemen de tijd voor de behandeling, klachten verminderen door vakkundig handelen, assistente aan de balie, vriendelijk, denken mee over de volgende afspraak. 'Kortom niks om af te kraken' je bent hier in goede handen!

Heel erg tevreden

Ik kom hier al meer dan 10 jaar en wordt altijd vriendelijk en prettig te woord gestaan. Ik heb een vaste chiropractor waar ik met veel plezier bij langskom. Afspraken plannen/verzetten is ook nooit een probleem.

• Locatie: Wateringseveld

Goede behandelingen verlichten mijn rugpijn

De medewerkers en de therapeut bij Munksgaard zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De behandelingen zijn goed en helpen mijn rugpijn te verlichten.

Goed en klantvriendelijk

Goed georganiseerd, maar wel prijzig, echter wel begrijpelijk. Heb er zeker baat bij gehad, jammer dat het niet goed gedekt is door de verzekering.

Prettig personeel

Correct met afspraken maken. Goede chiropractor.

• Locatie: Heemstede

Mooie praktijk met ervaren personeel

Dit is een praktijk die het anders aanpakt. Je begint met een intake worden diverse metingen gedaan en je krijgt een bodyscan thermalscan en je botdichtheid word gemeten. Koste best wel wat geld maar is zeker de moeite waard. Want je weet in ieder geval de algehele staat je botten en ruggengraat. Daarna wordt een goed behandelplan gemaakt.

• Locatie: Zaanstad

Echte professionals die problemen kunnen oplossen

Ik loop al 3 jaar rond met een ontzettende pijn in mijn nek / bovenrug en heb echt alles geprobeerd maar niets hielp.. Totdat ik hier terecht kwam, er werd gelijk een scan gemaakt en tot mijn grote verbazing kwamen we achter het probleem wat niemand mij eerder had verteld.. Erg blij met Munksgaard, thanks!

• Locatie: Heemstede

Uitermate kundig en vriendelijk; onmisbaar voor ons gezin.

Al jaren lang komen wij geregeld bij Chiropractie Munksgaard. Niet alleen ikzelf ben zeer gebaat bij de behandelingen maar ik neem ook geregeld een van onze kinderen mee. Na twee heftige bevallingen was voor beide kids het eerste uitje een bezoek aan Per. Zoonlief was 9 dagen en onze dochter was 6 jaar oud. Het zijn zeer energieke kinderen die geen uitdaging uit de weggaan en ik vind het heel erg fijn dat we langs kunnen komen voor een check zodat we er zeker van zijn dat hun lijfjes in goede banen kunnen groeien. Een hele kleine correctie doet al wonderen!. Een APK voor je auto is de normaalste zaak van de wereld en dus ga ik, waar er maar 1 van is en ik een heel leven mee doe, geregeld voor mijn APK!

• Locatie: Heemstede

Geweldig behandeling om van pijnklachten af te komen.

Ik ben al enkele jaren klant van de praktijk in Wateringseveld. Op advies van de podotherapeut heb ik indertijd een afspraak gemaakt. Ik had nl. al 35 jaar last van (lage) rugpijn. De chiropractor heeft mij hier grotendeels vanaf geholpen! Elke 3 maanden kom ik nu nog langs voor een check-up, waardoor mijn bewegingsapparaat optimaal blijft. Het is ook erg fijn dat je, als je pijn hebt, snel een afspraak kunt maken. Dit heb ik zelf ervaren met nekklachten. Deze klachten waren tot mijn verbazing al na ėėn behandeling verholpen, zodat ik maar een paar dagen last heb gehad! Ik heb ook al een aantal mensen met rug- en/of nekklachten (met succes) doorverwezen. Al met al: blijf niet rondlopen met pijn, maar maak een afspraak met een chiropractor! Je zult er baat bij hebben!

ben erg tevreden

ben al heel lang patiënt in de praktijk munsksgaard en ben erg tevreden over de behandelingen , het houd mij dubbele nek hernia onder controle en zo veel mogelijk pijn vrij ,en meerdere klachten ook.

Elke keer een opluchting

Elke 3 maanden ga ik vooe een "onderhoudsbeurtje' na hardnekkige nek en rugklachten om erger te voorkomen. Het blijkt dat dit ook nodig is. Ik ben dik tevreden hi

• Locatie: Wateringseveld

lichamelijke klachten die opgelost worden vermindert toppie.

vakkundige behulp saam vriendelijk mee denkend ook de dames achter de balie gewoon allemaal liefe mensen. ben zeer tevreden.

Groot Hertoginnelaan 38 2517 EH s-Gravenhage

(070) 3543288