Eerlijk advies, goede prijs, goede service.

Ik wilde als verrassing een auto voor mijn dochter hebben en dat binnen 1 dag. Ricardo had een leuke wagen staan voor een goede prijs. Hij heeft goed uitleg gegeven over de historie van de auto. Hij heeft de auto nog extra nagekeken en heeft met prioriteit de beurt en poetsbeurt geregeld. ‘s-Avonds heeft hij de auto voor de deur afgeleverd zonder extra kosten. Mijn dochter was de dag erna erg tevreden met haar auto, wel bemerkte ze een klein euvel. Ze had hierover contact met Ricardo wat ook meteen en naar volle tevredenheid is opgelost. Wat mij betreft staat ‘De klant is koning’ hoog in het vaandel bij rvt auto’s

Super tevreden!

Super goed geholpen ! Echt een aanrader

Geweldige service

Klant vriendelijk en mooie goed en goedkope auto's

Professioneel, behulpzaam, eerlijk!

Wij hebben onze Citroën C3 Picasso bij Ricardo gekocht, en we zijn buitengewoon tevreden met de service en professionaliteit van Ricardo. We hebben de auto nu 15 dagen, en iedere dag is een genot. Ricardo, ga zo door! Vriendelijke groet uit het midden van het land, Curt Roth.

Echt een top service .. zeer zeker een aanrader

Ricardo is een top verkoper .. Hij neemt ook alle tijd en moeite voor de klant. Echt een top service . En zeer zeker een aanrader . Top auto’s voor een zeer goede prijs.

Ouderwets eerlijk zeldzaam tegenwoordig

Peugeot gekocht hele goede citroen ingeruild komt alle afspraken na kan iedereen aanraden zoek niet verder koop je auto bij RVT

Gaat echt ‘the extra Mile’ voor de klant

In 1 woord uitstekend. Qua service kan het niet beter. Eerlijk en rechtdoorzee goede monteur in huis. Men denkt mee. Top!

Goede en betrouwbare service. Blij met deze aankoop. We gaan er veel plezier van hebben. Bedankt voor deze fijne service. Een echte aanrader om hier je auto te kopen!

Goede service zeer klantvriendelijk

Dankjewel voor de goede service van onze nieuwe aanwinst opel insignia tourer gr Sabrina

Ford Ecosport

Wij hebben een hele mooie auto gekocht bij RVT Auto’s. Fijne service en een eerlijke verkoper. Ricardo bedankt, wij zijn heel erg te vreden!

Uitstekende service!

Onlangs hebben wij bij RvT auto's onze Ford Fiesta aangekocht. Wij zijn heel tevreden over onze auto, maar zeker ook over de gang van zaken met betrekking tot de aankoop van onze auto. Ricardo heeft ons goed en duidelijk geadviseerd. Hij adviseerde ons bijvoorbeeld om 98 te tanken. Het klopt inderdaad dat de auto hierdoor meer bereik heeft qua kilometers. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Irina

Great dealership. They have great cars and they are extremely helpful.

Klantvriendelijk altijd goed vd goede oplossing

Is zeer goed met prijs plus goede garantie maar ook bereid altijd te zoeken vd goede oplossing. Goede prijs voor men inruil gekregen Gewoon eerlijke goed bedrijf. Succes

TOP BEDRIJF !

Top bedrijf, voorbeeld voor vele. Eerst volgende auto word weer hier gehaald !

Servicegericht en betrouwbaar!

Onlangs hebben wij bij RvT auto's een Ford Fiesta gekocht. Gedurende het gehele traject heeft Ricardo ons uitstekend geholpen en geadviseerd over de auto die wij op het oog hadden. Ricardo heeft in alle opzichten kennis van zaken en adviseerde ons bijvoorbeeld om 98 te tanken. Achteraf blijkt inderdaad dat de auto hierdoor meer bereik heeft. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en op de wijze waarop we de auto afgeleverd hebben kregen. Gewoonweg top!

Geen oplossing voor verborgen gebreken

In december 2021 auto gekocht bij rvt. Nu, 5,5 maanden later, blijkt opeens de ketting te zijn versleten. Telefoontje met ricardo.... kosten 900 euro. " u heeft geen garantie bijgekocht". Ja a me hoela... die koop je voor 3 maanden en daar valt deze reparatie niet onder. Is slijtage wordt dan gezegd. Na zeuren van mij wilde hij wel iets voor mij betekenen.... alsnog kosten 700 euro. Snap dat je als auto verkoper niet alles kunt zien van een auto, maar zo niet thuis geven aan een goede vaste klant is waardeloos. Dus voor mij.... NOOIT MEER RVT AUTO'S.

Beste, Wat jammer dat u het verhaal onvolledig publiceert. Bij aankoop van een auto vragen wij altijd of de klant gebruik wil maken van het bijkopen van garantie (indien deze niet in de prijs is inbegrepen) Bij aankoop heeft u er bewust niet voor gekozen. Onze garantie op auto's van €6749,- is voor 3 maanden €349,- op draaiende delen (motor+bak). Wij hebben u destijds kosteloos 1 maand volledige garantie bij gegeven. Een distr.ketting dat na 5,5 maand opgerekt is geworden kan niemand iets aan doen, en overigens een slijtage deel. Echter heb ik u prijs laten opvragen bij mijn garage dit zou uitkomen op €900,- dit was voor kompleet kettingset,waterpomp,pakkingen,Koelvloeistof,olie en olie filter. Ik heb u toen het voorstel gedaan dat de arbeid uren voor mijn rekening zouden komen ruim €200,- u vond het eerst perfect en vervolgens begon u te dreigen met rechtbijstand en dat ik het hele bedrag zou moeten betalen. Hierop heb ik aangegeven dat u vrij bent om u tot de rechtsbijstand en of u advocaat te wenden, Vervolgens heeft u iemand gevonden die de reparatie zou kunnen doen voor €650,- en maakte u mij uit voor oplichter. Nogmaals heel erg jammer.

Service zwaar ondermaats

Zodra je over de dorpel van het terrein bent is de service ver te zoeken. Ook blijkt Dhr Ricardo aan selectief geheugenverlies te lijden , wij hebben daags nadat de auto afgeleverd was aangegeven wat er aan mankeerde, echter volgens Dhr Ricardo had hij niets aan de auto gemerkt bij het rijden op de snelweg.(trok op snelweg over links weg). Dat wordt dan natuurlijk een welles nietes spelletje...zo lust ik er nog wel een paar!!! Tevens had Dhr Ricardo beloofd om via een offerte de inkoopsprijs voor een defect deurslot te vergoeden....U raadt het al, ook hier niets meer over gehoord!! Na deze werkwijze van Dhr. Ricardo heb ik de auto maar een beurt laten geven en wat bleek...er was achterstallig onderhoud...daar zaten ook dingen bij die wel degelijk onder een APK keuring vallen. Als je Dhr . Ricardo over dit soort mankementen benaderd krijgt hij opeens een kort lontje en nogmaals er wordt totaal geen service geleverd. Mensen wees gewaarschuwd!

Beste , Allereerst betreuren wij het feit dat u onjuist heden bent aan het publiceren. U verhaal heeft een hele andere wending, u heeft namelijk een gebruikt Ford Fusion van het bouwjaar 2010 bij ons aangekocht die is afgeleverd met nieuwe apk. Wij zijn destijds de koop overeengekomen met de afspraak dat wij u de auto zouden leveren met trekhaak en nieuwe apk, u gaf destijds aan de trekhaak van u vorige Ford fusion om te monteren waarop wij aangaven u een nieuwe te laten monteren. De door u aangekochte auto had op dat moment een defect aan het kofferklep slot dat door ons echter vervangen is bij rijklaar maken. Ook hebben wij de accu doorgemeten en deze vervangen daar deze niet voldoende meer was. U belde een aantal dagen na verkoop met het 1ste verhaal dat u bij hogere snelheden een trilling in het stuur voelden,hierop heb ik aangegeven dat het waarschijnlijk een balanceer loodje zou kunnen zijn. U bent destijds naar u eigen garage gereden en die constateerden inderdaad mijn vermoeden ook zou er een velg krom zijn wat heel raar is want die was namelijk niet krom bij aankoop ,wetende dat ik er zelf ruim 55 km mee gereden heb voor de montage van de nieuwe Trekhaak. Ook heeft u toen een afspraak gemaakt bij u eigen garage om onderhoud te laten uitvoeren. Hierbij hebben zij u een grote beurt aangeraden waarop ze ook remvloeistof hebben vervangen. Ook hebben zij hierbij u ook gelijk nieuwe ruitenwissers voor geplaats (standaard bij iedere grote beurt dat hierna gekeken word) Echter vergeet u erbij te vermelden dat u de auto aangekocht heeft op 27-12-21 en u aankomt met een factuur van 12-04-22 waarop zij constateerde dat u ruitenwissers slecht zijn. Ook zou u deurslot nadien defect zijn geraakt. Helaas geven wij geen garantie op onderhoud en of slijtage delen na 4 maanden. Vooralsnog wensen wij u veel plezier met u aanschaf en vinden wij het zeer jammer dat u ons zo weg zet. Met vriendelijke groet, Ricardo van tongeren.

Goed bedrijf en erg behulpzaam

Goed in communicatie en ik heb ook een perfecte auto

Zeer tevreden over mijn aangeschafte Renault Clio

Ricardo heeft deze auto perfect afgeleverd en volledig conform afspraken. Ricardo geeft eerlijk advies en komt zeer betrouwbaar over. Kortom nog altijd zeer tevreden.

Zeer netjes te woord gestaan, goed uitgelegd, perfect afgeleverd

Top. Ik kan deze garage aanbevelen!

Zeer content

Super tevreden over aankoop en afhandeling. Reageerd direct op vragen. Snelle afhandeling en een nette inruilprijs. Voor mij 2 uur rijden naar Maastricht maar zeker de moeite waard. Zeker een aanrader.

Wat een geweldige service

Ricardo ik ben super blij met mijn aankoop,nog mooier is dat de auto morgen persoonlijk word afgeleverd. Dat noem ik toch geweldig,naar een zoektocht van 6 maanden eindelijk iemand die inziet dat een gehandicapte net iets extra's nodig heeft. Bedank topper.

Super mooie auto gekocht .bedankt

Prima geregeld en komt zijn afspraken na!

Eerste nieuwe auto gekocht. Werd rijklaar gemaakt en nodige reparaties werden uitgevoerd binnen de garantie.

Geweldig zeker een aanrader

Top auto zo goed als nieuw. Perfect afgeleverd zoals afgesproken.

Over RVT Auto's

Bent u op zoek naar een mooie gebruikte auto? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Al onze auto's beschikken over documentatie omtrent onderhoud en historie!. Zo bent u zeker van een eerlijke auto voor een goede prijs. Wij hebben geen overbodig en te duur personeel. Zo bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en wordt de nadruk gelegd op een persoonlijk klanten contact. Betrouwbaarheid en service staat bij ons hoog in het vaandel! Graag tot ziens bij RvT auto's