Betrouwbaar en goede service

Inmiddels twee auto's in onderhoud naar volle tevredenheid. Ze houden je heel goed op de hoogte over het onderhoud. Vooraf een offerte en mocht er iets zijn dan word je duidelijk geïnformeerd . Kortom, heel tevreden met de opgedane ervaring. M.Hoebee

Geweldige service

Echt de beste garage van Almere. Vriendelijk en behulpzaam. Moet er iets gerepareerd worden dan sturen ze via whatsapp een foto zodat je dit zelf ook kan zien!

Boven verwachting

Op dit moment heb ik mijn camper en twee auto's in onderhoud bij M&R autoservice. Ze leveren steeds net meer service dan je verwacht. Door pech heb ik meerdere complexe reparaties bij hen laten doen. Als een onderdeel niet te vinden is, dan stellen ze een onderdeel uit verschillende andere onderdelen samen. Ze zijn vindingrijk, werken netjes en zijn betrouwbaar. Je wordt niet op kosten gejaagd en er wordt altijd met je overlegd via app of telefonisch welke reparatie zij adviseren en welke opties er nog meer mogelijk zijn. Heel fijn. Voor mij geen andere garage meer. Ik rijd graag uit Huizen naar Almere voor deze garage.

• Prijs/Kwaliteit

Online een afspraak gemaakt voor APK met kleine beurt. In de ochtend op 13-09-2021 mijn auto neer gezet. Ik kreeg netjes een appje met de dingen die ze wilde repareren. Goedkeuring gegeven en later op de middag mijn auto op kunnen halen. Werd netjes en vriendelijk te woord gestaan.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn auto is vorige week voor de eerste keer bij M&R Auto Service geweest voor de APK en het onderhoud. Dit is mij erg goed bevallen! Ik heb goede uitleg gekregen over de verrichte werkzaamheden en deze hebben plaatsgevonden na overleg. Ik kom hier in het vervolg zeker terug!