Top!!

Onze camper en onze auto in onderhoud bij deze mannen en bij beide auto's reparatie en onderhoud top geregeld! Nette prijzen en vakwerk. Ook dus voor camper keuring en onderhoud kan je hier terecht. Wij zijn erg tevreden!

Eerlijke en betrouwbare service

Alleen maar tevreden.

Deskundige automonteurs

Tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Je wordt er erg prettig geholpen, en ze blijven zoeken tot het probleem op gelost is.

Snelle service

Snel geholpen en betrouwbaar personeel.

Eerlijke service van vakmensen

Ik ben lang op zoek geweest naar een auto service bedrijf die niet alleen maar vervangt maar ook echt (kan) onderzoeken. Bij M&R hebben wij dit gevonden. Onze oude Volvo had wat kleine kuren en wij wilden voor de trip naar Italie deze kuren begrijpen. Na onderzoeken kwam M&R met de twee issues. Dit hadden de Volvo garage en andere autobedrijven gemist en na oplossen van de issues waren de kuren verholpen.

Uitstekende service en prijsafspraken

Service is uitstekend en je wordt goed op de hoogte gehouden van de kosten en voortgang

Vakkundig geholpen

Mijn Opel Agila heeft een service beurt gehad

• Prijs/Kwaliteit

Prettig bedrijf,werken netjes en laten weten als er iets afwijkends is om in overleg een goede oplossing te vinden. We hebben twee auto's bij hun in onderhoud en daar zijn we heel tevreden over.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en mannen met kennis van zaken

Afgelopen maand (augustus 2022) onze Renault Kadjar voor jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt naar M&R gebracht. Zoals gewoonlijk zijn we weer uitstekend geholpen, de mannen zijn altijd bereidt mee te denken, zoeken naar oplossingen en zijn niet te beroerd iets xtra's te doen. Als je het hebt over vakkennis en vakkunndigheid zijn deze heren daar een pracht voorbeeld van en daarnaast weten zij van nature wat het met zich mee brengt aan een goede klantrelatie te bpouwen. Voor ons echt toppers en kunnen M&R van harte aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, communicatie en reparatie

Na APK de bijbehorende beurt. Goed overleg. Ondersteuning uitleg met foto's. Leenfiets. Een offerte. Uitvoering onderhoud. Auto voelt weer "goed".

Topservice!

Vooraf is duidelijk met mij besproken wat er aan de auto scheelt en welke kosten er komen kijken bij de reparatie. Er is met mij meegedacht welke gebreken echt nu hersteld moesten worden en welke gebreken nog konden wachten. Zo kwam ik niet voor verassingen te staan. Ik kon gebruik maken van een leenauto en mijn auto was binnen de afgesproken tijd weer klaar. Ik kon mijn auto weer schoon ophalen en hij rijdt weer als nieuw.

Top bedrijf

Goede advies goede communicatie ik zou het zeker aanbevelen.

Toppers

Goede service Snelle service Top !!!

Deskundig, klantgericht en meedenkend

Vakkundig, fijn in contact, beantwoorden alle vragen, nemen daar de tijd voor. Zoeken samen naar de beste oplossing.

• Prijs/Kwaliteit

Héél erg blij met deze garage!

Ik zat al jaren bij Martin toen hij nog alleen werkte. Altijd naar volle tevredenheid. En nu werkt hij samen met Rémy. Ook naar volle tevredenheid. Laatst mijn auto gebracht voor APK en kleine beurt. Ze vonden dat kleine beurt nog niet nodig was omdat ik niet zo veel gereden had. Dus alleen wintercheck gedaan. Super toch?! Ze kloppen geen geld uit je zak maar zijn eerlijk over wat écht nodig is. Zo hoort het! En ze leggen ook alles heel goed uit. Nogmaals, ik ben zéér tevreden over M&R Autoservice.

• Prijs/Kwaliteit

Raad M&R aan iedereen aan!

Auto stuk.. ziekenhuis bezoeken al in de planning... Geen probleem! We zijn gewoon goed en vriendelijk geholpen! Ik kan niet anders zeggen, M&R auto service, jullie zijn toppers!!

• Prijs/Kwaliteit

Men zegt waar het op staat.

We worden altijd prima geholpen en geadviseerd.

• Prijs/Kwaliteit

Goede reparatie en eerlijke service

De auto wordt hier altijd goed gerepareerd met zeer goed advies.

Service zoals het hoort!

Eerlijke garage (medewerkers) waar ik al jaren met diverse auto's bekend mee ben (monteurs wel te verstaan). Krijg altijd eerlijk advies over de auto's en wordt keurig geholpen. M&R heeft de boel goed voor elkaar en is ook keurig gemoderniseerd met de website/apps etc. Ga zo door mannen!

Super fijne garage

Hele fijne garage. Ik als leek kom hier graag, je kan ze alles vragen en staan ook voor je klaar. Je word hier als mens behandeld en niet als een nummer.

• Prijs/Kwaliteit

De moeite die ze doen om de klant tevreden te stellen echt top!Heel erg tevreden over deze garage.

Vakkundig advies,vriendelijke behandeling.

Zorgvuldige beoordeling van de staat van de auto en de uitvoering van een servicebeurt "op maat".

Súper service!

Altijd goed geïnformeerd middels een offerte , snelle afhandeling en fijne service!

• Prijs/Kwaliteit

Een garage waar je op kan vertrouwen

De garage doen wat ze beloven en vanuit eigen initiatief de kleine dingetjes meepakken.