Deskundig, klantgericht en meedenkend

Vakkundig, fijn in contact, beantwoorden alle vragen, nemen daar de tijd voor. Zoeken samen naar de beste oplossing.

• Prijs/Kwaliteit

Héél erg blij met deze garage!

Ik zat al jaren bij Martin toen hij nog alleen werkte. Altijd naar volle tevredenheid. En nu werkt hij samen met Rémy. Ook naar volle tevredenheid. Laatst mijn auto gebracht voor APK en kleine beurt. Ze vonden dat kleine beurt nog niet nodig was omdat ik niet zo veel gereden had. Dus alleen wintercheck gedaan. Super toch?! Ze kloppen geen geld uit je zak maar zijn eerlijk over wat écht nodig is. Zo hoort het! En ze leggen ook alles heel goed uit. Nogmaals, ik ben zéér tevreden over M&R Autoservice.

• Prijs/Kwaliteit

Raad M&R aan iedereen aan!

Auto stuk.. ziekenhuis bezoeken al in de planning... Geen probleem! We zijn gewoon goed en vriendelijk geholpen! Ik kan niet anders zeggen, M&R auto service, jullie zijn toppers!!

• Prijs/Kwaliteit

Men zegt waar het op staat.

We worden altijd prima geholpen en geadviseerd.

• Prijs/Kwaliteit

Goede reparatie en eerlijke service

De auto wordt hier altijd goed gerepareerd met zeer goed advies.

Service zoals het hoort!

Eerlijke garage (medewerkers) waar ik al jaren met diverse auto's bekend mee ben (monteurs wel te verstaan). Krijg altijd eerlijk advies over de auto's en wordt keurig geholpen. M&R heeft de boel goed voor elkaar en is ook keurig gemoderniseerd met de website/apps etc. Ga zo door mannen!

Super fijne garage

Hele fijne garage. Ik als leek kom hier graag, je kan ze alles vragen en staan ook voor je klaar. Je word hier als mens behandeld en niet als een nummer.

• Prijs/Kwaliteit

De moeite die ze doen om de klant tevreden te stellen echt top!Heel erg tevreden over deze garage.

Vakkundig advies,vriendelijke behandeling.

Zorgvuldige beoordeling van de staat van de auto en de uitvoering van een servicebeurt "op maat".

Súper service!

Altijd goed geïnformeerd middels een offerte , snelle afhandeling en fijne service!

• Prijs/Kwaliteit

Een garage waar je op kan vertrouwen

De garage doen wat ze beloven en vanuit eigen initiatief de kleine dingetjes meepakken.

Betrouwbaar en goede service

Inmiddels twee auto's in onderhoud naar volle tevredenheid. Ze houden je heel goed op de hoogte over het onderhoud. Vooraf een offerte en mocht er iets zijn dan word je duidelijk geïnformeerd . Kortom, heel tevreden met de opgedane ervaring. M.Hoebee

Geweldige service

Echt de beste garage van Almere. Vriendelijk en behulpzaam. Moet er iets gerepareerd worden dan sturen ze via whatsapp een foto zodat je dit zelf ook kan zien!

Boven verwachting

Op dit moment heb ik mijn camper en twee auto's in onderhoud bij M&R autoservice. Ze leveren steeds net meer service dan je verwacht. Door pech heb ik meerdere complexe reparaties bij hen laten doen. Als een onderdeel niet te vinden is, dan stellen ze een onderdeel uit verschillende andere onderdelen samen. Ze zijn vindingrijk, werken netjes en zijn betrouwbaar. Je wordt niet op kosten gejaagd en er wordt altijd met je overlegd via app of telefonisch welke reparatie zij adviseren en welke opties er nog meer mogelijk zijn. Heel fijn. Voor mij geen andere garage meer. Ik rijd graag uit Huizen naar Almere voor deze garage.

• Prijs/Kwaliteit

Online een afspraak gemaakt voor APK met kleine beurt. In de ochtend op 13-09-2021 mijn auto neer gezet. Ik kreeg netjes een appje met de dingen die ze wilde repareren. Goedkeuring gegeven en later op de middag mijn auto op kunnen halen. Werd netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Super!

Mijn auto is vorige week voor de eerste keer bij M&R Auto Service geweest voor de APK en het onderhoud. Dit is mij erg goed bevallen! Ik heb goede uitleg gekregen over de verrichte werkzaamheden en deze hebben plaatsgevonden na overleg. Ik kom hier in het vervolg zeker terug!