Goede communicatie en klantvriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de communicatie met Maxime. Had een vraag over een zakelijk geschil met mijn werkgever waarbij ze snel heeft gereageerd en me verder heeft geholpen met mijn keuze.

Positief

Geweldige advocaat! Professioneel, toegewijd en heldere communicatie. Sterk aanbevolen voor werkgerelateerde zaken.

Super Goed,Professioneel, Fijn!!

Door een conflict met mijn werkgever, ben ik op zoek gegaan naar een advocaat. Via het internet en de goede reviews kwam ik bij Maxime. Zij maakte gelijk tijd voor mij en een dag later zat ik bij haar op kantoor. Ze luisterde echt naar mij en kwam zelf ook met goede ideeën en instructies. Zij was het veld niet uit te slaan. Binnen een korte tijd was de zaak afgehandeld. En met een positief resultaat! Ik wil haar bedanken voor het behandelen van mijn zaak, ben heel erg blij met het resultaat en zal daarom ook iedereen haar aanraden!

Geweldig geholpen door Maxime de Konick

Maxime heeft mij geweldig geholpen met een probleem op mijn werk. Ze kan goed luisteren en komt met een goed advies. Ook wordt je door Maxime ontzegd zij nam alle correspondentie opzich.

Excellent met veel vertrouwen

Ik had een slechte episode in mijn oude werk en Maxime heeft me heel veel geholpen om een goede oplossing te vinden. Ik ben haar heel dankbaar voor alles wat zij voor mij heeft gedaan.

• Betrokkenheid

Betrokken, deskundig advies en hulp ontvangen

Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke en betrokken aanpak van Maxime de Coninck. Ze nam alle tijd om alles rustig uit te leggen en gaf duidelijk advies over de te volgen stappen. Na akkoord van mijn kant heeft ze alles in gang gezet en afgehandeld

Uitstekende advocaat

Maxime is kundig, gedreven en betrokken. Zij handelt pro-actief, laat niets aan het toeval over. Daarbij is ze ook een hele fijne sparringpartner. Hoewel ze het druk heeft weet ze je het gevoel te geven dat je haar enige cliënt bent. Kortom, een topper!

Uitstekend geholpen door Maxime

Vriendelijk, scherp, betrokken en duidelijke communicatie!

• Betrokkenheid

Weet wat ze doet en geeft goed onderbouwd advies

Verhelderend en prettig gesprek. Maxime wil de situatie op alle fronten in kaart brengen voordat ze adviseert wat de mogelijkheden zijn. N.a.v. een situatie analyse draagt ze de mogelijke keuzes voor. Al met al goed geholpen.

Zeer goede ervaring.

Maxime heeft mij uitstekend geholpen in mijn conflict met mijn werkgever. Ze dacht goed met mij mee en pakte de werkzaamheden en data zeer snel op ondanks dat het geen standaard gegevens waren. Ze weet zeer goed de belangen af te wegen en advies te geven zodat ik voor mijn gevoel gevoel het maximale eruit gehaald heb. Haar rust en pragmatisch benaderen van mijn zaak werkte heel rustgevend voor mij. Kortom: conflict als werknemer of werkgever dan raad ik Meester in Verbinding zeker aan!! Maxime, bedankt voor je goede werk en ik hoop je niet meer nodig te hebben maar zal je zeker aanbevelen aan mijn omgeving mochten ze in dezelfde situatie terecht komen.

• Betrokkenheid

Goede advocaat die betrokken is bij de persoon

Mijn ervaring was erg goed. Maxime heeft goed gekeken naar wat ik wilde en hier goed advies op gegeven. Ook bij tussentijdse gesprekken als ik twijfelde tussen opties gaf ze goed advies, hierin ook meenemende wat ze dacht dat mij meer rust zou geven. Maxime stond altijd voor me klaar, ik kreeg altijd zelfde dag nog antwoord van haar. Als ik ergens mee zat of even een vraag had kon ik dit altijd even snel via Whatsapp vragen en belde ze me zo nodig nog even.

Uitstekend Zeer goede advocaat

Zeer professionele en vriendelijke advocaat met helder denken en logica Een echte aanrader.

• Betrokkenheid

Goed advies en meedenkend in aanpak

Fijne informele omgang tussen cliënt & Meester in Verbinding, duidelijke communicatie.

• Betrokkenheid

Ik kon me geen betere vertegenwoordiger wensen.

Onlangs ontving ik een voorstel voor een VSO van mijn werkgever, waarin geadviseerd werd dit voorstel te laten nakijken door een jurist. Via hetjnn.nl werd ik in contact gebracht met Meester in Verbinding. De advocaat van MiV heeft niet enkel de VSO nagekeken, maar voorts mij vertegenwoordigt bij de onderhandeling. De manier waarop dat is verlopen, waarbij alles netjes werd teruggekoppeld, stemt mij zeer tevreden. Het is niet de insteek om snel weer een conflict met een toekomstige werkgever te krijgen, maar mocht dat onverhoopt gebeuren, dan kom ik zeker terug bij MiV.

• Betrokkenheid

Ervaring was goed en gaven op alle fronten goede adviezen.

Goed en prettig gesprek. De dame waar ik mee had gesproken is zeer deskundig en behulpzaam. Helemaal top!

Duidelijke verbindende oplossing

Komt met een uitstekende oplossing om verdere escalatie in een conflict proberen te vermijden. Heel fijn, want het conflict zwaarder maken is wat niemand graag wil en waar je niet verder mee komt. Perfect en heel hartelijk bedankt!

• Betrokkenheid

Snel geschakeld en op een geweldige manier ontzorgd in een hoofdpijndossier.

Maxime heeft mij enorm geholpen en ontzorgd in de afwikkeling van een kritisch personeelsdossier. Er is meteen geschakeld en intensief afgestemd om snel een krachtig VSO op papier te zetten. De VSO is goed opgebouwd. Duidelijk over de ernst van de zaak, gebaseerd op feiten en met inbegrip van wederzijdse belangen. Ik raad Maxime van harte aan in de afwikkeling van arbeidsrechtelijke kwesties met uw personeel. Eigentijds advies, vakkundig en korte lijnen!

Top advocaat!

Ze is begripvol en denkt mee. Houd je ten alle tijden op de hoogte.

Deskundig, professioneel en plezierig

Maxime helpt mij bij diverse arbeidsrechtelijke kwesties voor een verenging (met vijf mensen in dienst) waar ik bestuurslid ben als vrijwilliger. Het contact loopt altijd plezierig: Maxime reageert snel, ontneemt zorgen en bovenal is Maxime altijd vriendelijk. Maxime heeft zeer goed ontwikkelde ‘gevoelantennes’ en begrijpt snel wat er speelt. Ze schakelt dus snel. Door Maxime krijg ik juridische risico’s goed in kaart gebracht, zodat ik een goed beeld heb van diverse scenario’s. Daardoor word ik uitstekend geholpen in keuzes die ik samen met andere bestuursleden moet nemen. Al met al kan ik Maxime van harte aanbevelen als advocaat, maar bovenal ken ik haar als een heel fijn persoon achter de advocaat, waar het zeer plezierig is om mee om te gaan.

Super advocat

Ze heeft gedaan wat ik wil En beste oplossing gezocht en uigevoerd

Kundig, vriendelijk, meedenkend.

Als ik een vraag heb mbt arbeidsrecht richt ik mij tot Meester in Verbinding. Maxime is goed bereikbaar, denkt met mij mee, adviseert en is een zeer kundige vakvrouw. Zeer de moeite waard als werkgever om bij arbeidsrecht vraagstukken Meester in Verbinding in te schakelen.

Snelle kundig en positief

Mijn ervaring met Maxime is een zeer positieve. ondanks dat Maxime met vakantie was reageerde op op mijn telefoontje. ook de kennis en kunde van Maxime is goed. Het advies dat zij gaf was resulteerde dan ook in een hogere vergoeding dan in eerste instantie werd geboden. ik raad dan ook Maxime aan iedereen aan.

• Betrokkenheid

Fijne samenwerking en uitstekend geholpen.

Mijn ervaring kan ik als zeer prettig omschrijven. Ik ben erg goed geholpen. En als ik vragen had werd dat heel snel beantwoord zelf na werk tijd en in vakantie of weekend. Iemand die met je mee denkt en je help waar het kan. Dus ja kan niets anders zeggen dan dat het een positieve ervaring is geweest.

Zeer goede advocaat

Een slimme, zorgzame advocaat, expert, een sterke persoonlijkheid, die veel moeite heeft gedaan in mijn zaak en de overwinning heeft behaald.

• Betrokkenheid

Een geweldige Advocate met echte aandacht voor de client

Maxime heeft t vermogen om in een korte tijd een vertrouwensband op te bouwen en mij stap voor stap mee te nemen in het hele proces. Daarbij communiceert ze zowel schriftelijk als verbaal helder en correct. Ze gaf me ruimte om mee te denken waardoor er een samenwerking ontstond. Dit was voor mij belangrijk omdat ik zo mentaal goed door deze lastige periode heen ben gekomen.

Over Advocaatscore.nl