Ben heel gelukkig met de behandelingen en het resultaat!

Kan niet anders zeggen dan dat ik blij ben dat ik de stap heb genomen om wat aan mijn uiterlijk te verbeteren. Dankzij jullie expertise en lieve steunende woorden word het al een stuk makkelijker om in de behandelbank te gaan liggen, helemaal voor een eerste keer. Jullie nemen de tijd voor jullie patiënten. Heerlijk jong team met veel humor! Tien duimpjes op!!

Super fijne en professionele kliniek!

Ik heb een super fijne eerste ervaring gehad bij Van Dijck. Kevin en Caroline zijn beiden hele fijne mensen, heel aardig en behulpzaam. Je wordt heel goed geadviseerd en geïnstrueerd van tevoren, je hebt alle mogelijkheid om vragen te stellen en de resultaten zijn onwijs goed. Heel blij met deze kliniek! Ze hebben er een vaste klant bij :)

Geweldige service van dokter Kevin en Caroline!

Caroline laat je thuis voelen en de dokter weet wat hij doet. Alle nodige informatie gekregen en het liep super erg naar wens. Bedankt weer!

Filler en Botox

Ik ben super tevreden

Prachtige kliniek met ervaren artsen.

Ik raad deze kliniek zeker aan, bij binnenkomst merk je gelijk al dat het er heel schoon, netjes en hygiënisch is. Erg vriendelijke mensen die daar werken, je wordt vrolijk ontvangen, vervolgens krijg je daarna goede uitleg over de behandeling, en daarna mag je plaatsnemen in de behandelkamer, waar je nogmaals uitgelegd krijgt wat de behandeling inhoudt. Tijdens de behandeling legt de arts goed uit wat hij doet, en stelt je gerust. Aangezien ik zelf enorm angstig ben heb ik de behandeling prettig ervaren, omdat de arts je geruststelt. Na de tijd wordt er nog met je besproken voor een na consult die over twee weken volgt. Al met al een super goede en fijne kliniek.

Een goede eerste indruk

Ik ben geweest voor een intakegesprek voor een lipolaser behandeling. Het was een duidelijk gesprek over de behandeling en wat ik kan verwachten. Het wordt niet mooier gemaakt dan het is . Ik heb het als prettig en eerlijk ervaren. De behandeling zelf is in juni ben heel benieuwd.

Zeer tevreden alle aandacht

Wat een toppers ecjf een aanrader ik kom zeker weer. Geduld vriendelijkheid en vakkundig !!!!!

Uiterst tevreden

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen in de kliniek en de sfeer is erg prettig en hartelijk. Tijdens het consult werd alles duidelijk besproken en heb ik besloten de operatie te doen. Tijdens de operatie heb ik geen pijn ervaren en dit verliep helemaal goed. Dr Kevin werkt snel en uiterst kundig en secuur. Het resultaat is bizar mooi geworden en ik ben zo ontzettend blij dat ik dit in deze kliniek heb laten doen. Ik kom absoluut terug!

Lieve mensen goede uitleg Stellen je op je gemak En het belangrijkste heel mooi resultaat

Topper

Kevin en zijn team zijn super aardig. Er wordt goed naar je geluisterd. Ze nemen echt de tijd om tijdens consult alles door te nemen. Kevin is ook heel eerlijk en supergezellig.

geweldig

neemt de tijd en je voelt je welkom! eerlijk en betrokken

Fantastische kliniek en behandeling

Wat een fantastisch mooie kliniek. Alles is super netjes, schoon en modern. Het ruikt er heel lekker. Het consult is heel uitgebreid waarin Caroline en drs Kevin alles heel duidelijk uitleggen. Het was mijn eerste filler behandeling en ik was best zenuwachtig. De behandeling was heel goed te doen en ik ben echt heel tevreden met het resultaat. Pijn had ik niet hoogstens de eerste prikjes voelde ik een beetje. Ik kwam voor mijn lippen maar uiteindelijk was dat toch niet hetgene waar ik me niet helemaal aan stoorde. Ik wilde er graag wat frisser eruitzien. En dat hebben ze heel mooi gedaan aan de hand van een mooi plan en een gepaste behandeling.

Heel positief over de gehele gang van zaken. Je wordt echt gehoord en gezien. Consult is eerlijk en objectief. Ben echt op mijn gemak gesteld bij toch wel flinke aanwezige spanningen. Ook de nazorg is super. Heel lief ontvangen en verzorgd. Absoluut een aanrader en kom zeker terug.

Super goed geholpen

Kevin en Caroline zijn beide super aardig en nemen alle tijd voor je. Erg blij met het resultaat!

Vertrouwd

Mijn man en ik werden heel vriendelijk ontvangen. Werden helder en duidelijk voorgelicht over mijn behandeling. Lipolaser. In de kliniek is een lekkere ontspannen sfeer. Je voelt je welkom. Een praatje voelt heel gewoon. De dag van de behandeling wederom vriendelijk en hartelijk ontvangen. Ik werd zeer goed begeleid, er was tijdens de behandeling een ontspannen sfeer. Dr. Kevin en Caroline tonen veel belangstelling in mijzelf als persoon en ook in mijn man. Ik heb absoluut geen spijt dat ik naar van Dijk kliniek in Amersfoort ben gegaan.

Supper goed hij is een topper en doet zen werk goed en vriendelijk echt een aanrader om daar heen te gaan gr

De welkomst was super, alles werd heel duidelijk uitgelegd. Ze denken met je mee en zorgen voor goede nazorg, d.m.v. een belletje de volgende dag een een controle afspraak na 2 weken.

Super fantastisch

Ik ben echt heel blij en enthousiast over de behandeling die ik gedaan heb. Drs kevin en Caroline hebben mij op mijn gemak gesteld en helemaal door de behandeling heen geholpen. De kwaliteit is top en de kliniek is prachtig. Het uitgebreide consult is echt top. Hierin zijn zij ook selectief en volledig met het geven van informatie en waarom ze wel maar ook waarom ze niet behandelen. Al met al heel blij met de lipolaser en ik kom zeker terug!

na jaren eindelijk klachtenvrij!

Ik heb sinds mijn 14de al last van migraine aanvallen, die elke keer heftiger werden. Ik was 2/3 dagen kwijt aan zo’n aanval en kon mijn dagelijkse bezigheden niet voortzetten hierdoor. onderzoek naar onderzoek maar geen oplossingen of vermindering van klachten. Drs. Kevin kwam met de oplossing om botox eens te gaan proberen. Ik zag er tegen op en was nog niet zo zeker als mijn oplossing bij botox lag, maar bij het niet proberen weet je het ook nooit. Drs. Kevin stelde mij deze dag erg op gemak waardoor ik er minder tegen opzag. Ik ben nu 1,5 maand verder en ik heb tot nu toe geen of een minder heftige aanval meer gehad. Sinds mijn bezoek aan Vandijkclinics kan ik mijn dagelijkse dingen weer doen en heb ik ook weer zin om meer dingen te ondernemen. Ik zou zeker Vandijkclinics aanbevelen doordat je goed wordt begrepen en je wordt warm verwelkomt.

Fijne ervaring

Ik heb vanaf het moment van het consult tot de behandeling een heel fijn gevoel gehad bij van dijk clinic. Zowel de assistent Caroline als Kevin de arts zijn vriendelijke mensen die je op je gemak stellen.

Geruststellend en professioneel

Begin februari ben ik geholpen voor een z.g ooglidcorrectie en mijn God, wat was ik zenuwachtig. De zenuwen werden al snel weggenomen door de geruststellende professionele houding van Drs. (Kevin) Bulgac en zijn team. Hun manier van benaderen en de uitermate gastvrijheid doen mij 5 sterren geven. Ik voelde me werkelijk “thuis”. Bedankt Kevin, ben erg blij dat ik me door jou heb laten helpen voor deze ingreep. Mvg Jarno Nijhuis

Fijne ervaring, geen verassingen en goede uitleg.

Ik ben warm ontvangen door Caroline en Dr Bulgac bij het intake gesprek. Ik werd geïnformeerd over de lipolaser behandeling en met veel vertrouwen heb ik de behandeling ingepland. Tijdens de behandeling ging Kevin professioneel te werk en ik heb mij de hele tijd in goede handen gevoeld van Kevin en Caroline, ze stelden mij zo gerust waardoor de zenuwen er niet meer waren. De behandeling was zo goed gegaan, precies zoals ze mij hadden verteld van tevoren . Uiteindelijk boven mijn verwachting want de behandeling deed amper pijn. Resultaat na 1 week mag er ook wezen. Hierdoor weet ik het dat het eindresultaat top zal zijn. Ik ben blij dat ik deze stap uiteindelijk heb gezet bij Van Dijk Clinic!!

Top clinic, fijne arts en lieve assistentes

Geweldig mooi resultaat behaald van mijn lipo onderkin, dankzij kevin bulgac. De kliniek is prachtig en er hangt een heerlijke relaxte sfeer in de clinic, zelfs tijdens de behandeling is er tijd voor een praatje en een grapje, wat erg fijn is. Ik was erg zenuwachtig voor de behandeling, maar iedereen is erg lief en proberen alles te doen om je op je gemak te stellen. Achteraf valt de behandeling reuze mee, herstel is iets pittiger, maar het is het zeker waard!. Ik raad iedereen deze kliniek aan! Niet twijfelen, maar gewoon doen, je krijgt er zeker geen spijt van.

Pijnloos, zeer tevreden over het resultaat, en een top team!

Ik had een behandeling voor fillers in mijn neus, en ik ben zeer te spreken over het eindresultaat. Verder werd ik vriendelijk aangenomen, en op me gemak gesteld. De behandeling is pijnloos en het resultaat is bijzonder mooi. Zeker een aanrader!

Heel erg blij met de resultaten van mijn behandelingen. Zowel caroline en Kevin zijn duperen vriendelijk en professioneel!