Perfect geregeld. Top advies en snelle levering g.

Wij zijn prima geholpen door Famostar. Vanaf het eerste advies gesprek tot aan de aanschaf van armaturen. Advies op maat en op locatie. Installatie van de armaturen gaat zeer makkelijk. Er is een chat over de producten nagedacht.

service en uitvoering Roderick!

service en uitvoering Roderick

Goed project

Goede communicatie en begeleiding van het project

korte lijnen en goed advies

korte lijnen en goed advies

Altijd bereikbaar voor vragen en overleg.

Innovatief en altijd open voor nieuwe ontwikkelingen

Goede kwaliteit die ze altijd blijven verbeteren. Staan altijd open voor feedback. Daarnaast altijd professioneel maar persoonlijk contact met snelle en duidelijke oplossingen.

Een daadkrachtige en innovatieve fabrikant welke vooruit loopt op de markt

Mijn ervaring is dat Famostar mij en de eindgebruiker ontzorgen. Als een eindgebruiker nieuwe noodverlichtingsarmaturen wil hebben dan prijs ik Famostar aan. Zij ondersteunen mij met de projectie en in bedrijfstelling van oa. Smartscan. Zij ontwikkelen zelf armaturen en staan voor hun kwailiteit. Famostar maakt het waar.

betrouwbaar, goede kwaliteit

Wij gebruiken al jaren Famostar. mooie armaturen en goede garantie. Deskundig advies.

Kwaliteit

Onze ervaring is dat Famostar een en al kwaliteit uitstraalt. Dit is niet alleen het product maar ook zeker de kracht van de medewerkers. Er wordt graag met je meegedacht naar oplossingen of verbeteringen. De service is ronduit TOP! te noemen.

Zeer correct en innoverend bedrijf.

In ons nieuwe pand hebben wij het nieuwe innoverende SmartScan geïnstalleerd om te besparen in onderhoudskosten en met de uitgebreide archivering en rapporten direct inzicht in de status van de noodverlichtings installatie. Met de App is alles direct zichtbaar en ben je ook innoverend richting de huidige markt.

Beste Walter, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijne dag. Team Famostar

Met producten van Famostar heb je Kwaliteit.

Het is nu al een tijdje dat ik deze Noodverlichting van Famostar toepas. Ik moet zeggen armaturen zien er goed uit en makkelijk te monteren. Je kunt zien dat er goed is over nagedacht en zeker goede kwaliteit. Als je vragen hebt over bepaalde zaken of situatie kun je altijd bij Famostar terecht. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Als je op zoek bent naar Noodverlichting ga dan voor Famostar zit je gegarandeerd goed.

Goed , betrouwbaar , super service !!

Ik persoonlijk werk veel met Famostar. Mijn ervaring is dat de producten zeer betrouwbaar zijn. En mocht het een keer gebeuren. Dan heb je nog de 10 jaar garantie . Ook vind ik de extra service en advies zeer prettig .