Tot op heden altijd naar wens geholpen.

Al vaker gebeld met dezelfde klachten aan de auto. Klachten en de oorzaak niet altijd goed te doorgronden, maar auto rijdt weer en enkele kleine (mogelijke oorzaken) zijn dan weer hersteld. Kosten nooit schrikbarend, en contact/communicatie goed. Laatste keer, auto erg snel opgehaald, en zelfde dag nog weer klaar. En dit tussendoor doen in een overvolle agenda wordt gewaardeerd.

Zeer betrouwbaar en netjes

zeer betrouwbare zaak. Wordt al jaren uitstekend geholpen en berekenen nette prijzen. Altijd goed bereikbaar en leveren goed en netjes werk. Ik ben en blijft trouwe klant!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en snel klaar

Goede service en snel klaar.

Geweldig deze garage.

Ben nu ruim 2 jaar geleden bij garage gekomen om de auto van onderhoud te voorzien. Erg vriendelijke mannen en weten erg veel van Hybride auto s. Netjes volgens afspraak en geen narige rekeningen na de tijd! Echt een aanrader garage Zeller.

Al Jaren goede ervaring

Mijn bedrijfswagens komen er al jaren voor apk en groot/klein onderhoud, ook de privé auto’s. Zeer goed tevreden 5 sterren is te weinig om te beoordelen maar gewoon top. Henk en team Zeller ga zo door en bedankt Gr J kuit handelsonderneming Leek

Snelle en goede hulp

Had lekke band en kon dezelfde dag nog terecht voor 2 nieuwen. Kreeg ook nog leenauto mee

Klantvriendelijk en goede service

Afspraak is makkelijk te plannen, zowel op de site als telefonisch. Vriendelijk personeel, goede service. We krijgen goed advies en zijn erg tevreden.

Zeer attent

Als je iets hebt, kun je dat goed met hem bespreken en het werk wordt goed uitgevoerd. Volgens mij alle mensen met kennis van zaken.

Zeer goede garagebedrijf

Na jarenlange ervaring: een geweldig bedrijf met kundig, klantgericht en vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service voor betaalbare prijs

Vriendelijk bedrijf waar de klant voorop staat.

Vakkundig en eerlijk!

Een eerlijke en betrouwbare garage. Prijzen zijn zeer netjes. Komen afspraken na!

• Prijs/Kwaliteit

Een autogarage die voor een goede prijs top service en kwaliteit levert!

Ik heb mijn auto (Volvo v40) al jaren bij Zeller Auto's in onderhoud en ben meer dan tevreden over de geleverde kwaliteit en service.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service e-mailadres is veranderd naar [email protected]

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke, kundige, correcte en efficiënte dienstverlening

Zowel het telefonisch overleg vooraf alsmede het meedenken en de service ter plekke , zijn mij erg goed bevallen !

Mijn ervaring goed

Vriendelijk en goede service

Top bedrijf

Goede klantenservice, ervaren mensen, ronduit top. Ik kom hier zeker terug!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd tevreden over het bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam, goede uitleg. Ze proberen altijd een oplossing te zoeken voor het probleem.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren uitstekend geholpen!

Bij Zeller wordt zeer transparant gewerkt. Altijd even een belletje om te overleggen. Top garage en top service!

• Prijs/Kwaliteit

Prima service m.b.t. de APK en reparatieadvies, volgend jaar weer!

Online een APK afspraak gemaakt voor mijn Volvo 940 i.c. (zouden meer bedrijven moeten doen, wat super handig!!). APK correct uitgevoerd en bij ophalen auto werd mij nog advies gegeven om de remblokken binnenkort te vervangen, deze voldeden nog aan de APK eisen, maar waren toch wel zodanig gesleten dat ze zouden moeten worden vervangen. En dat terwijl ik voor de 1e maal, als klant, bij deze garage was! Super. Ik zou zeggen:"AutoFirst Zeller, ga zo door". . . . en tot volgend jaar.

Fijn betrouwbaar adres

Hier schrijven ze Service nog met een hoofdletter.

Heel klantgericht en vakkundig

Goed!

Als gewend, snel en goed!

• Prijs/Kwaliteit

Snel en goed voor prima prijs

Ik heb mijn oude garage verlaten en kom nu bij Zeller. Zelfde qualiteit voor minder geld en met snellere service

• Prijs/Kwaliteit

Betaalbare, goede service voor alle automerken.

Bij hulp, zonder echte problemen werd werkplaatstijd niet in kosten gebracht. Enerzijds had dit vermoedelijk te maken door het vergeten op te halen van de auto. Echter, wordt dit gewaardeerd, en is er een vervolgafspraak gemaakt voor de apk. Vriendelijke, vakkundige hulp.

Productieweg 16

9301 ZS Roden