Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig personeel. Redelijke prijzen voor reparatie.

Toppers

Goede service en betrouwbaar adres voor mijn auto's.

Goede service en klantvriendelijk

Meedenkend en goede service.

Heel positief

Denken met de klant mee en je betaald niet meer dan nodig is

• Prijs/Kwaliteit

goede service en prettige bediening

Sinds jaren een goede ervaring met dit bedrijf.

goede service

snel en prettig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle, goede service en goede prijs

Bandenwissel op afgesproken dag snel en vakkundig uitgevoerd. Gebeld vooraf omdat 2 banden niet meer top waren. Deze zijn vervangen en er bleek een onderdeel van de auto kapot te zijn. Deze is besteld en kon ik later voor langs rijden op voor mij gewenst moment en is er toen direct onder gezet.

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk en goede service

• Prijs/Kwaliteit

geweldige garage en top sevice

de eerste keer dat ik daar kwam voelde direct vertrouwd geweldig personeel enz top bedrijf !!!

Super snel en makkelijk

Eerlijke prijs, geen gesjoemel en de apk was zo afgehandeld

Top service! Klantgericht.

Top service! Klantgericht!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service tegen een eerlijke prijs

Een jong dynamisch bedrijf, waarbij vooraf een duidelijke en correcte prijsopgave wordt gedaan.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar garagebedrijf die eerlijke prijzen hanteert

Sinds 7/8 jaar breng ik mijn auto voor onderhoud naar Zeller. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, goede garage.

Goed en eerlijk advies gekregen toen onze auto een flinke reparatie nodig had. Kom er al jaren, altijd prima service, en kundige monteurs en medewerkers. Aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Een dubbel gevoel . . . . . . . . .

Tja, zoals de titel al aangeeft. Dit voorjaar mijn Volvo uit 1996 APK laten keuren. In een keer door de APK en bij het ophalen van de auto wat adviezen meegekregen (remblokken achterzijde en stuurkogels), nu was de Honda van mijn vrouw aan de beurt voor de APK met een rammel aan de voorzijde. Bleek dat Honda niet APK goedgekeurd kon worden, werden nogal wat gebreken geconstateerd. Kreeg een offerte mee van 800 (achthonderd) euro, waarvan voor 421,43 ex. btw / 509,93 incl. btw aan onderdelen. Daar schrok ik toch wel even van en heb overwogen om auto te verkopen (APK was nog geldig). Heb zelf de onderdelen eens op internet opgezocht en kwam op: 118,70 . . . . . . . Zal het nader specificeren, daarbij benoem ik eerst de prijs van Zeller (ex btw!) en daarna wat ik ervoor heb betaald + merk: stabilisatorstang links voor: 80,00 ex / Delphi 11,20 incl. , ruitenwisser set voor: 32,03 ex. / Bosch 21,90 incl. , wiellager set achteras: 119,00 ex. / GSP 26,20 incl. , remschrijven achter: 106,00 ex. / Ashika 29,00 incl. , remblokken set achter: 53,30 ex. / Kamoko 10,90 incl. , fuseekogelhoes 8,60 ex. / 7,50 incl. , lpg dop: 15,00 ex. / Tipp 12,00 incl. Daarnaast nog 7,50 ex. aan klein materiaal, had ik niet nodig. Tja, zoals al geschreven, een dubbel gevoel. Op offerte van Zeller stond, wat onderdelen betreft, geen merk, typenummer bij. Ik heb dat gekocht wat met garantie het goedkoopst- en voorzien van EU keurmerk was en zelf gemonteerd. Kwam nog wel verzendkosten bij (19,90). Ik begrijp dat bij Zeller de kachel moet branden en dat Zeller personeels- en andere (on) kosten heeft, maar ik vind het wel een groot verschil. Ga ik in het vervolg weer naar Zeller toe? Zeker, je kunt heel makkelijk online een afspraak maken en ik twijfel absoluut niet aan hun deskundigheid en goede service. Maar voor prijs/kwaliteit geef ik (helaas) maar drie sterren, wat te maken heeft voor de prijs van de onderdelen.

Helemaal top

Gewoon top

Goede service , klantvriendelijk

Uitstekende service alle afspraken netjes en snel nagekomen, zoals het brengen en halen van mij ivm mijn mobiliteit.

Fijne service, betrouwbaar

Ik kom al een paar jaar bij deze garage. Ze zijn vriendelijk, leggen goed uit wat er gedaan moet worden en er is goed mee te overleggen.

• Prijs/Kwaliteit

Zonder twijfel er naar toe

Vertrouwenwekkend in alle opzichten. Daarbij aardige en professionele medewerkers - mooie combinatie. Ik ga altijd zonder enige twijfel of voorbehoud naar ze toe. Ik weet inmiddels heel goed waarom.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snel goed vakkundig

Altijd een goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage, kom d'r al jaren. Deskundig personeel en bieden waarnodig passende oplossingen.

Zoals hierboven omschreven. Deskundig personeel wat met je mee denkt en klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Ik hen een uitstekende ervaring.

Deze vakmensen doen hun werk op een zeer professioneel niveau.

Top service!

Werd gebeld door de garage, was de afspraak helemaal vergeten voor plaatsen van een trekhaak. 11u de auto gebracht en kon m om 17u weer ophalen. Super service, zoals altijd.

• Prijs/Kwaliteit

Tot op heden altijd naar wens geholpen.

Al vaker gebeld met dezelfde klachten aan de auto. Klachten en de oorzaak niet altijd goed te doorgronden, maar auto rijdt weer en enkele kleine (mogelijke oorzaken) zijn dan weer hersteld. Kosten nooit schrikbarend, en contact/communicatie goed. Laatste keer, auto erg snel opgehaald, en zelfde dag nog weer klaar. En dit tussendoor doen in een overvolle agenda wordt gewaardeerd.

Zeer betrouwbaar en netjes

zeer betrouwbare zaak. Wordt al jaren uitstekend geholpen en berekenen nette prijzen. Altijd goed bereikbaar en leveren goed en netjes werk. Ik ben en blijft trouwe klant!

Productieweg 16 9301 ZS Roden

050-5019267