Uitstekende Juridische Bijstand

Wij zijn zeer tevreden met de bijstand die wij van onze advocaat heb ontvangen. Ze was professioneel, toegewijd en deskundig. Dankzij haar inzet hebben wij onze zaak succesvol kunnen afhandelen. Wij waarderen haar uitstekende service en bevelen haar ten zeerste aan aan anderen die juridische bijstand nodig hebben.

• Geholpen door: Mw. mr. E.A. Stegehuis

ze heeft me echt geholpen met alles

De Beste Advocaten van Nederland

Betrouwbaar en eerlijk

Al meerdere malen geholpen door Topadvocaat.nl, leggen eerlijk uit wat jouw daadwerkelijke rechten zijn.

• Geholpen door: Mw. mr. H.C. (Cheyen) van der Weide

Goed geholpen en je wordt prima op de hoogte gehouden

Hebben mij goed geholpen bij mijn zaak Je wordt goed op de hoogte gehouden Per telefoon of per mail Ze regelen alles prima Een dikke 10

Altijd snel bereikbaar !

Mevrouw Klunder nam iedere keer ruim de tijd wanneer er vragen van mijn kant waren

• Geholpen door: Mw. mr. M.C.E. (Marjolein) Klunder

Alles werd goed behandeld. Ze reageren gelijk als je contact neemt . Als marion zelf niet in de gelegenheid was dan werd er alsnog behandeld .

Super goed

Snel en goed geregeld

• Geholpen door: Mw. mr. M.E. (Marjon) Kikkert

Mijn ervaring was in 1 woord TOP. Vanaf het begin ging alles goed. De communicatie was uitstekend, gesprekken liepen ook goed. Erg tevreden.

gewoon perfect geregeld

mijn ervaring is ze doen waar je voor betaald en dat is hun werk en dat hebben ze prima gedaan

Snel en accuraat

Mijn zaak werd goed opgepakt, en met goede adviezen en ondersteuning door mevr. Kikkert hebben we de rechtzaak tot een goed einde gebracht.

Zeer ervaren

Ze nemen echt tijd voor je ben zeer tevreden

• Geholpen door: Mw. mr. H.C. (Cheyen) van der Weide

Goede advocate, veel aan gehad, duidelijkheid en vriendelijkheid!

Naar aanleiding van de Gemeente Enschede, die mij wettelijk vervolgde heb ik met advocate van Topadvocaat.nl gevraagd om bijstand. Ik zat al onder bewind (Nog geen WSNP) maar advocate heeft ook bewind volledig op de hoogte gehouden wat betreft de rechtzaak en alles wat erbij kwam. Heeft met mij ook telefonisch contact gehad, waar ik veel aan heb gehad. Ook een collega stond mij bij toen ik voor moest komen. Ook met die goed contact gehad. Was een prettige samenwerking en ervaring geweest!!

• Geholpen door: Mw. mr. H.C. (Cheyen) van der Weide

Ze doen hun naam eer aan

Je wordt zeer goed begeleid, er wordt zeer goed geluisterd en advies gegeven. Zeer deskundig in wat ze doet. Ik ben zeer tevreden.

Fijn advocatenkantoor

Dit advocatenkantoor is fijn in contact en makkelijk bereikbaar. De betrokkenheid en de steun kun je goed voelen tijdens de gesprekken. Van mij had de advocaat nog iets meer jurisprudentie kunnen toevoegen om het verhaal kracht bij te zetten en/of te verwijzen naar eerdere situatie. Maar verder heeft ze mij zo goed mogelijk geholpen.

• Geholpen door: Mw. mr. H.C. (Cheyen) van der Weide

Mijn ervaring is geweldig goed, leggen alles heel goed uit, ze zijn er echt voor je, doen uitermate hun best voor je.

• Geholpen door: Mw. mr. H.C. (Cheyen) van der Weide

Mij zaak duurde land geweldig bij gestaan.

Zeg het eerlijk ook als ik verloren had een zeer goed advocaten kantoor..Menselijk met duidelijke inzichten en visie!

Gewoon top!

Mijn ervaring is heel goed verlopen.

• Geholpen door: Mw. mr. M.C.E. (Marjolein) Klunder

Ondanks dat wij niet in het gelijk gesteld toch zeer goede begeleiding

top advocaten allemaal top

top

• Geholpen door: Mw. mr. H.C. (Cheyen) van der Weide

Professioneel, vasthoudend, en met succes.

Met de aankoop van een appartement met huurder voor bepaalde tijd hulp gevraagd om huurder eruit te krijgen.Deze wilde er op de afgesproken datum niet uit. Alles was mijn inziens goed afgedekt.Echter een huurder geniet veel bescherming.Zo ook mijn huurder.Ook nog eens complex i.v.m. het onder bewind staan.Maakt het extra lastig.Door goed huiswerk, communicatie, en pleidooi, heeft het recht toch gezegevierd.

uitermate kundig bijgestaan

Door haar kundige en duidelijke taal heeft ze mij bijzonder goed bijgestaan. Tijdens haar voorbereidende bezoek was ze duidelijk en eerlijk in het te verwachten resultaat, zonder opsmuk, er voor wakend dat er geen te hoge verwachting zou ontstaan over de uitspraak.

• Geholpen door: Mw. mr. M.E. (Marjon) Kikkert

Fijne en duidelijke communicatie, serieus opgepakt

Topadvocaat is snel en duidelijk in communicatie en vragen, voorbereiding en informatie wordt goed gegeven

• Geholpen door: Mw. mr. M.E. (Marjon) Kikkert

Perfect geholpen door mevr kikkert

Na meerdere advocaten bij kikkert advocaten terecht gekomen Hadden we meteen de eerste keer moeten doen Dus wie weet in de toekomst is er voor ons maar 1 advocaat Nogmaals bedankt

Over Advocaatscore.nl