Klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen als altijd.

Snel, deskundig en vriendelijk

Altijd behulpzaam en deskundig

• Reden bezoek Magazijn/onderdelen

Garage die altijd klaar staat voor ons

Als we binnenkomen hebben we al sterk het gevoel dat we welkom zijn, ook bij een gewone vraag en zoals bovenomschreven Ze staan allemaal voor ons klaar.

OK

OK

Professioneel bedrijf, goed resultaat

Bij Auto Coumans denkt men in oplossingen en houdt men rekening met de persoonlijke situatie

Altijd aardig, service en professionele benadering.

• Reden bezoek Onderhoud en/of APK, Magazijn/onderdelen

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk personeel, goede service.

Dé garage voor service en kwaliteit

Een echt familiebedrijf met aandacht voor de klant. Service en kwaliteit staan voorop en prachtige auto’s in de showroom

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto, Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK, Magazijn/onderdelen

Hele goede service en prettige mensen!

Prettige mensen die altijd de tijd voor je nemen. Professionele service!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Fantastische service van gepassioneerde vakmensen

Bij Autobedrijf Coumans word je goed geholpen door mensen met passie voor hun vak.

Perfect geholpen met het vinden van mijn droomauto!

Auto Coumans heeft mij geholpen met het vinden van mijn droomauto. De service bij zowel de aanschaf als erna is super. Ook mijn volgende auto zal ik weer kopen bij Auto Coumans!

Passievol en servicegericht

Met veel enthousiasme en service werd ik geholpen bij het vinden/ aankopen van mijn auto.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Fijne vertrouwde plek om mijn auto te laten onderhouden

Ik heb 3 jaar geleden een auto gekocht bij Coumans en daar nog steeds in onderhoud. Altijd netjes en goed. Zeer tevreden over de service. Sinds kort hebben we een tweede auto voor ons huishouden gekocht, ook bij Coumans.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK, Magazijn/onderdelen

Advies en service zijn uitstekend: zowel bij de aankoop als het onderhoud van de auto’s. Een familiebedrijf waar de passie voor auto’s vanaf spat; zowel bij de familie Coumans als bij de medewerkers.

Teleurstellend

Na langere stilstand wilde mijn Alfa Mito niet starten. De auto zelf laten slepen naar de garage in Geleen. Bij gereedmekding auto opgehaald. Chef werkplaats deelde mede dat auto “verzopen” was. Men had de zaak gedroogd. De rekening van € 85.- vond ik “bezopen”. Kom er dus niet meer. Ook niet om auto te kopen. Rijdt wel stukje om naar Heerlen.

• Reden bezoek Anders...

Goede service, vriendelijke mensen

Als ik er kom met een vraag, is men altijd genegen om even tijd te maken. Mocht het net te druk zijn, wordt een afspraak gemaakt om op een ander tijdstip terug te komen.

goede afspraken en communicatie

Top bedrijf met op service

Na aanschaf auto ben ik bij coumans klant gebleven voor onderhoud en reparatie. Altijd goede service en vakmanschap. Duidelijke uitleg bij vragen. kortom en bedrijf waar de klant nog gewaardeerd wordt

Snelle service

vervangende auto , eventueel ophalen.

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

Zelf ben ik al 30 jaar klant. Je merkt dat men hier zijn best doet voor hun klanten. Het is duidelijk een familiebedrijf die hun goede naam belangrijk vinden. Ik koop altijd een 2e hands auto en bij Coumans heb ik daar altijd goede ervaringen mee gehad. Laat al het onderhoud ook bij Coumans uitvoeren en heb hier nooit klachten over. Natuurlijk is er wel eens in die 30 jaar iets mis gegaan, maar men lost dit meteen netjes op. Kan dus in 30 jaar geen slecht woord over dit bedrijf vertellen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Dat ik al vanaf de start van Sef Coumans als Alfadealer klant ben bij Auto Coumans, bewijst dat ik op alle fronten tevreden ben met mijn dealer. Ook na de voortzetting van het bedrijf door Peter en zijn `crew`. Uiteraard ben ik ook verknocht aan het merk, getuige het feit dat vanaf het begin, circa iedere 3 jaar, de Alfa´s bij Coumans worden ingeruild voor een nieuwe uitvoering.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto, Onderhoud en/of APK

Medewerkers zijn heel betrokken en professioneel

Door de betrokkenheid van de medewerkers, die controleren of datgene dat ze verbeterd hebben ook zo blijft functioneren, krijg je een heel vertrouwd gevoel. Verder is het contact heel persoonlijk.

Zeer vriendelijke service.

Er wordt de tijd voor je genomen. Persoonlijke service, er wordt met de klant meegedacht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ben al meer dan 10jaar een tevreden klant !

Vriendelijke mensen, snelle service, en prijs kwaliteit verhouding mijn inziens dik in orde.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto, Onderhoud en/of APK, Magazijn/onderdelen

super zaak

Rijksweg Zuid 310 6161 BZ Geleen

Over Auto Coumans

Al meer dan 35 jaar presenteren we elke keer opnieuw het nieuwste Italiaanse vakmanschap aan onze gepassioneerde autoliefhebbers. Naast het bekende premiummerk Alfa Romeo, vindt u ook uw favoriete Jeep, Abarth, Fiat en andere automodellen in onze showroom in Geleen. Zo weten wij als echte autoliefhebber precies de juiste selectie te maken en bieden wij een uniek en exclusief aanbod auto’s online en in onze showroom. Vanzelfsprekend bent u altijd welkom voor een kop koffie en voelt u meteen de beleving en emotie bij Auto Coumans. Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, van oriëntatie tot aflevering, wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring!