Goede en aan te bevelen garage.

Al jarenlang klant en nog steeds zeer tevreden.

Prima service, vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam.

Bij aankoop zeer goed geïnformeerd, klein probleem a/d auto keurig opgelost, ook nog een gratis check aan mijn andere auto uitgevoerd. Dus zeer tevreden.

kan net er mee door ! .

ben terughoudend en niet zo snel tevreden .

• Reden bezoek Onderhoud en/of APK, Magazijn/onderdelen

Goede garage met super goede service !

Er wordt heel goede service geboden, ook als je voor een kleinigheid komt. Vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Vriendelijk personeel

Altijd goed geïnformeerd over werkzaamheden. Zowel voor beurd als reparaties.

Geweldig team !

Iedere keer weer een goede ervaring !

Fijne ervaring

Toevallig reden we op doorreis even langs ivm zoektocht naar speciale fiat500. Onze verbazing was groot toen we de grote showroom met grote keus zagen. DE auto stond er nog niet bij maar 1 week later telefoontje dat de gewenste auto nu wel gekomen was. Na volgende bezoek besloten dat dit m moest worden. Door grote aanbod ook goede prijs en meerdere extra’s tov kleinere dealers. Fijn persoonlijk geholpen en alles top afgewikkeld met inruiling van mijn oude auto. Supertevreden dus.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto, Aanschaf gebruikte auto

Alles geweldug

Pretige verkoper goede prijs goede af handeling 1 min punt ik vond t mapje van de binnen boord papieren en boekje goedkoop overkomen

Geslaagde aankoop

Wederom een nieuwe fiat aangeschaft. De begeleiding en aflevering was zeer naar tevredenheid.

Persoonlijke benadering

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Correct en vriendelijk geholpen auto perfect gemaakt

• Reden bezoek Anders...

Snelle goede service.

Was de eerste en snelste verkoper die reageerde op m’n vraag , om een abarth in te ruilen voor een demo abarth , echt super netjes en een super leuk bedrijf .

Klantvriendelijke service

Auto Coumans denkt met je mee!

gewoon geweldig

Je voelt je snel thuis in dit schitterend bedrijf, Al jaren een goede service en eerlijke medewerkers

Klantvriendelijk, behulpzaam, leenauto beschikbaar, goed opgelost

• Reden bezoek Anders...

Altijd prima bij Coumans

Kom al jaren bij Coumans, altijd prima behandeld, of het nu in de werkplaats is. Of de aankoop van een auto Prima bedrijf, altijd alles prima prima geregeld.

Altijd goed

Al jaren klant, altijd tevreden en altijd goed en netjes geholpen

Heel vriendelijk geholpen en niets was teveel.

Heel erg vriendelijk geholpen. Geen vraag was te gek. In mijn ogen een heel eerlijke firma.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Je wordt er prettig geholpen

Er wort naar je geluisterd

geweldig

apk en onderhouds beurt gehad alles netjes afgehandeld zo blijven doorgaan zeer tevreden

service zeer goed

klantvriendelijk, goede service, en algemene vakkennis

Ook als je een probleem hebt staan ze klaar voor je

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ervaar deservice altijd als top!

Klantgericht, enthousiast, vriendelijk en empathisch.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de onderhoudsbeurt en de reparatie.

altijd heel snel geholpen en zeer vriendelijke medewerkers

steeds goed geholpen en zeer vriendelijke medewerkers

Over Auto Coumans

Al meer dan 35 jaar presenteren we elke keer opnieuw het nieuwste Italiaanse vakmanschap aan onze gepassioneerde autoliefhebbers. Naast het bekende premiummerk Alfa Romeo, vindt u ook uw favoriete Jeep, Abarth, Fiat en andere automodellen in onze showroom in Geleen. Zo weten wij als echte autoliefhebber precies de juiste selectie te maken en bieden wij een uniek en exclusief aanbod auto’s online en in onze showroom. Vanzelfsprekend bent u altijd welkom voor een kop koffie en voelt u meteen de beleving en emotie bij Auto Coumans. Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, van oriëntatie tot aflevering, wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring!