niet serieus genomen

Bij akp en beurt al aangegeven dat auto lekt, konden niks vinden. Opnieuw afspraak gemaakt, konden geen lekkage vinden. Met foto en de doordrenkte keukenrol als bewijs werd ik nog niet serieus genomen. Kreeg een heel bla,bla verhaal en wilden de auto nog op de brug zetten om hun gelijk te halen. Volgens de monteur lekt er bij het sproeien van de ramen ruitensproeier op een foam waar de marter een gaatje in gemaakt zou hebben (auto staat altijd in de garage maar kan natuurlijk ergens anders gebeurd zijn). Als de foam verzadigd raakt loopt dit in een gleuf of bakje en deze loopt op een gegeven moment over. Waarom wordt deze foam dat niet gerepareerd maar gewoon gezegd dat er geen lekkage is???? Nooit geen Hekkert meer voor mij. In de tijd van Coumans nooit problemen gehad. Auto is nu 13 jaar oud en heb ik nieuw bij Coumans gekocht en altijd bij hun in onderhoud gehad. Hebben wel ongevraagd een lampje vervangen maar waar ik voor kwam hebben ze niks mee gedaan. Waardeloos dus.

• Reden bezoek Anders...

Onze camper met een Fiat Ducati diesel, kon na maanden wachten niet worden hersteld door een B garage. Rob van Coumans Geleen repareerde de motor binnen een uur. De hele reparatie was goedkoper dan de onderzoekskosten die de B garage eerder aan ons berekende. Heel erg bedankt! Wat een deskundig en eerlijk bedrijf!

Wij komen hier al jaren - eerst een MiTo 1.3 diesel (verlaagd en verbreed), toen een MiTo QV met Novitec uitlaat, daarna een Giulietta diesel en nu een Giulia diesel met 520NM koppel. De collega’s bij Coumans delen allemaal dezelfde passie!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto, Onderhoud en/of APK

Geweldige ervaring

Ik heb 24 nov 2022 een Giulietta 1.4 TCT 170 pk veloce, uit 2018, gekocht. Na een kort uitstapje naar Renault, na een periode van 20 jaar Alfa, nu dan toch weer terug bij mijn geliefd automerk. Ik liep de showroom binnen en mijn blik werd gevangen door die bloedmooie rode juul. Ik hinkte op 2 benen. Eigenlijk wilde ik voor de Giulia gaan. Ik had immers de 159 gereden. Er was twijfel. Maar die twijfel was van korte duur. De Giulietta is toch praktischer, compact 5 deurs. Ik werd geholpen door dhr. Janssen. Ik kreeg snel vertrouwen in dit bedrijf. Hij was net zo gepassioneerd als ikzelf. Het voelde als een 'warm bad'. Een dergelijke benadering heb ik nog niet eerder meegemaakt. De klantvriendelijkheid en klantgerichtheid heb ik zeer gewaardeerd. Dhr Janssen was in alles oprecht. Alles wat we in contract afgesproken hadden is nagekomen. Ivm een nog te repareren rijdersstoel ( scheurtje in leer) kon ik 2 weken later , mijn geduld werd aardig op de proef gesteld, mijn juul ophalen. Ze was in een strik getooid. Ik ben 16 december nog even terug gegaan om de kentekenplaat te laten monteren (ipv sticker) en een lakstift in ontvangst te nemen. Ik kan alleen maar zeggen, chapeau!!!! Hopelijk blijf ik deze mening ook in toekomstige klantcontacten behouden.

Goede aandacht en alle afspraken helemaal goed!

Eerst op Internet gezocht. Bij Coumans uitgekomen en vanaf eerste bezoek tot aan de levering een zeer prettig contact. Persoonlijke aandacht, goede uitleg en een leuk moment gemaakt bij de levering. Heel tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vakmanschap, vriendelijkheid, correctheid

Ik ben uitstekend geholpen door Rick Janssen. Alles wat hij beloofd is hij nagekomen. Reageert zeer snel op e-mails. Volgende keer zeer zeker weer naar Coumans!!

Vlekkeloos

Vriendelijk en naar behoren geholpen. De prijs viel ook alleszins mee.

Top service met een top team

Ik ben zeer goed geholpen door Rick Janssen met het kopen van een Fiat 500 voor mijn dochter. Alles top geregeld. Een zaak met een persoonlijke touch.

Zeer goed heel goede service

Zeer correct de grote beurt afgehandeld

Zoals met mijn vorige auto’s telkens het geval was werd ook deze grote beurt uiterst correct afgehandeld. Geen enkele reden tot klagen.

Sper

Goed en snel geholpen

Topgarage

Uit ontevredenheid over vaste merkdealer voor het eerst afspraak voor onderhoudsbeurt gemaakt bij Auto Coumans in Geleen. Wat een verademing. Een supermodern bedrijf, bijzonder vriendelijke ontvangst, kundige monteurs, prima koffie en een oogstrelende showroom. Auto Coumans heeft er een klant bij.

Pertige behandelingen

Kunstof strip los zonder afspraak direct gemaakt

• Reden bezoek Anders...

Super service van een super garage

Onze Abarth Spider voor de 80.000 km beurt gebracht. Kregen een hagelnieuwe leenauto mee, en op de afgesproken tijd keurig een belletje dat de Abarth klaar was. Perfecte service uitgevoerd voor een zeer acceptabel bedrag.

Snel, behulpzaam en klantvriendelijk!!

Snel, behulpzaam en klantvriendelijk!!

H

Ben tevreden

Nvt

Mijn Lancia Musa is weer prima

APK beurt gehad nieuwe banden klaar voor een jaar prima gevoel gr René

Geweldige zaak.

Fijne behandeling van de het personeel .

prima service

Fijne communicatie, snel een afspraak gemaakt en vervolgens alles naar wens verlopen ( zoals gebruikelijk bij Coumans) , top garage.

Auto gebracht voor APK Helaas werd ik NIET gebeld toen de auto klaar was.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Super service volgens afgesproken tijd en prijs!

Voor beurt naar garage geweest. Medewerkers waren uiterst vriendelijk en auto was volgens afspraak, waar ik op kon wachten, na een uurtje klaar. De koffie was lekker en wachtruimte prima. Mijn Fiat 500 daar destijds ook gekocht met dezelfde fijne service!

Weer geweldig

Auto is in zeer goede handen geweest.

Alles netjes geregeld.

Vriendelijk personeel en deskundig onderhoud gedaan. Volgende keer weer bij Coumans.

Tevreden over Auto Coumans

Auto Coumans heeft als liefhebber voor Italiaanse auto's dé specialisten in huis. Ik ben tevreden over de service voor mijn Alfa Romeo en beveel deze autogarage aan.

Over Auto Coumans

Al meer dan 35 jaar presenteren we elke keer opnieuw het nieuwste Italiaanse vakmanschap aan onze gepassioneerde autoliefhebbers. Naast het bekende premiummerk Alfa Romeo, vindt u ook uw favoriete Jeep, Abarth, Fiat en andere automodellen in onze showroom in Geleen. Zo weten wij als echte autoliefhebber precies de juiste selectie te maken en bieden wij een uniek en exclusief aanbod auto’s online en in onze showroom. Vanzelfsprekend bent u altijd welkom voor een kop koffie en voelt u meteen de beleving en emotie bij Auto Coumans. Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, van oriëntatie tot aflevering, wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring!