Pertige behandelingen

Kunstof strip los zonder afspraak direct gemaakt

• Reden bezoek Anders...

Super service van een super garage

Onze Abarth Spider voor de 80.000 km beurt gebracht. Kregen een hagelnieuwe leenauto mee, en op de afgesproken tijd keurig een belletje dat de Abarth klaar was. Perfecte service uitgevoerd voor een zeer acceptabel bedrag.

Snel, behulpzaam en klantvriendelijk!!

Snel, behulpzaam en klantvriendelijk!!

H

Ben tevreden

Nvt

Mijn Lancia Musa is weer prima

APK beurt gehad nieuwe banden klaar voor een jaar prima gevoel gr René

Geweldige zaak.

Fijne behandeling van de het personeel .

prima service

Fijne communicatie, snel een afspraak gemaakt en vervolgens alles naar wens verlopen ( zoals gebruikelijk bij Coumans) , top garage.

Auto gebracht voor APK Helaas werd ik NIET gebeld toen de auto klaar was.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Super service volgens afgesproken tijd en prijs!

Voor beurt naar garage geweest. Medewerkers waren uiterst vriendelijk en auto was volgens afspraak, waar ik op kon wachten, na een uurtje klaar. De koffie was lekker en wachtruimte prima. Mijn Fiat 500 daar destijds ook gekocht met dezelfde fijne service!

Weer geweldig

Auto is in zeer goede handen geweest.

Alles netjes geregeld.

Vriendelijk personeel en deskundig onderhoud gedaan. Volgende keer weer bij Coumans.

Tevreden over Auto Coumans

Auto Coumans heeft als liefhebber voor Italiaanse auto's dé specialisten in huis. Ik ben tevreden over de service voor mijn Alfa Romeo en beveel deze autogarage aan.

Goede en aan te bevelen garage.

Al jarenlang klant en nog steeds zeer tevreden.

Prima service, vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam.

Bij aankoop zeer goed geïnformeerd, klein probleem a/d auto keurig opgelost, ook nog een gratis check aan mijn andere auto uitgevoerd. Dus zeer tevreden.

kan net er mee door ! .

ben terughoudend en niet zo snel tevreden .

• Reden bezoek Onderhoud en/of APK, Magazijn/onderdelen

Goede garage met super goede service !

Er wordt heel goede service geboden, ook als je voor een kleinigheid komt. Vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto, Onderhoud en/of APK

Vriendelijk personeel

Altijd goed geïnformeerd over werkzaamheden. Zowel voor beurd als reparaties.

Geweldig team !

Iedere keer weer een goede ervaring !

Fijne ervaring

Toevallig reden we op doorreis even langs ivm zoektocht naar speciale fiat500. Onze verbazing was groot toen we de grote showroom met grote keus zagen. DE auto stond er nog niet bij maar 1 week later telefoontje dat de gewenste auto nu wel gekomen was. Na volgende bezoek besloten dat dit m moest worden. Door grote aanbod ook goede prijs en meerdere extra’s tov kleinere dealers. Fijn persoonlijk geholpen en alles top afgewikkeld met inruiling van mijn oude auto. Supertevreden dus.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto, Aanschaf gebruikte auto

Alles geweldug

Pretige verkoper goede prijs goede af handeling 1 min punt ik vond t mapje van de binnen boord papieren en boekje goedkoop overkomen

Geslaagde aankoop

Wederom een nieuwe fiat aangeschaft. De begeleiding en aflevering was zeer naar tevredenheid.

Persoonlijke benadering

Correct en vriendelijk geholpen auto perfect gemaakt

Snelle goede service.

Was de eerste en snelste verkoper die reageerde op m’n vraag , om een abarth in te ruilen voor een demo abarth , echt super netjes en een super leuk bedrijf .

Over Auto Coumans

Al meer dan 35 jaar presenteren we elke keer opnieuw het nieuwste Italiaanse vakmanschap aan onze gepassioneerde autoliefhebbers. Naast het bekende premiummerk Alfa Romeo, vindt u ook uw favoriete Jeep, Abarth, Fiat en andere automodellen in onze showroom in Geleen. Zo weten wij als echte autoliefhebber precies de juiste selectie te maken en bieden wij een uniek en exclusief aanbod auto’s online en in onze showroom. Vanzelfsprekend bent u altijd welkom voor een kop koffie en voelt u meteen de beleving en emotie bij Auto Coumans. Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, van oriëntatie tot aflevering, wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring!