Zeer positief over zowel praktijk als theorie.

Goede manier van les alleen jammer dat het door de Corona zolang duurde. En dan ook nog een x examinator ziek. Maar kan de rijschool niets aan doen is overmacht, maar schoof alles weer paar maanden op.

Top geregeld

Bedankt voor de duidelijke lessen en instructies

Goede uitleg goede rij instructie

Supergoed

Donderdag 27-01-2022 mijn BE-rijbewijs behaald. Met dank aan Marcel de rij instructeur. Marcel geeft goede adviezen en stelt je gerust tijdens de lessen en net voor het examen. Nogmaals dank je wel hiervoor. En ook niet te vergeten de Dames van het kantoor. Peter Jansen auto rijschool is een goed adres. Groetjes Peter Potters uit Roosendaal

Goed materiaal voor BE rijlessen

Rudi geeft op een rustige manier les en geeft goede tips en aanwijzingen.

Betrokken rijschool.

Goede lessen en duidelijke communicatie over planning en examen mogelijkheden.

ik vond het altijd heel gezellig

Ik heb een leuke tijd gehad, veel geleerd en gekletst met alle drie de instructeurs die ik heb gehad.

Super rijschool

Zeker aan te raden! Naast goeie lessen krijg je goed persoonlijke advies, alles wordt op jouw tempo gedaan. Erg fijne instructeurs!

Heel erg tevreden

Ben erg tevreden

Lekker ontspannen en rustig kunnen lessen

Bij de aanvraag van mijn rijbewijs zeer goed en duidelijk te woord gestaan en geen druk oid heel fijn, goede instructeurs en goed materiaal.

Goede begeleiding en goede uitleg

Heel verschillend

De eerste weken alles goed geregeld, dan ineens word je gewisseld van rij-instructeur zonder hiernaar gevraagd te hebben. Als je belt zeggen ze dat het niet anders kan. Terwijl op de website ik grote letters staat. “Les bij 1 rij-instructeur”

Fijne ervaring

Zeer fijne ervaring.leuke mensen die les geven.

goede leraar en mooi materiaal

prettige sfeer met leraar, geduldig en ervaren. Mooie locatie en te gebruiken materiaal is mooi

Gewoon super

Hele aardige geduldige mensen,die net een stapje verder gaan.

Fijn

Je rijdt altijd met een vaste instructeur. Ze gebruiken moderne voertuigen en hebben een gestructureerde aanpak. Het enige minpunt voor mij is het feit dat ze voor motorrijlessen geen AVB-terrein hebben. Hierdoor moet je ver rijden voordat je de oefeningen kan oefenen. Dit is niet fijn voor de effecientie van de AVB-lessen. Verder vond ik het een goede rijschool waar ik mijn auto en motorrijbewijs heb behaald.

Best slecht

Nou eerst krijgk een rij instructeur die schijnbaar nieuw is bij jullie dat je van andere hoort ik deed dit bij men eerste les terwijl ik men eerste 3lessen alleen ging sturen belachelijk

Mijn be rijbewijs behaald

Er blij dat ze mijn hebben kunnen aanleren om mijn BE rijbewijs te behalen

Harstikke goed

Alle examen in 1x gehaald en vrij vlot dankzij een goede instructeur

Super leuke rijschool

Leuke instructeurs

Ontzettend goede rijschool

Vandaag eindelijk mijn examen gehaald na lange tijd. Maar daar gaat het dan uiteraard niet om, het gaat om de lessen, en die zijn hier echt perfect in! Super leuke, gezellige maar vooral leerzame lessen gehad! Mijn dank is ontzettend groot voor mijn rijinstructrise! Maar ook voor de rijschool want die denken en helpen goed mee! Dus met 1 woord GEWELDIG

Gezellig, jammer om klaar te zijn!

Ik heb het altijd erg gezellig en leerzaam gevonden om met mijn instructeur, John, in de auto te zitten. Hij liet mij op moeilijkere stukken rijden wat me meer inzicht en ervaring heeft gegeven. Daar ben ik erg blij mee!

een perfect rijschool

alles is goed gegaan leren gaat snel door professionele mensen vriendelijk en een top rijschool

Fijne rijschool met een goede communicatie

Ik vond de rijlessen, de communicatie en de planning prettig.

Er wor goed met je gewerkt en aangeleerd gewoon een goeie rijschool zeer tevreden