Het was helemaal goed

Het hele traject was goed geregeld

Duidelijke uitleg, praktische invulling van de lessen, goede voorbereiding op het examen.

Heel tevreden

Zeer tevreden, top rijinstructeur en erg behulpzaam administratieve medewerkster

Duidelijk netjes snel

Alles werd duidelijk gecommuniceerd, betaalbaar, goede uitleg.

top!

alles was goed geregeld

Goede instructie

Goede instructies gekregen, helaas door Corona lang moeten wachten op examens.

Mijn ervaring was goed

goed geregeld

Vriendelijk, behulpzaam. Goede voorlichting van medewerker aan telefoon, geen probleem als je weer eens belt. Zijn meedenkend, Ook instructeur was behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

Goed en duidelijk

Motor instructeur John koenen gehad... Aardige man en duidelijk over het rijgedrag en wat verwacht wordt. Gr Ron van aart

Duidelijk en vol info

Goede begeleiding

goede les

door corona helaas geen fijne tijd geweest net begonnen en toen moest alles weer stoppen, maar kan rijschool niets aan doen ook schandalige lange tijd bij cbr om theorie en daarna praktijk maar alles goed kunnen plannen en toen in 1e keer geslaagd ook zelfde leraar gehad

Erg leuk en leerzaam

De instructeur was erg aardig en heeft me goed geholpen. Hij kon alles goed uitleggen en dat was erg fijn.

Goede rijlessen

Goede rijlessen en goede uitleg. Wel op tijd beginnen met rijlessen inplannen anders niet zo veel plek.

Zeer goed advies.

Luisterinstructeur, die je leert motorrijden, niet alleen voor het examen, maar voor vele andere situaties.

zeer goeie rijschool alles goed geregeld en goed les materiaal

ik heb een goeie ervaring met deze rijschool . alles wordt goed geregeld ook als het een keer niet uitkomt om te lessen dan wordt er gelijk gekeken wat er geregeld kan worden om toch zo snel mogelijk een andere tijd en dag te plannen . de instructeur die ik heb is ook heel duidelijk in ze uitleg

heb een fijne les gehad dus is alles goed

goede rijinstructeur

Goede rijschool!

De instructeurs zijn bekwaam en weten waar ze het over hebben. Ik ben fijn geholpen en zeer tevreden over de rijlessen. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld en duidelijk.

Gewoon goed

Goed geregeld en in 1 keer geslaagd!

Prima ervaren

Fijne ervaring onder begeleiding van leuke mensen

Onder begeleiding van leuke mensen mijn rijbewijzen mogen behalen.

Goede uitleg en ondersteuning

Goede ervaring Duidelijke uitleg en ondersteuning

Goed ervaren

Alles netjes geregeld,alles in goed overleg

Fijne begeleiding gehad. Dag goed verdeeld . 1 minpuntje . Jammer dat als iemand iets vergeet in buddy van scooter het dan niet meer terug te vinden is . Het zou fijn zijn dat het dan apart gelegd word.