goede les

door corona helaas geen fijne tijd geweest net begonnen en toen moest alles weer stoppen, maar kan rijschool niets aan doen ook schandalige lange tijd bij cbr om theorie en daarna praktijk maar alles goed kunnen plannen en toen in 1e keer geslaagd ook zelfde leraar gehad

Erg leuk en leerzaam

De instructeur was erg aardig en heeft me goed geholpen. Hij kon alles goed uitleggen en dat was erg fijn.

Goede rijlessen

Goede rijlessen en goede uitleg. Wel op tijd beginnen met rijlessen inplannen anders niet zo veel plek.

Zeer goed advies.

Luisterinstructeur, die je leert motorrijden, niet alleen voor het examen, maar voor vele andere situaties.

zeer goeie rijschool alles goed geregeld en goed les materiaal

ik heb een goeie ervaring met deze rijschool . alles wordt goed geregeld ook als het een keer niet uitkomt om te lessen dan wordt er gelijk gekeken wat er geregeld kan worden om toch zo snel mogelijk een andere tijd en dag te plannen . de instructeur die ik heb is ook heel duidelijk in ze uitleg

heb een fijne les gehad dus is alles goed

goede rijinstructeur

Goede rijschool!

De instructeurs zijn bekwaam en weten waar ze het over hebben. Ik ben fijn geholpen en zeer tevreden over de rijlessen. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld en duidelijk.

Gewoon goed

Goed geregeld en in 1 keer geslaagd!

Prima ervaren

Fijne ervaring onder begeleiding van leuke mensen

Onder begeleiding van leuke mensen mijn rijbewijzen mogen behalen.

Goede uitleg en ondersteuning

Goede ervaring Duidelijke uitleg en ondersteuning

Goed ervaren

Alles netjes geregeld,alles in goed overleg

Fijne begeleiding gehad. Dag goed verdeeld . 1 minpuntje . Jammer dat als iemand iets vergeet in buddy van scooter het dan niet meer terug te vinden is . Het zou fijn zijn dat het dan apart gelegd word.

Zeer positief over zowel praktijk als theorie.

Goede manier van les alleen jammer dat het door de Corona zolang duurde. En dan ook nog een x examinator ziek. Maar kan de rijschool niets aan doen is overmacht, maar schoof alles weer paar maanden op.

Top geregeld

Bedankt voor de duidelijke lessen en instructies

Goede uitleg goede rij instructie

Supergoed

Donderdag 27-01-2022 mijn BE-rijbewijs behaald. Met dank aan Marcel de rij instructeur. Marcel geeft goede adviezen en stelt je gerust tijdens de lessen en net voor het examen. Nogmaals dank je wel hiervoor. En ook niet te vergeten de Dames van het kantoor. Peter Jansen auto rijschool is een goed adres. Groetjes Peter Potters uit Roosendaal

Goed materiaal voor BE rijlessen

Rudi geeft op een rustige manier les en geeft goede tips en aanwijzingen.

Betrokken rijschool.

Goede lessen en duidelijke communicatie over planning en examen mogelijkheden.

ik vond het altijd heel gezellig

Ik heb een leuke tijd gehad, veel geleerd en gekletst met alle drie de instructeurs die ik heb gehad.

Super rijschool

Zeker aan te raden! Naast goeie lessen krijg je goed persoonlijke advies, alles wordt op jouw tempo gedaan. Erg fijne instructeurs!

Heel erg tevreden

Ben erg tevreden

Lekker ontspannen en rustig kunnen lessen

Bij de aanvraag van mijn rijbewijs zeer goed en duidelijk te woord gestaan en geen druk oid heel fijn, goede instructeurs en goed materiaal.

Goede begeleiding en goede uitleg