Ook deze 2de keer was het top

Fijn in contact, goed mee gedacht, dikke aanrader

Snel en vakkundig geplaatst

De heren waren punctueel, netjes en hebben alles volgens schema en afspraken afgewerkt. Heel blij met het eindresultaat.

Vakwerk door vakmensen

Vriendelijke mensen die goed en netjes werken. Bij inmeten van de dakkapel en onze dakramen werd fijn meegedacht en kregen wij waardevolle tips. Afspraken worden nagekomen en kwaliteit wordt geleverd.

Goede, vriendelijke en snelle service

Vriendelijke service en de dakkapel is zorgvuldig en snel geplaatst. Erg tevreden dus.

Wij zijn super tevreden over de kwaliteit van de dakkapel en de plaatsing op 1 dag.

Wij hebben op een zaterdag, op afspraak, een bezoek gebracht aan de showroom. We kregen een prima rondleiding en hebben direct een offerte aangevraagd. De communicatie daarna was prima. Er is iemand geweest om de dakkapel in te meten. Hij heeft meegedacht over waar de dakkapel precies zou moeten komen. We werden een paar dagen voor de plaatsing nog gebeld om nog even door te nemen wat wij vooraf ter voorbereiding moesten doen. Hier waren wij al van op de hoogte, alles was duidelijk. Op de dag zelf is alles heel gladjes verlopen. Aardige mannen die de dakkapel kwamen plaatsen. Ze zijn zeer kundig en weten precies wat ze doen. Ook de samenwerking met de bestuurder van de hijskraan was helemaal prima. Wij zijn erg tevreden over hoe de dag van plaatsing is verlopen. I.v.m. file kwamen ze een half uurtje later maar daar hadden ze ons onderweg over gebeld. Voor ons was dit geen enkel probleem. Ze waren er om 8.30u en rond 14.00u waren ze klaar. Wij hebben die avond gewoon weer in onze slaapkamer kunnen slapen. We zijn ontzettend blij met de kwaliteit van de dakkapel, de meerwaarde voor ons huis en de ruimte en het licht wat we erbij hebben gekregen. We genieten er enorm van!

Mooi dakkapel, goede service en geplaatst door vakmannen

100% tevreden geplaatst door vakmannen! Je kunt zien dat zij gespecialiseerd zijn in enkel dakkapellen plaatsen, het gaat super snel en met precisie werd het met een kraan op het dak geplaatst en afgewerkt. Nette vakmannen met gevoel voor humor en detail voor afwerking. Transparant met de prijs en zeer goede kwaliteit evenals de service. Ik zou het iedereen aanraden via van Grinsven te laten plaatsen. En nog een extreem groot voordeel is dat je niks aanbetaald en pas hoeft te betalen na dat het geplaatst is.

Perfecte service

Fijne, nette en vooral goede monteurs. Dakkapel netjes geleverd en geplaatst. Goede informatie vooraf zodat je als klant weer waar je aan toe bent.

Goed product en uitstekende service

Met een flinke kraan werd onze dakkapel geplaatst, nadat het dak werd geopend. Ook is er een degelijke steunbalk aangebracht. Vriendelijk en vakkundig personeel met uitstekende service en het product ziet er mooi en degelijk uit. Aanrader!

Heel blij met ons dakkapel, echt een aanwinst!

Wij zijn uiterst tevreden met ons dakkapel en en de mannen hebben het zeer vakkundig geplaatst! Ze hebben netjes alle rommel meegenomen en de ruimte netjes achtergelaten. Ga zo door!

Op tijd volgens afspraak en zeer netjes gewerkt

Alles duidelijkheid vantevoren uitgelegd en zo ook uitgevoerd.

Vakkundig

Het dakkapel en dakraam zijn vakkundig aangebracht. Alle werkzaamheden maar ook de contacten vooraf volgens afspraak en op een professionele wijze.

Prettig, professioneel, mooi eindresultaat!

Samen een passende keuze gemaakt voor onze situatie. Prettig behulpzaam contact. Op de dag van plaatsing ging het allemaal bijzonder snel en voortvarend. Erg tevreden met het eindresultaat!

Top vakmannen

100% tevreden wat een vakmanschap!

Goede communicatie en service

Vrijdag 14 oktober is onze dakkapel geplaatst precies zoals afgesproken. Werknemers netjes op tijd, vriendelijk en proffesioneel. Erg goede ervaring met dit bedrijf en heel erg tevreden over het eindresultaat. Top bedrijf. Bedankt voor de geleverde diensten!

Goede service en kwaliteit

Transparant, prijs kwaliteit goed evenals de service

Top gedaan! Helemaal volgens afspraak.

In een dag klaar, volgens afspraak. En ziet er goed uit.

Uitstekend bedrijf.

Duidelijke afspraken, prima vaklui die de dakkapellen komen installeren en een goede prijs-kwaliteitverhouding

Goed en betrouwbaar bedrijf

Een week voor plaatsing gebeld om alles duidelijk was. Op dag van plaatsing keurig op tijd aanwezig. Goede afwerking. En alles keurig afgevoerd.

Geweldig, vlug en netjes, zoals altijd bij jullie.

De dakkapel is super netjes gezet zoals altijd bij jullie. Normaal zet ik het dakkapel en ben ik weer weg. Dus nu was het leuk dat ik het van begin tot eind kon meemaken.

Geweldige service!

Erg fijne partij om te kiezen! Het offerte traject verloopt snel en benodigde informatie voor vergunningen etc is ook geen probleem. De dag van plaatsing is ook fijn! Een paar nette mensen over de vloer met de nodige gezelligheid. Na het plaatsen kan je genieten van een kwalitatieve dakkapel!!

Vriendelijke vakmannen

2e keer dat we een dakkapel laten plaatsen. Zowel het voortraject als het plaatsen op een prettige manier doorlopen. Ze weten hier waar ze mee bezig zijn!

Betrouwbare partij met vakmensen

De beste in dakkapellen!!

Ze nemen overal de tijd voor om alles uit te leggen hoe ze het gaan maken, onderbouwen de offerte. En maken alles wat ze afspreken en geheel volgens plan. Geen gezeur gewoon netjes werk, en Brabantse gezelligheid. Misschien niet de goedkoopste Mar wel de beste!!

Snel en netjes geplaatst

In de showroom kun je het eindproduct zien en krijg je alle informatie. Je wordt netjes te wordt gestaan en kunt op je gemak rondkijken. Ze hebben een partner om bouwtekeningen en vergunning aan te vragen. Ook fijn om dat uit handen te hebben. Plaatsen van dakkapel en velux dakraam ging heel vlot. afval wordt netjes meegenomen. Begin van de middag was alles klaar. Kregen nog wat tips hoe we de binnenzijde konden afwerken. Dat hebben we nu zelf ook gedaan. Heerlijk veel licht en ruimte. Prijs - kwaliteit is goed!

Van begin tot opleveren perfect

Mijn ervaring met van Grinsven is perfect,super netjes mijn dakkapel geplaatst,echte vakmanschap!!

Huisbergenweg 1

5249 JR Rosmalen