Fantastisch bedrijf.

Fijn bedrijf met een goede en duidelijke en vriendelijke uitleg in hun bedrijf zelf.samen langs de dakkapellen lopen die ze hebben staan en in aanbouw hebben in hun loods.er wordt goed laten zien wat alle mogelijkheden zijn.ook met inbouw van rolluiken etc.vriendelijk aan de telefoon en in de showroom .heel duidelijk hoe het in zijn werk gaat en wanneer het plaatsen is.gewoon een heel duidelijk en netjes en vertrouwd bedrijf.Het plaatsen ging ook soepeltjes en zeer vriendelijke monteurs.kortom een fijn bedrijf om mee in zee te gaan.

Top bedrijf, communicatie, afspraken, afgeleverd werk, perfect gewoon.

Super geregeld van a tot z. In communicatie, afspraken, geleverd werk en prijs gewoon top. Ook dat we bij bestellingen een bepaalde lange periode moesten wachten wordt goed en eerlijk uitgelegd en daarom niet een probleem voor ons.

Snelle en gezellige service!

Vanaf de eerste tot aan de laatste stap zijn we ontzettend goed geholpen en de dag van plaatsing verliep alles vlekkeloos en gezellig. Enorm blij met het eind resultaat!

Hoogwaardige dakkapellen geplaatst door bedrijf waar service en klantvriendelijkheid op 1 staat

Laatst 2 dakkapellen laten plaatsen door Van Grinsven. Na een rondleiding door de fabriek te hebben gehad en onze wensen besproken te hebben met Cristo was de keuze snel gemaakt. Contact verliep goed en soepel. Vriendelijk en kundig personeel en op dag van plaatsing van beide dakkapellen liep alles als een soepele machine. 8:00 uur stonden Cristo en z’n collega’s voor de deur en om 14:30 vertrokken ze bij een zeer tevreden klant.

Goed georganiseerd en duidelijke afspraken

Heel fijn bedrijf vakkundig en net personeel Duidelijke afspraken die ze ook nakomen! Geweldige ervaring en zeker een aanrader voor ieder die een dakkapel zoekt

Van Grinsven lijkt me een solide bedrijf. Wachttijd is erg lang.. Plaatsing van dakkapel en ramen snel en soepel verlopen. Aanbevolen !

Helemaal top

Ja het duurde even voordat de dakkapel geplaatst kon worden, maar hier is vooraf duidelijk over gecommuniceerd. Vooraf herinnering mail ontvangen van plaatsingsdatum en waar rekening mee te houden. Een week vooraf nog een belletje gekregen om alles door te nemen. Op de dag van plaatsen zelf waren de vriendelijke mannen netjes conform afspraak op tijd. Het plaatsen zelf was zo gebeurt en ze hebben ook alles netjes achtergelaten. Al met al helemaal tevreden, top service.

Prima vakwerk

Heren kwamen optijd. Vakkundig en verstand van zaken. Super blij met onze nieuwe dakkapel

Een prachtige dakkapel geplaatst door een geweldig team.

Ik heb alleen maar lof voor dit team.

Top!!

Super blij met mijn nieuwe dakkapel. Hij ziet er mooi uit. Daarnaast goed advies gekregen en een nette en goede dienstverlening.

Alles goed geregeld

Helemaal niks op aan te merken. De communicatie is helder. Paar keer contact gehad en daarin altijd goed bereikbaar geweest. Plaatsing ging snel, volgens afspraak en zonder problemen door vriendelijke medewerkers (welke ook meteen een kapotte dakpan vervangen hebben) Doordat je van tevoren eerst op de zaak binnen gekeken hebt (in de hal met dakkapellen) weet je ook precies wat je krijgt.

Super bedrijf

Mooi bedrijf dat super netjes en professioneel werkt en alles in overleg doet met de klant

Vakkundig geplaatste dakkapel van zeer goede kwaliteit!

Dit is onze tweede dakkapel van van Grinsven en, net als bij de eerste, is de plaatsing geheel volgens afspraak en vakkundig gebeurd. Zeer tevreden over het bedrijf, de dakkapel en, niet te vergeten, de monteurs.

Goede service en kwaliteit

Goed en vriendelijk geholpen. Ook het plaatsen van de dakkapel is perfect verlopen.

Goed werk in korte tijd

Timmermannen hebben netjes gewerkt, Alles netjes opgeruimd einde van de dag. De dakkapellen zijn goed en vakkundig op het dak gezet.

goede service, prima personeel. Keurig werk geleverd

Van begin tot eind in orde!

Vanaf het eerste moment dat wij met Van Grinsven in aanraking kwamen voelde het goed. De uitleg in de showroom/ werkplaats, het contact met betrekking tot de offerte, het contact met een derde partij die ook bij ons in huis aan het werk was, de updates over de plaatsing en uiteindelijk ook de plaatsing zelf. De dakkapel is netjes geplaatst op de afgesproken dag en past helemaal bij de stijl van ons huis. Aan het einde van de dag ook alle rommel weer meegenomen. En daarbij ook nog eens allemaal aardige mensen. We zijn heel blij.

Vriendelijke en bekwame vakmensen

De vakmensen van Van Grinsven verdienen een grote pluim. Gestart om precies 8.30 uur, onder gelukkig mooie weersomstandigheden, is de bestaande dakkapel van de twee slaapkamers verwijderd. Verder in de ochtend werd begonnen met het plaatsen van de nieuwe dakkapel. En begin van de middag stond de nieuwe dakkapel erop. Prachtig werk geleverd! De dakkapel is goed geïsoleerd tegen de kou en geluid. We gaan er zeker nog veel plezier aan hebben. Hartelijk dank aan de vakmensen die de dakkapel hebben geplaatst, maar ook zeker niet te vergeten de vakmensen in de werkplaats.

Perfect geregeld en gemaakt

Goede service, vakwerk en goede communicatie.

Goede service en kwaliteit.

Vriendelijk geholpen en altijd bereikbaar. Dakkapel geleverd na 6 maanden zoals afgesproken. Plaatsen verliep uitstekend. Het resultaat mag er zijn.

Goede service en kwaliteit.

Ook deze 2de keer was het top

Fijn in contact, goed mee gedacht, dikke aanrader

Ook deze 2de keer was het top

Fijn in contact, goed mee gedacht, dikke aanrader

Snel en vakkundig geplaatst

De heren waren punctueel, netjes en hebben alles volgens schema en afspraken afgewerkt. Heel blij met het eindresultaat.

Vakwerk door vakmensen

Vriendelijke mensen die goed en netjes werken. Bij inmeten van de dakkapel en onze dakramen werd fijn meegedacht en kregen wij waardevolle tips. Afspraken worden nagekomen en kwaliteit wordt geleverd.

Huisbergenweg 1 5249 JR Rosmalen

073 - 503 3794