Zowel voorbereiding als plaatsing verliepen vlekkeloos!

Van Grinsven heeft me goed geadviseerd over het soort dakkapel dat zou passen. Daarna hebben ze me erg geholpen met het voorbereiden van de vergunningsaanvraag en de voorbereidingen. Bij het plaatsen van de dakkapel werden de werkzaamheden goed uitgelegd en met groot vakmanschap uitgevoerd. Ik ga zeker aan familie en vrienden aanraden om bij hen een dakkapel te halen.

Top service. Netjes en professioneel gewerkt. Hele goede ervaring.

Alles volgens afspraak. Gewoon echt vakmanschap.

Vakmanschap

De wens bestond om een (kleine)dakkapel en dakraam te laten plaatsen. Na een eerste gesprek en rondleiding hadden wij direct een goed gevoel om dit uit te laten voeren. Inmeten en de definitieve keuzes waren vervolgens vlot geregeld. Het plaatsen verliep probleemloos. Dakkapel en raam zijn mooi geplaatst en begin van de middag was alles alweer opgeruimd. Vriendelijke en bekwame mensen. Kan ik van harte aanbevelen.

Fijn bedrijf met een hele goede werkploeg. werkt netjes volgens afspraak en levert goede kwaliteit.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over dakkapel. Prima kwaliteit. Ervaren vakmensen.

Echt vakwerk met een fantastisch resultaat

Wij zijn zeer tevreden over van Grinsven Dakkapellen. We hebben goed advies gehad in het voortraject, erg fijn hoe met ons werd mee gedacht. Ook het plaatsen ging heel goed. De mannen werken erg hard, zijn zeer vakkundig en leveren een fantastisch eind resultaat.

Wij zijn erg tevreden met de nieuwe dakkapel. Alles ging perfect volgens afspraak en er is heel netjes gewerkt.

Van begin tot het einde zijn wij uitstekend geholpen. Afspraken worden nagekomen, de communicatie was altijd duidelijk en vriendelijk en het werk wat ze hebben afgeleverd is ook goed. Wij zijn heel blij met onze nieuwe dakkapel...

Gewoon geweldig

Fijne mensen om zaken mee te doen. Ze denken echt met je mee.

De dakkapel stond er voor ik er erg in had.

De voor bereiding, en de uitvoering zijn zeer goed georganiseerd. Zeer profesioneel is de dakkapel bij ons geplaatst en volgens onze wens uitgevoerd.

Zie hierondery

Goede duidelijke betrouwbare uitleg bij bezoek showroom. Snelle afspraak voor offerte. Nette duidelijke offerte. Vroegtijdig (zo hoort het ook) communicatie over plaatsing dakkapel. Planning nageleefd en net werk afgeleverd bij plaatsen dakkapel. Allemaal top. Enige puntje van kritiek (als ik het zo mag noemen) is dat monteurs bij plaatsen dakapel het vrijgekomen dakraam zonder navaag meegenomen hebben. Wij hebben niet gezegd dat het nog toegepast diende te worden (dus kijken ook deels naar onszelf) maar van de andere kant om zomaar zonder navraag goed dakraam mee te nemen vinden wij niet helemaal netjes.

Goed overleg, meedenkend en deskundig geplaatst.

Keurige werkplaats. Ruime keuze. Prettige mensen geven goed advies. Het plaatsen ging voortreffelijk. Het personeel weet waar ze mee bezig zijn. Heel tevreden. Henk en Elly van Vijfeyken.

Snel geplaatst en wat een ruimte hebben we nu

De mannen hebben erg vakkundig en hard gewerkt aan onze dakkapelen (voor en achter) Daarna ook goede uitleg gehad over de horren en rolluiken. Ook de after service is goed nadat een loze leiding gebroken bleek te zijn tijdens plaatsen is hier iemand al snel terug gekomen om dit op te lossen. Al bij al klantvriendelijke mensen en alles is goed verlopen vanaf bestellen tot plaatsen!

Erg tevreden over de service en kwaliteit

Fijne vaklui met duidelijk kennis en ervaring!

Wat een vakmensen

Waren op tijd Werken netjes en snel Heel professioneel

Een goed bedrijf dat afspraken nakomt

Afgelopen periode een dak kapel laten plaatsen door van Grinsven. een goed ontvangst in de winkel. Deskundig advies en bekijken van de mogelijkheden. De plaatsing verliep moeiteloos. Alle afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen. Een prettig bedrijf.

Meedenkend, prettige communicatie en zeer goede en flexibele planning

Op de dag van de plaatsing verliep alles zeer vlot waarbij de 4 zetters goed op elkaar waren ingespeeld. Om 8.00 uur begonnen en om 14.00 uur klaar. Zeer vakkundig, en professioneel verloop van de werkzaamheden. Wij zijn zeer tevreden en blij met de ruimte die we hebben gekregen.

Great professionals! Everything went smooth and according to plan!

Your workers are very good and nice people! I'm very happy with the dakkappel. It looks nice, and the work was done incredibly fast! Highly recommanded.

Vakwerk

Erg tevreden met de manier van zaken doen, geheel volgens afspraak geleverd en super fijn meegedacht en netjes geplaatst. Vriendelijke medewerkers.

Vakkundig en klantvriendelijk

We zijn zeer tevreden over de service vanaf het moment van aankoop tot en met na de plaatsing van de dakkapellen. Ze werken/reageren snel! De dakkapellen zijn heel mooi.

Fantastisch bedrijf.

Fijn bedrijf met een goede en duidelijke en vriendelijke uitleg in hun bedrijf zelf.samen langs de dakkapellen lopen die ze hebben staan en in aanbouw hebben in hun loods.er wordt goed laten zien wat alle mogelijkheden zijn.ook met inbouw van rolluiken etc.vriendelijk aan de telefoon en in de showroom .heel duidelijk hoe het in zijn werk gaat en wanneer het plaatsen is.gewoon een heel duidelijk en netjes en vertrouwd bedrijf.Het plaatsen ging ook soepeltjes en zeer vriendelijke monteurs.kortom een fijn bedrijf om mee in zee te gaan.

Top bedrijf, communicatie, afspraken, afgeleverd werk, perfect gewoon.

Super geregeld van a tot z. In communicatie, afspraken, geleverd werk en prijs gewoon top. Ook dat we bij bestellingen een bepaalde lange periode moesten wachten wordt goed en eerlijk uitgelegd en daarom niet een probleem voor ons.

Snelle en gezellige service!

Vanaf de eerste tot aan de laatste stap zijn we ontzettend goed geholpen en de dag van plaatsing verliep alles vlekkeloos en gezellig. Enorm blij met het eind resultaat!

Hoogwaardige dakkapellen geplaatst door bedrijf waar service en klantvriendelijkheid op 1 staat

Laatst 2 dakkapellen laten plaatsen door Van Grinsven. Na een rondleiding door de fabriek te hebben gehad en onze wensen besproken te hebben met Cristo was de keuze snel gemaakt. Contact verliep goed en soepel. Vriendelijk en kundig personeel en op dag van plaatsing van beide dakkapellen liep alles als een soepele machine. 8:00 uur stonden Cristo en z’n collega’s voor de deur en om 14:30 vertrokken ze bij een zeer tevreden klant.

Goed georganiseerd en duidelijke afspraken

Heel fijn bedrijf vakkundig en net personeel Duidelijke afspraken die ze ook nakomen! Geweldige ervaring en zeker een aanrader voor ieder die een dakkapel zoekt