Adviezen waar je iets aan hebt.

Kundige mensen die met je meedenken.

Snel en accuraat

Bas van Susante is een betrokken meedenkende advocaat

Vakkundige prettige mensen

Deskundig kantoor met prettige omgangsvormen.

Perfect!

Onze advocaat is een topper. Als hij er moet staan dan staat hij er!

• Geholpen door: Mr. W.A.J. Hagen (Wouter)

Jolanda van Summeren heeft ons als advocaat zeer goed bijgestaan.

Zij heeft op een zeer betrokken en professionele wijze de emotionele zaak juridisch in goede banen geleid en tot een goed resultaat gebracht. Daarnaast is zij praktisch, to the point, empathisch, goed bereikbaar, en terzake zeer deskundig.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. J.J.P.T. van Summeren (Jolanda)

Prima kantoor met dito persoonlijk contact.

Wonderful Lawyers

Elsa is a fantastic Lawyer... I felt very heard, supported and could work well with Elsa and Eline. I was always able to contact them and things moved quickly. A very professional, organised and smart group. I would definitely choose Stellicher Advocaten again!

• Geholpen door: Mr. E.H. van Olmen (Elsa)

Je word gehoord en gezien

mijn ervaring tot op heden; Er word serieus geluisterd. Realistisch bekeken wat wel en niet kan. Niet alleen zakelijk maar ook persoonlijk. Fijne ondersteuning. Betrokkenheid.

• Geholpen door: Mr. E.H. van Olmen (Elsa)

Zeer goede kennis en weet van aanpakken

Mijn eerdere ervaringen waren vooral slechte terugkoppelingen en veel tijd verlies. Bij Stellicher is er weinig tijdverlies en antwoorden zijn vaak de zelfde dag. Het gevoel van teamwerk is echt aanwezig.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. W.W.H. Timmermans (Wouter)

Goed contact

Herlinde en Elsa tonen zich zeer betrokken bij mijn zaak en geven deskundig advies waarin ik vertrouwen kan hebben.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. H.C.D. Bos (Herlinde)

Correcte en snelle afhandeling van mijn zaak.

De communicatie met Dhr. Plattel was duidelijk en er werd snel actie ondernomen met een positief resultaat. Ook werd een andere vraag over een ander probleem naar tevredenheid beantwoord en uitgelegd.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. P.J.A. Plattel (Pim)

Deskundig, betrokken en professioneel

Snel een afspraak voor intake, duidelijk plan en heldere strategie en communicatie. Professioneel en betrokken, van intake tot afsluiting.

• Geholpen door: Mr. P.M.J. Nijboer (Pauline)

Snel tot de kern komen van het probleem, oplossingsgericht denken

Snel tot de kern van het probleem gekomen, op heldere wijze aangepakt.

• Geholpen door: Mr. S.J. van Susante (Bas)

Ondersteunend, betrokken, kennis van zaken

Wij zijn al aantal jaren cliënt bij Stellichter. Gezien toch wel roerige tijden, mede door Covid en de resulterende financiële perikelen eromheen hebben wij meermaals beroep gedaan op de kennis van Stellicher. Dit op gebied van ondernemingsrecht, arbeidsrecht etc. De bereikbaarheid van Stellicher als aanspreekpunt en de communicatie met de advocaten/medewerkers zelf is goed tot zeer goed te noemen. De inhoudelijke kennis en tevens vasthoudendheid in zaken ligt tevens op een goed niveau. TIP voor enquêteur: grijze lettertypes en tekstvelden op een scherm zien er weliswaar netjes uit, echter komt de leesbaarheid niet altijd ten goede!

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. E.R. Looijen (Eric)

Precies zoals je het wilt hebben

Zowel dhr. Hagen & mevr. Nijboer staan ons altijd correct en zeer deskundig bij. Denken mee en zijn oprecht. Zeer fijn kantoor!

Zeer solide en volledig

In een complexe zaak was het dossier altijd volledig op orde. En dat zorgde ervoor dat we de zaak wonnen.

Uitstekend advies en begeleiding

Wij zijn zeer betrokken en deskundig geadviseerd door de advocaat. Door haar kennis en advies zijn wij heel goed geholpen. Wij zouden Stellicher advocaten zeker aanraden.

Positief

De advocaat van Stellicher toont zich altijd betrokken, is deskundig, zeer volledig en zorgvuldig. Zij is altijd bereid onbekende (branchegebonden) zaken na te zoeken. De contacten verlopen heel plezierig en ik word altijd snel te woord gestaan. Soms zou ik een iets meer adviserende houding op prijs stellen. Nu schetst de advocaat de verschillende opties maar laat de keuze daartussen dan aan mij.

• Geholpen door: Mr. P.M.J. Nijboer (Pauline)

wat een enthousiasme en daad kracht

lastig traject waar wij onverwachts in waren beland door werknemers. Door een geweldige advocaat super goed en naar uiterste tevredenheid opgelost

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. Y.E.M. Goessens (Yara)

Uitstekend vakmanschap

Advocaat van Gestel is een slimmeRick. Steeds werd er goed gecommuniceerd en adekwaat gereageerd naar mij toe. In de rechtszaal in Groningen liet hij de tegenpartij alle hoeken van de zaal zien ondermeer door een uitstekende voorbereiding en uitreiking aan alle aanwezigen van zijn prachtige pleidooi.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. R.F.A. van Gestel (Rick)

Gedegen advocate, slim, oprecht en scherp, altijd bereikbaar of of optimaal communicerend wanneer bereikbaar. Van begin tot eind een en al oor en slimme zetten!

zeer deskundig en menselijk

Herlinde Bos gaat voor partnerschap. Erg tevreden over hoe ze het echte gesprek voert over wat wel en niet mogelijk is, ter zake deskundig en oog voor de menselijke maat. Ik beveel haar van harte aan.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. H.C.D. Bos (Herlinde)

Kennis, ervaring, oplossingen

Ik had hulp nodig bij het afwikkelen van een restschuld bij de bank na het opheffen van mijn bedrijf. De heer Konings heeft me daarbij zeer goed geholpen, hij had alle kennis en ervaring, echt iemand met kwaliteit die ik gerust kan aanbevelen.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Mr. T.W. Konings (Thijs)

Impeccable work

I am very satisfied with the service and work provided by this law firm. Communication is clear, immediate and they offer several options for each circumstance. The service has been effective, fast, punctual and efficient. I have felt comfortable and listened to along the whole process. Quality, trust and reliability.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Snelle aanpak en duidelijk beeld van de te nemen actie.

Na mijn aanmelding werd er vlot een afspraak op kantoor gemaakt. Aangezien het een redelijk heldere vraag was, werd het gesprek waarin ik een toelichting heb gegeven niet verrekend. Ik stond binnen een uur weer buiten en in overleg met de advocate is er een duidelijke brief naar de eisers (Familierecht; ouders van ex- man) verstuurd. Tot nu toe is het hierbij gebleven.

• Geholpen door: N.v.t.

Sickeszplein 1