Visie Duurzaam is ontzettend klantvriendelijk en komt afspraken goed na.

Toen wij eindelijk besloten hadden om zonnepanelen te nemen hadden wij er opeens ook erge haast mee. Ik had bij meerdere bedrijven offertes aangevraagd, maar Visie Duurzaam nam als eerste contact op. Ook planden zij snel een afspraak thuis in, wat het overleg en uitleg veel gemakkelijker maakte. Misschien waren ze wel iets duurder dan een andere leverancier van zonnepanelen, wij vonden de service en vooral de garantietermijn die op de zonnepanelen en omvormers gegeven werd doorslag gevend. Op de dag dat de zonnepanelen gelegd werden, was er sprake van ietwat vertraging. Het was heel netjes dat er gebeld werd met de mededeling dat het iets later werd. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken. Gr Petra

Duidelijk verhaal

Jordy heeft alles duidelijk uitgelegd. In de loop van het proces en ook nog erna heb ik vragen gehad. Deze via app aan hem gesteld, weer duidelijke antwoorden gekregen. In goed overleg gepland wanneer er wat moest gebeuren. De mannen die de panelen geplaatst hebben, hebben alles netjes opgeruimd. Iets wat ook wel vermeld mag worden. Dat jullie voor de BTW teruggave zorgen vind ik ook goed. Echter dat het zolang duurt voor je de BTW terugkrijgt had ik wel graag geweten. Niet dat jullie daar iets aan kunnen doen, want het moet door de Belastingdienst worden afgehandeld. Het is toch wel een behoorlijk bedrag waar je dan op moet wachten.

Alles naar wens en goed geregeld!

We zijn heel tevreden over de uitleg, de plaatsing en alle verdere contact.

Deskundig, meedenken, snel

Visie Duurzaam denkt met je mee wat je nu en voor de toekomst nodig hebt, smeert je niet meer aan. De zonnepanelen werden binnen een maand geleverd. Correcte montage.

Alles correct en compleet.

Alles correct geregeld.

Toppers

Snel , duidelijk en goed

Zeer deskundig en zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden met het deskundige advies en de uitleg over de zonnepanelen van Jordy Pieroelie. De installatie van de zonnepanelen door zijn team ging ook zeer kundig en efficiënt met een goede uitleg erbij.

Positief

Super snelle en proper opgeleverde montage vriendelijke monteurs 100% aanbevelings waardig.

prima en snelle service, duidelijke uitleg. Montage verliep snel

Duidelijke uitleg door Jordy, op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken voor het installeren van de panelen. Montage verliep snel en deskundig. Jordy kwam zelf nog even checken of alles naar wens verlopen verlopen was.

Helemaal tevreden.

Als eerste en enige bedrijf hield Visie Duurzaam rekening met het feit dat de zon niet het hele jaar het zelfde op mijn dak schijnt waardoor de boom die naast mijn huis staat lang niet zo veel zon tegen houdt als andere aanbieders mij lieten denken. Optimizers ( extra kosten voor mij, extra inkomsten voor de verkoper ) zouden niet veel meer opleveren. Door dit advies besloten bij Visie duurzaam mijn panelen te kopen. Het plaatsen gebeurde keurig op tijd en heel netjes door vriendelijke monteurs. Ik kan Visie Duurzaam alleen maar aanbevelen.

Snel en vakkundig geplaatst.

Beste prijs, prima garantie en nette oplevering.

Jordy van Visie Duurzaam, leren kennen als een aangenaam persoon tijdens onze afspraak voor een offerte voor het plaatsen van zonnepanelen op ons huis. Hij doet ook alle moeite om je een goede offerte te maken. Ook is hij aangesloten bij het garantie fonds GDFE, wat ons ook wel over de streep heeft getrokken. Ook komt Visie duurzaam al haar gemaakt afspraken na en wordt je goed op de hoogte gehouden van de hele gang van zaken.

Prima duidelijke uitleg en je kunt met iedere vraag terecht en wordt correct geholpen

Fijn persoonlijk contact en flexibel bij wijzigingen in het voortraject. Het team ter plaatse controleert nogmaals of de ingetekende panelen goed passen en wat ook esthetisch de beste optie is. Toen na het leggen de aansluiting met de omvormer niet lukte door een de volgorde van de binnenkomende fasen in onze meterkast is dit direct de volgende dag opgelost. Ik ben heel tevreden met de zonnepanelen!

Goed advies, deskundig en mooie aanleg.

Jordy weet exact waarover hij het heeft als het om zonnepaneel-, opslag- en laadprojecten gaat. Fijn persoon, goed advies. Legt uit waarom, zegt hoe hij het gaat doen en voert het dan zo uit. De deskundigheid van hum montageteam en E-installateur is perfect. Gaan voor vakwerk en dat merk je. Ik zou ze iedereen durven aan te bevelen. Tip: stem samen goed af, hoe en op welke locatie je de laadbox of laadpaal wilt gaan gebruiken, met losse of vaste kabel etc. Komt dik voor mekaar.

blij met de totaaloplossing

Heel blij met alle oplossingen. Visie Duurzaam heeft echt kennis en ervaring. We hebben net ons huis gekocht en gekozen voor de totaaloplossing (zonnepanelen,laadpaal, isolatie en airco). Top monteurs ook! Eerlijk advies en zeer goed geprijsd!

Snelle service.

De reactie was snel, offerte binnen 1 dag, levering binnen 2 weken. De moeite gedaan om de stroomkabel door de iets te smalle buis toch onzichtbaar naar beneden te krijgen.

Netjes precies volgens afspraak. Ze hebben de daklift die ze niet hebben gebruikt zelf nog van de rekening af gehaald

Fantastisch geholpen.

Fantastische begeleiding van Jordy. We zijn geadviseerd over het plaatsen van zonnepanelen en het plaatsen van een laadpaal voor onze elektrische auto. Allemaal zonder gedoe. Waar ik heb lopen zoeken naar de beste oplossingen, kwam ik bij Visie Duurzaam uit. Ik heb de perfecte oplossing gekregen voor onze woning. Zeer persoonlijk en professioneel advies. Een aanrader voor iedereen die graag een duurzaam huishouden wil.

Geweldige service, geweldige kerel.

Jordy leren kennen als een eerlijke en prettige man. Duidelijk advies en denkt in oplossingen. Zeer tevreden.

Geweldige service en begeleiding

Ontzettend prettige ervaring. Zeer professioneel en alles naar verwachting. top service. blij met onze keuze voor Visie Duurzaam

Professionele en prettige aanpak

Fijn bedrijf. Tonen interesse en luisteren echt naar je vraag.

Uitstekende service, echte vakman!

Alles van A tot Z tot in de puntjes geregeld!

Zeer vriendelijk en deskundig!

Uitstekende service!

Als leek op het gebied van verduurzamen heeft Visie Duurzaam me wegwijs weten te maken in de wereld van zonnepanelen. Je merkt dat er veel kennis en ervaring in huis is. Alle beloftes zijn nagekomen. Hartstikke tevreden met de service, bedankt!

Europalaan 24 6199 AB Maastricht

+31 6 18599499