Goede ervaring

Goede uitleg, snelle levering en alles netjes gemonteerd en opgeruimd ben zeer tevreden.

Visie Duurzaam, is een bedrijf met een helder en goed verhaal over de hun te leveren zonnepanelen. Jordy is heel goed op de hoogte van alles wat met de levering, werking, teruglevering, subsidieaanvraag e.d te maken heeft. De levering en montage is snel en vakkundig uitgevoerd, door zeer vriendelijke hardwerkende monteurs. Ook de subsidieaanvraag wordt door Visie Duurzaam geregeld voor hun klanten. Wat ons betreft een prima bedrijf, wat een mooi product levert en ook na levering goed bereikbaar is als je nog vragen hebt.

Prima advies, goede service en uitstekende levering en montage

Wij zijn zeer tevreden over onze zonnepanelen en airco's via Visie Duurzaam. Een zeer helder adviesgesprek werd gevolgd door snelle en probleemloze levering en montage. Ook de administratieve afhandeling verliep zonder problemen.

Men denkt met je mee en probeert het beste eruit te halen!

Vriendelijk en nemen zich de tijd om je alles goed en duidelijk uit te leggen. Luisteren ook naar de wensen en proberen mee te denken. Heel positief en vriendelijk personeel.

Prettige contacten met deskundige werknemers

Het sterke punt van deze firma is dat levering van de panelen en reparatie van het dak in een hand zijn. Duidelijker zou wel zijn als de naam van de firma die de plaatsing en installatie van de panelen uitvoert en de dakdekker bij de klant bekend zou zijn. De uitvoering gebeurt in goed teamverband. Op enkele details* na leveren ze goed werk. * aansluiting regenpijp verkeerd * nota wel gespecificeerd maar niet correct

Geweldig kundig personeel

Zeer goede uitleg en uitvoering bij aanschaf zonnepanelen en isoleren huis. Medewerkers netjes en hard werkend. Zeker een aanrader voor iedereen die over wil gaan tot dit product.

zeer goed Bedrijf

komen afspraken zeer netjes na en een duidelijke informatie de monteurs werken heel netjes ik ben een tevreden klant bedankt

top bedrijf

Alles goed en netjes uitgevoerd. De passie voor duurzaamheid is te merken. Ga zo door.

Correcte afhandeling

Wij hebben de afhandeling en montage door de monteurs als positief ervaren. Zij waren heel netjes en alles werd conform afspraak uitgevoerd.

Ze hebben goede kennis van zaken en weet waarover ze praten.

Na het telefonische contact over de zonnepanelen had ik hierbij al een heel goed gevoel over. Na een bezoek aan huis en de mogelijkheden bekeken te hebben was mijn vertrouwen in dit bedrijf gegroeid. En ja de afspraken werden per mail bevestigd en ook nagekomen. De monteurs waren snel secuur en ruimde alles netjes op na de installatie en montage. Ook werd ik telefonische door het bedrijf goed geholpen bij het aanmelden wat je moet doen bij de energie leverancier. Ook als er verder nog vragen en of opmerkingen zijn kan ik altijd bellen of mailen werd me verzekerd. Top dus.

Goede en snelle oplevering

De monteurs legde uit wat ze gingen doen en werkte vervolgens door. Zeer deskundig personeel en weten wat ze doen.

mijn ervaring is goed, af en toe wat gehaast !!.

ervaring is goed, men zou af en toe wat meer tijd moeten nemen. zeker voor een "wat oudere" klant.

Goede uitleg, vakkundig gemonteerd!

Vakkundige uitleg met een goed verhaal en denken met je mee. Snelle levering, goede communicatie en nette installatie. Zeer tevreden over alles en echt een aanrader!

helemaal niks mis mee, zeer tevreden

goede kennis, geen indianen verhalen, correcte montage en afhandeling

Snelle levering, goede montage en goede communicatie.

Bedankt voor jullie deskundigheid en probleemoplossend vermogen. Alles prima geregeld!

Zeer snel en efficiënt geregeld.

Persoonlijk gesprek met Jordi was kort, maar zakelijk en duidelijk. Wij wisten overigens wat we wilden. Dezelfde avond nog de offerte. Een mail met nog wat vragen van onze kant werd diezelfde dag beantwoord. Op de afgesproken datum was het installatieteam op de afgesproken tijd aanwezig en zij hebben prima en zonder troep te maken het uit te voeren werk verricht. Alles opgeruimd op een klein kabeltje na, wat we nog in de tuin gevonden hebben.... Daarom geen uitstekend maar een zeer goed, maar dan een met een gouden randje. Prima bedrijf om mee in zee gegaan. Was overigens de laatste van de 9 bedrijven, waarmee wij een persoonlijk gesprek hebben gevoerd en was niet de goedkoopste van allen.

Goed contact en goede prijs/kwaliteit

Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant en dit wordt correct in een offerte omgezet. Het eventueel wijzigen is geen probleem. Uitvoering is prima.

Zeer tevreden, vriendelijk en mooi gemonteerd

Jordy heeft bij ons 12 zonnepanelen met het enphase systeem geplaatst op een plat dak. De monteurs waren vriendelijk, en alles netjes gemonteerd.

Snelle montage

Het ziet er goed uit, de montage ging razend snel. Hopenlijk ging(gaat) het niet tenkoste van de kwaliteit. De tijd zal het leren.

zeer goede en prettige service

contacten per telefoon en e-mail waren prima en snel beantwoordt bij vragen. De monteurs voor het plaatsen van de zonnepanelen waren keurig op tijd en beleefd, werkten prima door. Ook het bespreken voor het aanleggen van de stroom naar de meterkast,met de elektricien was erg erg professioneel. Ben zeer tevreden.

Goed degelijk vriendelijk en betaalbaar

Fijne duidelijke uitleg van Jordy, extra vragen worden na telefonisch contact super en vriendelijk beoordeeld. De installatie werd met vriendelijke medewerkers uitgevoerd. Zeer tevreden over het geheel en zal zeker aan family en vrienden Deze firma visie duurzaam aanbevelen. Rene Verstappen

prima werk geleverd, goede info van te voren, komen afspraken na of bellen netjes prima!!

Van eerste contact t/m montage perfect verlopen

In onze zoektocht naar een goed bedrijf voor leveren zonnepanalen via via in contact gekomen met Jordy van Visie Duurzaam. Gelet op onze beperkte mogelijkheden v.w.b. dakoppervlak van hem prima advies gekregen. Tussen eerste gesprek en montagedatum lag inclusief de bouwvakvakantie slechts 4 weken. Montageploeg werkte zeer netjes en secuur. Zoals alles tot nu toe verlopen is dik tevreden.

Professionele service van een bedrijf die weet waar het over gaat

Daarnaast ook een prima prijs kwaliteits verhouding. Blij mee!

Goed werk geleverd

Net bedrijf, de kwaliteit leer je pas kennen als er even iets mis gaat en dat vervolgens goed opgelost word. Dat is bij dit bedrijf op een klasse manier geregeld. Het montageteam was ook van een super kwaliteit goed werk en aardige mensen.