Unter fachkundiger Begleitung habe ich mein Ziel erreicht.

In einem ermüdenden Nachbarschaftsstreit hat die von Herrn Menno Schmidt ausgearbeitete, energische und fundierte Strategie ausgereicht, den Konflikt in meinem Sinne beizulegen, ohne dass ich auch nur den Klagsweg beschreiten musste. Danke!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Kommunikation
  • Beratung
  • Fachwissen
  • Engagement

Geweldige advocaat!

Menno heeft voor ons een het juridische gedeelte van een business case uitgewerkt. Hiervoor was kennis van zowel het Nederlandse, Oostenrijkse en Europese recht noodzakelijk. Het onderzoek en daaropvolgende advies is voor ons erg waardevol gebleken. Geweldig ook dat hij een echte ondernemersmentaliteit heeft en zich goed in kan leven in de gedachtegang van ondernemers. Al met al een kundige advocaat en een fijn persoon om mee samen te werken.

Zeer attent en zorgvuldig

Vanaf het begin tot de afhandeling, was er sprake van een zeer betrokken en persoonlijke begeleiding. De communicatie was prima en altijd ter zake, waardoor een deskundig advies (op maat) volgde.

• Betrokkenheid

Schmdt denkt echt met je mee vanuit een ondernemersperspectief.

Voor het opstellen van de leveringsvoorwaarden hebben we de risico's uitputtend geëxploreerd. Fijn om je met de expertise van Schmdt in de rug gedekt te voelen.

Fijne Samenwerking

Schmdt is actief betrokken bij de zaak. Denkt graag mee buiten de lijnen en weet heel goed het vak toe te passen op de wensen van een organisatie.

Heldere en deskundige communicatie

Mr. Schmidt is betrokken en heeft een luisterend oor als sparringpartner in de zaak waarin we beland waren. Zijn nuchtere en zakelijke kijk op de, soms wel emotionele kanten van het geschil, maakte het voor ons makkelijker om tot een akkoord te komen.

• Betrokkenheid

Advocaat die met je mee denkt

Schmidt heeft ons geholpen met invorderingen op klanten in het buitenland, de Oostenrijkse / Duitse link van Schmidt was daarbij van groot voordeel. We zijn positief over de samenwerking en de mogelijkheid om pragmatische oplossingen per situatie te vinden.

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Zeer enthousiast, betrouwbaar en deskundig kantoor met ook nog eens zeer prettig en persoonlijk contact.

• Betrokkenheid

ter zake kundig en empatisch bij afwegingen in een zaak

Bij dit kantoor is er voor mij als juridisch leek altijd duidelijke communicatie bij de soms taaie juridische afwegingen. Er is vooraf helderheid over te verwachten keuzes en kosten die er kunnen zijn. Het is prettig zaken doen met dit kantoor.

Kwaliteitskantoor pur sang

Menno is een advocaat die de puntjes op de i voor je zet.

Hele plezierige samenwerking!

Na jaren geleden al eens samengewerkt te hebben, wat toen ook heel prettig was verlopen, hebben we nu weer contact opgenomen voor een bepaalde klus. Dit project moest snel starten en dat lukte gelukkig. De samenwerking was weer prima en ik kan SCHMDT Advocatuur van harte aanbevelen.

Fijne advocaat

Mr. Schmidt is makkelijk te bereiken, meedenkend, staat volledig achter cliënt, eerlijk, en ik heb gekregen waar ik voor ik bij mr Schmidt kwam. Een goede oplossing in een arbeidsconflict.

• Betrokkenheid

100%iger Einsatz unf Fachwissen!

Einsatz und Fachwissen sind in diesem Segment sehr wichtig und das kann ich zu 100% bestätigen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Kommunikation