Fantastisch concept voor werkende , en luie, mensen

Zalig dat je 5x in de week een dubbel diner kookt om dat de volgende dag als lunch te eten. Scheelt zoveel tijd. Genoeg variatie, heerlijke tussendoortjes. Ik voel me stuk fitter, en mijn lichaam vind het ook heel fijn. :)

Oplichterij, ze houden je aan het lijntje

Op zich prima programma. Wat ik vooral kwalijk vond is dat ze je aan het lijntje houden als je Meedoet met wekelijkse menu’s via Facebook pagina. Je denk dat je je netjes hebt afgemeld maar blijkt dat er ergens op site vermeld stond dat je ook nog een mail moest sturen… 120 euro verder, geen excuses en dat ik zelf maar beter had moeten kijken terwijl ik netjes had gedaan wat in de mail stond. Ongepast en je zit eraan vast zonder dat je het merkt… zou hier vooral niet mee in zee gaan!

Publicaties in het boek zitten vol fouten!

Ik adviseer om zelf recepten van internet te halen en koolhydraatarm te eten, want dat helpt wel echt met afvallen. Maar dit bedrijf doet zijn naam echt geen eer aan! Niks "makkelijk" Ze schrijven zelf over een makkelijke boodschappenlijst! Eerst moet je zelf die ijst gaan uitpluizen om te weten wanneer je wat nodig hebt. Ze denken dat je voor een hele week op dag 1 maar alle verse producten in huis kunt halen?! Dan kun je halverwege en aan het einde van de week spullen weggooien of heb je verlept spul. Een lijst waar ingrediënten op staan die in de recepten niet voorkomen, ingrediënten die bij de recepten bij de benodigdheden staan, maar bij de bereidingswijze niet genoemd worden. Recepten die gewoonweg niet kloppen (bijv. Blue berry pancakes in week 1), alles tot op de gram gedaan en je krijgt een dikke, plakkerige brij (zij noemen het beslag?) waar absoluut geen pancake van te maken is en als je het dan enigszins in de pan krijgt, wordt het een gortdroge muffe....... ja, wat eigenlijk?! Ik heb er veel meer amandelmelk door geroerd en dan pas krijg je beslag dat na het bakken op een pancake lijkt. Dan pas krijgt ook het bakpoeder kans om zijn werk te doen. Ik ben pas met weekmenu 2 bezig en kom zo veel fouten tegen! Echt geen 39 euro waard!!! Bezint, eer ge hier aan begint. Heb uiteraard mijn op- en aanmerkingen rechtstreeks gemaild en mijn ontevredenheid geuit, krijg je standaard antwoord op "jammer......" vul zelf maar in. Oh ja, e.e.a. zal worden besproken.... Daar heb ik dus ook geen vertrouwen in. Op internet worden bij recepten (kijk bijv. naar recept om zelf koolhydraatarme wraps te maken) vragen gesteld omdat het niet lijkt te kloppen, maar daar wordt ook niet op gereageerd. Het is dat ik hier geen persoonlijk emailadres wil achterlaten, maar anders zou ik zeggen... je kunt het boek in pdf vorm gratis en voor niks van mij gemaild krijgen. Misschien dat ze dan zelf eens gaan lezen wat er allemaal fout is in het boek en er moeite in willen steken!

Plaatjes kloppen niet met de recepten

Vandaag begonnen aan de 2de week . Niet alles is lekker. Sommige recepten zijn heel bewerkelijk. Als je werkt miet je best wel veel klaarmaken voor de volgende dag . En boodschappen die niet allemaal opgaan omdat je niet alles opgebruikt. Wel wat afgevallen, maar geen halleluja geluiden. De brownies zijn echt heel erg vies . Misschien ga ik na dit boek een andere koolhydraatarm dieet proberen. Ik heb zomerslank in 4 weken . Vriendelijke groet ineke en Guido

Afvallen perfect maar boek waardeloos

Ik heb het boek besteld en ben nu in de 2e week. Afvallen in de 1e week ging super maar het boek is echt niet duidelijk!! Loop tegen veel problemen aan en heb geen tijd om elke keer eerst de klantenservice te contacten over hoe iets gaat. Dacht toen ik het boek kocht dat ik gewoon zelf kon starten maar eigenlijk nog steeds veel vragen. Bedenk goed of je hier veel tijd voor hebt om alles zelf elke week uit te zoeken of contact op te nemen voor je eraan begint !! Ik heb dat namelijk niet.

Mooi boek met lekkere recepten. Goed vol te houden.

Het boek werd snel bezorgd dus ik kon gelijk beginnen. Makkelijk om te lezen. Het dieet heeft 7 weekmenu's. met het boodschappenlijkt hoef je niet meer te kiezen in de supermarkt. Wel veel ingredienten die je moet halen. Maar de meesten recepten zijn ook echt wel lekker.

Fijn om goed vol te houden.

Ik heb een hele goede ervaring omtrent Makkelijk Afvallen en het detox boekje. Makkelijke recepten die iedereen kan maken ook al ben geen kok. Je kunt de producten ook in alle supermarkten makkelijk verkrijgen. Ik blijf dit boek elke keer volgen en de recepten elke keer gebruiken een goede leidraad om je zo aan deze eetgewoonte, te houden, niet echt diëten is het voor mij. Maar meer een leefpatroon om zo gezonder te blijven.

Ben nu een klein 1/2 jaartje bezig en maar liefst 23.5 kilo kwijt!!! Zo blij mee :-)

Je kan heel goed door deze eetwijze afvallen en ondanks dat ik tussendoor nog wel eens iets extra's neem kom ik niet echt aan. Doordat je ook KHA brood eet heb je ook niet een gevoel dat je aan het lijnen bent. Ben er echt super blij mee!!!

Heel tevreden , heb de boek " 7 daagse smoothie detox plan " gekocht na de derde dag was ik al 2 kilo afgevallen , na 7 dagen 4 kilo echt fantastisch , nu het boek "koolydraatarm van Niels Bosman "op naar een ander 5 kilo , dat zou super zijn .Zeker aan te raden , en je krijgt altijd persoonlijk antwoord op al je vragen , gewoon super

Wat een fijn bedrijf!

Eindelijk een organisatie die zich inzet om mensen echt te helpen met hun gezondheid. Geen hype, geen crashdieet, maar een oprechte zorg om mensen te helpen met hun gezondheidsdoelen. Nederland heeft het simpelweg nodig dat er meer bedrijven met een hart zich gaan bekommeren om de gezondheid van haar bewoners. Wat een leuke groep mensen die zich echt inzetten en waar je een fijn persoonlijk contact van kunt verwachten.

Geweldig goed dieet vooral als je voor 1 persoon moet koken.

Duidelijke uitleg van de recepten, zelfs mij lukt het. Ga iedere twee dagen even een boodschappen lijstje maken en aan de gang.

Gemakkelijke en verrassende recepten

Goed en toegankelijk bedrjjf en boeken

heel blij

we zijn er heel blij mee met het boek zomerslank

Over Makkelijk Afvallen

Welkom bij Makkelijk Afvallen. Makkelijk Afvallen (Ma) is een community voor mensen die zoals jij die gemotiveerd zijn te werken aan hun lichaam. "Ons doel voor 2030 is 1 miljoen mensen te helpen bij het behalen en behouden van een gezond figuur." En dat hoeft niet moeilijk te zijn, maar het gaat zeker niet vanzelf. Daarom bestaan wij. Om jou te helpen in je zoektocht naar een slank & gezond leven. Onze visie Wij geloven dat een slank figuur en een goede gezondheid begint bij goede voeding. In een ideale wereld weet iedereen wat juiste voeding is. Want met deze kennis kan je juiste keuzes maken. En deze keuzes leiden weer tot een gezond en mooi lichaam en mentale en fysieke energie. Klinkt eenvoudig toch? Goede voeding hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Sterker nog, we houden het graag simpel. Zodat jij vaker de juiste keuze kan maken. Het geheim? Je moet jezelf voeden met de juiste voedingstoffen. Betekent dit dat je op een houtje moet gaan bijten? Of op een blaadje sla moet gaan leven? Nee, afvallen is nooit een kwestie van minder eten. Je hoeft geen honger te lijden. Bij Ma houden we ook van cheat days, dat zijn dagen waarop je lekker alles kan eten wat je wil. Dit is goed voor je, om jezelf af en toe lekker te blijven verwennen. Voor jouw gemak hebben we alles voor je uitgestippeld. Je vind bij ons de lekkerste recepten en weekmenu’s. Voor elke kok en keuken. Een dieet wat is gericht op wat je WEL mag eten (en dat is heel veel), in plaats van wat er allemaal niet meer mag. Het resultaat is een positief leven vol levenslust.