Zoals te doen gebruikelijk zeer vriendelijk en adequaat geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Vertrouwen in vakmanschap en advies op maat voor een redelijke prijs

Binnen mijn familie hebben we al sinds 1990 onze auto's bij Pluym aangeschaft en in onderhouden. Dit naar alle tevredenheid. Er wordt bij storingen (of advies) altijd tijd gemaakt en gezamenlijk gezocht naar een snelle en betaalbare oplossing. Dit zorgt voor vertrouwen in veiligheid en financiële afspraken. Het gaat uiteindelijk wel om je gezin en dus ook je toekomst. In het verleden hebben mijn vrouw en ik wel andere ervaringen gehad bij Digo Delft.

Alles keurig afgehandeld.

Al jaren mijn garage zonder problemen.

Professioneel en klantvriendelijk

Betrouwbaar adres voor onderhoud en reparaties. Word met de klant meegedacht voor kosteneffectiviteit.

Klantvriendelijk

• Kwaliteit

Ik ben heel goed geholpen

• Kwaliteit

Goede service en duidelijke afspraak

Goede afspraak te maken ivm brengen en ophalen auto voor service beurt.

• Kwaliteit

Zeer goede en klantvriendelijke service

Ben reeds meer dan 20 aar klant en altijd zeer goede service gekregen

• Kwaliteit

Altijd supersnel en goed!

Persoonlijke en supergoede service. Ben al heel lang klant en dat blijf ik!

• Kwaliteit

Altijd goed en snel geholpen en vriendelijk personeel.

• Kwaliteit

Mijn man is bijna twee jaar geleden overleden Sinds dien kom ik dus naar de zaak Als ik ergens mee zit wordt altijd zo vriendelijk en deskundig geholpen. Wil de rest van uw medewerkers niet tekort doen maar ik weet maar één naam en dat is Jan Scholten

• Kwaliteit

Prima service, ben altijd erg tevreden!

Het enige wat ik wel zou waarderen, is een gratis leenauto, als ik mijn auto een dag kwijt ben.

• Kwaliteit

Altijd een reactie vol aandacht voor mijn probleem c.q. auto + aandragen van een oplossing/aanpak

Ik ben al ik denk 25 jaar klant van Pluym en ben eigenlijk nooit teleurgesteld geweest. Onlangs kocht ik een andere gebruikte Toyota niet Pluym, maar die gaat wel bij Pluym in onderhoud, natuurlijk!

• Kwaliteit

Juiste beoordeling en onderhoud van onderdelen van de auto. Prima.

Op basis van de juiste vraag, rij ik altijd weer met een betrouwbare Toyota weg. Indien er meerdere oplossingen zijn voor een mankement of slijtage, dan kan ik kiezen uit deugdelijke opties. De auto is nadien betrouwbaar.

• Kwaliteit

Prima garage en fijn, deskundig personeel

Altijd klaar staan, zeer coöperatief en deskundig. Spijtig dat ze geen Toyota dealer meer zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De klant is koning

Ik heb hier vorige maand een occasion gekocht. Omdat de door mij gewenste opties niet aanwezig waren in het toenmalige aanbod van Spiering en Pluym verwezen ze mij naar het assortiment van een ander filiaal. Daar stond een occasion die wel aan al mijn wensen voldeed. Na een proefrit in die wagen is de uiteindelijke levering gedaan door Spiering en Pluym. Ook de garantie en onderhoud verloopt via hen. Na ontvangst bleek de perfect rijdende auto 1 onduidelijke storing te hebben. De monteurs van Spiering en Pluym kwamen hier zelf niet uit. Na overleg kan ik de auto nu door een officiële dealer laten uitlezen waarna Spiering en Pluym de oorzaak zal verhelpen. Al met al word ik zeer goed geholpen en serieus genomen. Hierbij is de communicatie als iets langer duurt dik in orde. Met deze mate van dienstverlening weet ik zeker dat mijn volgende auto ook door hen geleverd gaat worden. Keep on the good work!

Exportweg 1

2645 ED Delfgauw