Startproblemen Toyota Corolla Sedan

Er wordt gezocht naar oplossingen voor het probleem. Omdat het probleem zich frequent voordoet zijn al diverse mogelijke oorzaken aangepakt maar het probleem blijft terugkomen. Nu de oude accu vervangen door een originele nieuwe accu en hopen dat het probleem is verholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geweldig als altijd

Sinds de aanschaf van de auto krijgt de auto hier zn onderhoud. De persoonlijke aanpak is de service altijd top. Vakkundig en altijd conform de afspraken.

Vriendelijk en vertrouwd

Snelle service. Vertrouwd adres. Ben al 40 jaar klant.

• Kwaliteit

Altijd goede service en meedenkend met de klant.

Al ca. 32 jaar komen we bij deze garage. Gestart bij Pluijm in Pijnacker....en meeverhuisd naar Delfgauw. Een geweldige Toyota dealer (heel erg jammer dat ze dát niet meer mogen zijn!). Kortgeleden hadden we winterbanden nodig. Net een nieuwe auto ( Toyota, bij de dealer gekocht op forepark...alwaar we niet terecht konden voor winterbanden en naar de kwikfit werden gestuurd!!!). Vervolgens belden we met onze " trouwe garage" Pluijm.....en .....zoals al jaren....ze dachten mee, bestelden winterbanden en toen deze niet tijdig geleverd konden worden, kregen we andere leenwinterbanden mee. We zijn ze enorm erkentelijk voor die bijzondere altijd meedenkende en handelende service. Het is een top garage!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super snelle service

Ik had pech met de auto in het weekend, maandag is mijn auto afgeleverd en maandag einde middag kon ik hem al ophalen. Top service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service en gunstig in prijs.

Goed advies. Klantvriendelijk. Deskundig geholpen,

• Kwaliteit

Mijn auto kan er weer een jaar tegen

Zeer goede service en altijd heerlijke koffie

Super service

Ik was onlangs in de vestiging aan de Vlambloem in Rotterdam voor een wintercheck en een APK keuring. Ik werd erg hartelijk ontvangen door het zeer vriendelijke personeel en de ik kon gewoon ter plaatse wachten totdat de dienstverlening geleverd was . Mijn auto kwam glansrijk door de keuring als extra service werd het APK-keuringsrapport ook nog met mij besproken, dit heb ik nimmer bij een andere garage meegemaakt. Wat een top service, ga zo door CarProf Spiering & Pluym.

Professioneel, geen klachten

Opnieuw positieve ervaring

Afspraak eenvoudig gemaakt en werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Koffie beschikbaar en tevreden naar huis gereden.

• Reden bezoek Andere reden

Bij aankomst heel goed ontvangen door de receptie en de zaken besproken. Ik kwam voor een kleinen beurt en dat is perfect gedaan. Thevens hebben ze ook de wintercontrole gedaan. I=Ik ben ontzettend tevreden. Tot een volgende keerf. Vriendelijke groet.

Winterbeurt

Een gratis winterbeurt laten geven er werd netjes verteld dat het druk was en dat het langer zou duren. Ik werd gebeld toen de auto klaar was en werd er ook gelijk uitgelegd wat er aan de hand was

• Kwaliteit

Garage waar je als klant nog geen nummer voelt

Jong en creatief management. Nog niet arrogant

• Kwaliteit

Auto is weer als nieuw en uitstekende service

Altijd goed geholpen en bij reparaties in keer juist en niet te duur uitgevoerd. Perfect.

netjes geholpen

• Kwaliteit

Een heel betrouwbare garage, waar ik al jaren kom.

Al meer dan 15 jaar ben ik klant van deze garage, eerst alleen Pluym, aan de Kerkweg, later met Spiering, helaas wat verder weg, in Delfgauw. Steeds dezelfde stabiele, goede service gehandhaafd, en met steeds dezelfde betrokkenheid naar de klant. Een betrouwbare, servicegerichte garage, en niet duur. Ga zo door! Louise, Nootdorp

Een klantgerichte garage

Het feit dat ik al ruim 36 jaar klant ben bij Pluym zegt al veel voor wat betreft het vertrouwen. De flexibiliteit en scherpe prijsstelling spreken mij dan ook nog steeds aan. Zeker nu men deel uit maakt van de CarProf organisatie.

Klant vriendelijk veel service

Wij moesten bij de keuring een nieuwe ruit. Dat zit bij de verzekering. Men zij ga bij de verzekering na of wij aangesloten zijn. Vond ik positief.

Fijn bedrijf, snel geholpen

Op de warmere dagen kwam ik er achter dat mijn airco warme lucht blies, even langs spiering gegaan waar ze de aircovloeistof hebben vervangen en gevuld. Na een half uurtje kon ik weer met een lekkere koude airco verder rijden. Weer super geregeld!

goed uitgevoerd

Alles is volgens afspraak verlopen.

Goede service!

Auto aangeschaft vorig jaar september. Reparatie buiten de garantieperiode is toch gratis (en aan huis) uitgevoerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zoals te doen gebruikelijk zeer vriendelijk en adequaat geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Exportweg 1 2645 ED Delfgauw

Over Carprof