Een superleuke ervaring als je van zeilen houdt. De mensen op de Griekse eilanden zijn erg vriendelijk. De kapitein en zijn partner zorgden voor een onvergetelijke vakantie. Eten en drinken aan boord waren uitstekend verzorgd. Gezond en weg lekker! Kortom geweldig!

Super !

Een te gekke zeilvakantie gehad met Miranda en John. Voor herhaling vatbaar.

was een leuke singlereis Zakynthos

was mooi daar. wel warm maar genoten daar. Agrassi was een mooie plaats klein veel te krijgen supermarkten souvenirshops Zakynthos Stad en het strand waar de zeeschildpadden komen nestelen was bijzonder. of ik erheen weer heenga dat weet ik nog niet.

Het was de eerste singlereis voor mijn, het was fantastisch met mensen in de groep. 17 onbekende en van dag 1 een grote familie, gewoon geweldig.

De groep was top, het hotel was afbraak klasse, de resleidster is niet geschikt als reisleidstet.

De groep was top. De sfeer onderling was fantastisch. Dit heeft de vakantie fijn gemaakt De prijs kwaliteit verhouding van de reis is laag. Dwz teveel betaald voor afbraak dependance van hotel. Wel fijn dat we een privé zwembadje hadden (die eigenlijk niet van hotel was) Excursies duur. Reis leiding niet geschikt als reisleider. Te timide, weet niks van zakinthos (stad) te vertellen. Neemt niet de leiding en vertelt niets in de bus, creëer geen sfeer etc. Zoekt soms slechte restaurants uit bijvoorbeeld die van de zonsondergang. Locatie prachtig maar eten zeer slecht.

Ik had gebeld over een vakantie. Er werd die dag gelijk uitgezocht of er nog plek was voor mij. En binnen een korte tijd kreeg ik terugkoppeling. Super fijn dat alles zo snel geregeld was. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en ben super geholpen.

Ik heb echt een ontzettend leuke vakantie gehad! Hele leuke groep en erg leuke excursies gedaan. Het kon niet beter!

Goed georganiseerd en een leuke groep

Goed georganiseerd en een leuke groep

Ik had een geweldig leuke en mooie zeilvakantie

Het enige wat jammer was is dat Frank, de schipper af en toe zo snauwde als iemand op de boot iets verkeerd deed.

Goed georganiseerde, maar wel erg dure reis.

Ik heb het prima naar mijn zin gehad. Dat ik al om 04.30 uur op Schiphol moest zijn was wel heel jammer. Het hotel was nogal gedateerd en eenvoudig. Niet elke dag schone handdoeken en wat meer op de badkamer dan een mini stukje zeep. De reisleidster was super. Dat de fiets-excursie niet door kon gaan omdat de fietsen “in onderhoud” waren vond ik nogal vreemd. Dat lijkt me niet een klus voor in het hoogseizoen.

Fijne vakantie gehad, leuk en gevarieerd programma. Alleen jammer, dat we bij aankomst pas om 1500 uur smiddags pas konden inchecken en bagage niet beveiligd in een kamer konden achterlaten. Bij aankomst direct moesten omkleden om naar ander restaurant en zwembad te gaan en in de hitte met bagage nog 10 minuten moesten lopen en niet eens tijd was om even tot rust te komen en wat te drinken. Was praktischer en beter geweest om gewoon in restaurant van hotel te lunchen en daar te gaan zwemmen.

Schitterende vakantie in een waardeloze accommodatie.

In juli voor het eerst een single reis geboekt via Crusj. deze singelreis is me prima bevallen met uitzondering van de accommodatie. We hadden een super gezellige groep met een super reisleidster: Marij, die werkelijk alles tot in de puntjes had geregeld en altijd voor je klaar stond. Het enige wat ik ver onder peil vond was de accommodatie, als je als single toch al een fikse toeslag moet betalen omdat je alleen bent en dan niet wordt gehuisvest in de gerenoveerde kamer van het hotel maar in verouderde - aan modernisering toe zijnde - appartementen aan de andere kant van een drukke straat dan is deze toeslag verre van passend. Ik zal ook zeker niet meer in dit hotel verblijven, ook het ontbijt was erg slecht. Dus over de vakantie in het algemeen geen klachten, een vette pluim voor de fantastische reisleidster en een dikke onvoldoende voor het hotel. Ik zal mij bij een volgende boeking bij Crusj zeker beter verdiepen in het aangeboden Hotel. Ik beveel de vakantie dan ook aan maar dan met een ander Hotel.

Ik heb goede ervaring met Crusj reizen alles word goed geregeld en als er iets niet goed op de factuur staat mail je of je belt even en het word opgelost ! En als er iets op de vakantiebestemming is dan kan je altijd de reisleiding aanspreken ! ik heb nu voor de 2 de keer geboekt en heb er heel veel zin in

Meeting friends

Nog steeds contact met meeste mensen van onze groep, de term meeting friends was op z’n plaats. Crusj bedankt!

Toe aan vakantie

Kan niet wachten tot we weer kunnen reizen, de Portimao in de Algarve is een top bestemming en hopelijk mag ik snel weer terug! Bedankt Amy voor het begeleiden van de reis!

Zakynthos

Mijn reis naar Zakynthos was heerlijk, hopelijk snel een keer naar een andere bestemming met jullie!

Fijne sfeer

Leuke groep en reisleider. Goed geregeld. Hopelijk snel weer een keer mee.

Gewoon goed

Laatst een hele gave single reis gemaakt met Crusj. Fijne reisleiding en alles is netjes en goed georganiseerd. Van A tot Z een prettige ervaring gehad. Volgende reis ga ik zeker weer met Crusj maken. Bedankt!

Altijd genoten!

Afgelopen jaren meerdere malen met Crusj op reis geweest. Altijd goed georganiseerd, top reisleiding en leuke bestemmingen. Kan iedereen aanraden om het gewoon een keer te proberen, je zult daarna zeker vaker mee willen!!

Over CRUSJ

Crusj organiseert al ruim 10 jaar de leukste single reizen. Van heerlijke weekjes aan de Algarve tot indrukwekkende rondreizen door Zuid-Amerika maar ook gezellige reizen in Nederland. De single vakanties worden in verschillende leeftijdscategorieën aangeboden zodat je altijd met gelijkgestemden op vakantie zult gaan. Welke single reis je ook kiest, we garanderen je dat je een geweldige tijd zult hebben!