Betrokken medewerkers

Nvt

• Welke behandeling heb je ondergaan? Couperose
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? ?

Hi Marcel, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Goed ontvangen, en heel tevreden met een gezichts behandeling. Locatie is ook fijn.!

Positieve ervaring, binnenkort weer een afspraak!

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? N.v.t.
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Yasmin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

wederom prima behandeling gehad

ontzettend tevreden !

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? botox
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Hendriks

Hi Marieke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Mooie kliniek waar men je altijd goed ontvangt. Tevreden over mijn behandeling en met name diegene die dit uit voert, mevrouw van Tunen.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Laser gezicht
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? mw van Tunen

Hi Luciano, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

goede persoonlijke behandeling

Er wordt goed gekeken wat je wensen zijn en wat voor behandeling het beste bij je past. De behandeling wordt deskundig gedaan en je krijgt goede uitleg.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? laser en plasma
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? van Tunen

Hi Ellen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Tevreden

De ontvangst was hartelijk, werd goed uitgelegd wat de behandeling inhield Tijdens de behandeling werd alles goed uitgelegd en aan het einde werden tips gegeven.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Chemische peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Miranda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Fijne kliniek

Ik ben erg tevreden over het elektrische en het laser-epileren. Goede voorlichting, adviezen en plezierige mensen.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ontharing kin
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Ik ben je naam vergeten, maar wil wel zeggen dat ik je super aardig vind

Hi Gwen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Ik kom hier al meer dan een jaar en ga nooit teleurgesteld weg!

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Laseren litteken en laseren bakkenbaarden.
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Alicia!

Hi Denise, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Fijne ontmoeting, mooi resultaat en een stuk zelfverzekerder door Signé Clinics!

Ik had een jaar of 3 last van spider naevi, twee kleine gespatte adertjes in het midden van mijn gelaat. Hiervoor ben ik eerder behandeld bij een ziekenhuis, maar de vlekjes bleven helaas zichtbaar. Het leek alsof er niets was gedaan. Na 1 behandeling bij Signe clinics is het al zo verminderd dat ik zelfverzekerder mijn werk doe. De service was top, vriendelijk personeel, mooie zaak. Heel tevreden, ik maak snel een afspraak om er helemaal van af te kunnen zijn! Maar dat gaat vast goed komen bij Signe Clinics.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Laserbehandeling spider naevi
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Safaa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Professioneel

Goed advies over mijn lippen en overontwikkelde kaakspieren. Goed geholpen en ben erg blij met het resultaat!

• Welke behandeling heb je ondergaan? Lippen en Botox in de kaak
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Mevrouw Hendriks

Hi S, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

De dames zijn heel professioneel je kan altijd een praatje met ze maken, ze geven genoeg informatie . Er is daar altijd een warme sfeer heel fijn.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Mevrouw Evora

Hi Paria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Ik ben super blij !

Dr Hendriks werk heel keurig en pijnlos . Zij leg alles heel goed uit . Ben zeer tevreden over resultaat en kom zeker terg

• Welke behandeling heb je ondergaan? Fillers verwijderen
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Nastja Hendiks

Hi Petia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Prettig ervaring met mooi resultaat

Mijn huid voelde na de behandeling super super glad, had een veel mooiere structuur en een prachtige frisse glow.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Microdermabrasie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Amela, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Eerlijk, betrokken en vooral vakkundig!

Als eerste een mooie zaak met vriendelijke dames achter de balie. Dokter Hendriks luistert, denkt mee en samen kom je tot een mooi eindresultaat. Dokter Hendriks heeft met fillers en botox een natuurlijke look gecreëerd en dat is wat ik uiteindelijk wilde. Zeer tevreden en vooral voor herhaling vatbaar! Wanneer het weer nodig is uiteraard ;)

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox & fillers
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Nastja Hendriks

Hi Analina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Erg prettig geholpen!

Goede uitleg voorafgaand aan de behandeling. Behandeling zelf verliep prettig en de dame nam mij goed mee in haar uitleg.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Laser voor rode vaatjes in het gezicht
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Kim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Kom ik zeker terug

• Welke behandeling heb je ondergaan? Chemische peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Martine

Hi Marta, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Snelle vriendelijke en professionele behandeling

Vanaf binnenkomst tot aan het weggaan goed behandeld. Vriendelijk personeel, goede uitleg, hygiënisch geholpen en mijn bultje is heel netjes verwijderd.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Bultje verwijderd
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Stok

Hi Marijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Top ervaring!

Het was mijn tweede behandeling. Prima gegaan weer!

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Het verwijderen van een bloedvaatje aan de hand van laser
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? M.Burazerovic

Hi Dominika, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Goed maar wel ingrijpend

Ik heb het wat onderschat. Lang last gehad van oedeem op jukbeenderen en nogsteeds strak gevoel op mijn ogen.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ooglid correctie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr hendriks

zeer professioneel en vakkundig

Mijn bovenooglid operatie is pijn loos verlopen. Ook de dagen erna geen pijn ervaren. Was al na 1 week zo goed als genezen. Informatie voor en na de operatie erg uitgebreid en duidelijk. Ik zou iedereen deze ingreep aanraden.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Bovenooglid correctie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Nastja Hendriks

Hi Bianca, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Geen woorden

Als een klant je wilt met respect behandeld worden. Als een transvrouw Je deel zulke gevoelige infornatie tijdens intake en nogmaals het respect moet blijven. Ik ben net miss gender door de telefoniste, she called me meneer!! Dit kan echt niet . het fijt dat je gewoon niet verwacht dat zo iets zou gebueren , ze moet beter weten. Is año 2022 ongelofelijk #lgbtq community

• Welke behandeling heb je ondergaan? Telefoniste
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Telefoniste

Beste Deluxa Martie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij vinden het vervelend om te horen dat je het telefoongesprek met onze consulente op deze manier hebt ervaren. Wij willen benadrukken dat iedereen welkom is bij Signé en wij kijken en luisteren naar jou – als individu. Mocht je nog aan- en/of opmerkingen hebben, dan verwijzen wij je graag door naar ons klachtenreglement op onze website (https://signeclinics.nl/klachtenregeling/). Wij hopen je in de toekomst van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Erg tevreden over behandeling

• Resultaat

Hi Danielle, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Professioneel

Het oogt altijd hygienisch uit. De specialisten zijn aardig, hebben geduld en geven goede informatie. Ik weet nog niet of ik de gewenste resultaten ga krijgen van mijn behandelingen, maar ik zou Signé Clinics aanbevelen.

• Resultaat N.v.t.

Hi Renate, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Hele goede vertrouwde professionele ervaring.

Botox was iets wat al heel lang op mijn lijstje stond om te gaan doen. Alleen was ik er wat huiverig voor om bij de goede kliniek terecht te komen en het er mooi natuurlijk uitkomt. Bij Signe ben ik echt super goed geholpen, hele goede duidelijke uitleg. Er werd echt gekeken naar wat ik nodig heb en niet wat makkelijk verdiend. Alles werd in kleine stapjes gedaan voor een natuurlijk resultaat, ik ben echt heel erg tevreden ermee!

• Resultaat N.v.t.

Hi Yvette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Intake duidelijk en betrokken

Wacht op behandeling in najaar. Goed gevoel bij.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.

Hi Anja, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en zien je graag in het najaar. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Blaak 243

3011 GB Rotterdam

+31 6 13286977

Over Signe Clinics

Bij Signé Clinics regeert jouw signatuur. De eigen schoonheid gevat in vormen en lijnen. Onze specialisten bekrachtigen elementen, (ver)leggen het accent, verfrissen, vereffenen en verjongen. Subtiel, natuurlijk en elegant. We enhance beauty, dón't change it. Het aanbod van Signé Clinics rijkt verder. Het team van specialisten wordt gevormd door huidtherapeuten, cosmetische artsen en cosmetisch dermatologen. Zij leveren zorg van het hoogste niveau en hanteren een ethisch kompas in het realiseren van een optimaal elegant resultaat.