Goede service en leuke dames

Warm Welkom, altijd vriendelijk al meerdere malen geweest en nu voor een peeling en goede uitleg wat ze gaan doen.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Michelle

Hi Connie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Zeer goed ontvangen door mw Hendriks. Wat huiverig voor de behandeling, maar met haar kennis en kundigheid heeft ze me goed behandeld en ze heeft tijdens de behandeling precies stapsgewijs uitgelegd wat ze ging doen waarde ik minder angstig was. Dank

• Welke behandeling heb je ondergaan? Traangootbehandeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Hendriks

Hi Mona, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Geen gewenst resultaat

In de Tilburgse vestiging van kliniek de Blaak ben ik in het recente verleden behandeld voor een tweetal pigmentvlekken in mijn gezicht. De diverse stikstofbehandelingen hebben echter niet het gewenste resultaat gegeven waardoor ik dus nog steeds met ontsierende plekken rond loop. Het verhaal op de site van Signe Clinics doet dus meer verwachten dan in werkelijkheid het geval is.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Pigmentvlekken verwijderen
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Dross

Beste Ellen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent behandeld. Hoewel Signé Clinics de dochteronderneming is van Polikliniek de Blaak – en wij dezelfde kwaliteitsnormen en kernwaarden ontlenen – willen wij benadrukken dat Signé Clinics een zelfstandige cosmetische kliniek is en dus los van de Blaak staat. Ook is dr. Dross – door welke behandelaar je bent behandeld – al jaren niet meer werkzaam bij Polikliniek de Blaak. Voor klachten over Polikliniek de Blaak wijzen wij je graag door naar het klachtenreglement van de Blaak: www.polikliniekdeblaak.nl/klachtenreglement/. Mocht je geïnteresseerd zijn in een behandeling bij Signé Clinics kun je een afspraak maken via www.signeclinics.nl/afspraak/. Onze ervaren specialisten helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Vlot, klantvriendelijk en goed.

Afspraak snel kunnen maken, netjes op tijd geholpen, vriendelijke en deskundige arts en verpleegkundige. Goede voorlichting en behandeling was zo gepiept (cryobehandeling van ouderdomsvlek). Zorgvuldige nacontrole, waarbij nog een stukje werd nabehandeld zonder extra kosten. Ik ben zeer tevreden.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Cryo
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dermatoloog

Hi Ad, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Geweldige ervaring!

Warm welkom bij binnenkomst en zeer deskundig personeel! Ik kom zeker terug.

• Voorlichting N.v.t.
  • Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? N.v.t.
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Marigeni, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Direct verschil te zien

Na mijn eerste keer dermapen behandeling zijn mijn acne littekens gelijk al lichter geworden. Zeker een aanrader voor personen die na actieve acne donkere vlekken aan behouden hebben!

• Welke behandeling heb je ondergaan? Dermapen
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Elif, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Een warm welkom en een kundige arts

Een kundige arts, die echt meedenkt en het mooiste resultaat ook voor je wilt. Alleen beide keren was de Botox binnen twee weken weg en kon ik mijn wenkbrauwen weer omhoog fronsen. Dat vond ik erg jammer, want was een hoop geld.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Gehele gezicht Botox en fillers
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Danielle, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Helaas kunnen wij niet met zekerheid zeggen wat de reden is dat de botox niet optimaal zijn werking heeft kunnen doen. Graag zouden wij persoonlijk met je in contact willen komen om dit nader te kunnen bespreken. Helaas is dit tot op heden telefonisch niet gelukt. Zou je ons wellicht per e-mail [email protected] kunnen laten weten wanneer je telefonisch bereikbaar bent? Wij verheugen ons op je bericht. Met vriendelijke groeten, Signé Clinics

top

Voor het verwijderen van xanthelasma was de verwachting dat er 2 behandelingen nodig waren,maar 1 behandeling was voldoende. vriendelijke mensen.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? xanthelasma verwijderen
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? weet ik niet meer

Hi Henk, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Tevreden

Goed uitleggen Resultaat iets minder

• Welke behandeling heb je ondergaan? Fillers
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Hendriks

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Haarlaser rode plekjes in fezixjt
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Nikolina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Ik zie nog weinig verschil

Ik heb een vaatlaserbehandeling op mijn wangen en neus laten doen. Daarmee zou de roodheid verminderen. Helaas zie ik geen verschil...

• Deskundigheid N.v.t.
  • Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? vaatlaser
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? weet ik niet meer

Hi Marjon, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Zoals besproken tijdens het intakegesprek verwacht de specialist dat er gemiddeld 1-3 behandelingen nodig zullen zijn. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad en zien uit naar je komst voor de tweede behandeling. Met vriendelijke groeten, Signé Clinics

Goede resultaten en fijne behandelaar

Goede resultaten ook voor de donkere huid

• Welke behandeling heb je ondergaan? Laserepilatie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? M van Tunen

Hi Jessica, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Vertrouwd

Aan @drs. Nastja Hendriks en @huidtherapeut Martina kan ik voor 100% mijn gezicht toevertrouwen. Ik waardeer het zeer fijne contact en uitstekende resultaat na de behandelingen. Tot snel weer. Groet, Natal’ya

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ipl en lipfiller
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Drs. Hendriks en huidtherapeut Martina

Hi Natal'ya, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Professioneel

Zeer vriendelijk personeel, deskundig en goed geadviseerd

• Welke behandeling heb je ondergaan? Botox frons en kraaienpootjes
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? D'r Hendriks

Hi Marieke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Fantastisch!

Mijn huid had een oppepper nodig, en via via ben ik bij Signé terecht gekomen. Ik werd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en voelde mij direct op mijn gemak. Na een intakegesprek is de keuze gemaakt voor een TCA peeling. De huidtherapeute nam mij stap voor stap mee tijdens de behandeling, wat ik als erg fijn ervaarde. Na een week vervellen is de conditie van mijn huid een stuk beter! Ik kom zeker terug.

• Welke behandeling heb je ondergaan? TCA peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Michelle

Hi Femke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Een Professionele en vriendelijke Clinic die ik zeker aanbeveelt.

Vanaf het aanmelden tot de laatste controle (na behandeling ooglidcorrectie), ervaar ik alleen maar positieve contactmomenten. Het eindresultaat na behandeling heeft volledig aan mijn verwachting voldaan. Er wordt geïnvesteerd in klantvriendelijkheid, het geven van uitgebreide informatie bij elk bezoek en neemt men de tijd om je vragen te kunnen stellen. Tijdens de behandeling wordt je op je gemak gesteld en heerst er een ontspannen sfeer. Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ooglidcorrectie
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Drs. Nastja Hendriks

Hi Ingrid, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Langer gewacht dan behandeld -€55,-

Zelf vind ik het niet prettig om in 10 min klaar te zijn en 55 euro te moeten betalen. Dat is de reden dat ik niet meer voor Signe Clinics kies. Ik kom voor ultieme ontspanning en kwaliteit. Het ligt niet aan de behandelaar dit wordt hun opgedragen, geld boven beleving van de klant. Zo werken de meeste in Rotterdam.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Acne
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Diverse

Hi Chermaine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Onze huidtherapeute heeft inmiddels contact met je opgenomen om jouw ervaring te bespreken. Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Goede voorlichting, vakkundig geholpen, zeer vriendelijk personeel.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? laserbehandeling couperose
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? M. Burazerovic

Hi Elsa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Er was alle tijd en aandacht voor mijn vragen.

De dermatologe dr. Stok heeft mij goed geadviseerd en behandeld.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Verwijderen lipoom en pigmentvlekken.
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Dr. Stok

Constant hoog niveau

Mijn ervaringen zijn en blijven goed.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? haarverwijdering
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Meerdere

Hi Ilona, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Heel tevreden

Heel fijn geholpen, duidelijke uitleg en antwoorden op mijn vragen

• Welke behandeling heb je ondergaan? Laserbehandeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Michelle

Hi Wilma, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Duidelijk en rustig

Deze eerste behandeling werd duidelijk en rustig uitgelegd en heb deze ook zo ervaren.

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? Laserbehandeling couperose (gezicht)
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? Michelle van Tunen

Hi Arjo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Fijne behandeling en vriendelijke medewerkers

Ik kom regelmatig voor een chemische peeling en word altijd heel hartelijk ontvangen. De behandeling is fijn en helpt redelijk goed bij mijn acne. Er wordt goed geluisterd en de tijd genomen voor de behandeling.

• Welke behandeling heb je ondergaan? Chemische peeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? M. van Tunen

Hi MW, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Heel vriendelijk word altijd goed geholpen en je voelt je gelijk thuis en op je gemak

• Welke behandeling heb je ondergaan? Ontharing
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? N.v.t.

Hi Stacey, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

ik ben helemaal te vreden bij Signe Clinics behandeling.

ik vind echt super, die behandeling wat ik bij Signe Clinics krijgt, beter kan niet .ik word met rechpecht en vrindelijk ontvangen , ik vind zelf veel ruimer en schoner riumte . ik vind me echt pretig met de prodrukten wordt aangewerkt elegant resultaat .

• Resultaat
  • Welke behandeling heb je ondergaan? agnebehandeling
  • Door welke behandelaar ben je behandeld? micheal

Hi H. Dasrath, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Signé Clinics

Over Signe Clinics

Bij Signé Clinics regeert jouw signatuur. De eigen schoonheid gevat in vormen en lijnen. Onze specialisten bekrachtigen elementen, (ver)leggen het accent, verfrissen, vereffenen en verjongen. Subtiel, natuurlijk en elegant. We enhance beauty, dón't change it. Het aanbod van Signé Clinics rijkt verder. Het team van specialisten wordt gevormd door huidtherapeuten, cosmetische artsen en cosmetisch dermatologen. Zij leveren zorg van het hoogste niveau en hanteren een ethisch kompas in het realiseren van een optimaal elegant resultaat.