Over Cellotec

Cellotec is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van kunststof vloeren. Bij ons kun je terecht voor de meest uiteenlopende vloeren, van industriële gietvloeren tot natuurlijk ogende grindvloeren. Ook traprenovaties en wandcoatings horen bij onze specialisaties. We zijn niet alleen het aanspreekpunt voor bedrijven die hoogwaardige vloeren willen laten leggen, maar ook voor particulieren. Voor welke vloer je ook kiest, bij ons mag je rekenen op een nauwkeurige en aandachtige werkwijze. Ons team heeft oog voor detail, waardoor we altijd de beste kwaliteit kunnen garanderen. Egale, tijdloze en duurzame vloeren van hoogwaardige materialen: dat is waar Cellotec voor staat.