Weinig.

Weinig.

Goede partner

Reageren vlot op vragen

Meer dan tevreden met dit bedrijf.

In mei 2021 werd ik gebeld door zo'n bedrijf dat energiecontracten verkoopt. Zij wisten me over te halen van DGB over te stappen naar Clean Energy. Mijn beste keuze ooit. Vanaf mei 2021 staan de tarieven voor vier jaar vast. Vrij snel na het begin van de oorlog in Oekraïne verhoogde DGB de tarieven, ook van de mensen met langlopende contracten (gelukkig was ik daar weg). Van Clean Energy kreeg ik snel een mail met de mededeling "contract = contract", dus mijn tarieven wijzigden niet. Elke maand krijgen we een overzicht van ons verbruik en wat de kosten zijn. Deze kan ik vergelijken met het voorschotbedrag, om te zien of ik dit moet aanpassen. In juni van dit jaar kwam de jaarafrekening en kregen we geld terug. Clean Energy wilde het maandbedrag met zo'n 30% verlagen. Ik wou dit op het oude peil houden, maar dit lukte niet via de site. Even bellen (geen wachttijd!) en het werd meteen aangepast. Prima service. Voor mij is ook belangrijk dat Clean Energy een 'groen' bedrijf is. De stroom wordt opgewekt via zonne- en windenergie en de CO2-uitstoot van het aardgas wordt gecompenseerd. Al met al voldoende redenen om nog heel lang bij deze maatschappij te blijven.

Snelle plaatsing van de zonnepanelen en de micro omvormers werden ook snel gekoppeld aan de app

Professionals die klant graag ontzorgt

Begin september zijn de zonnepanelen geplaatst, alvorens een paar weken er voor een goed gesprek gehad. Hierin hadden ze precies aan gegeven wat ze gaan doen, welkom posities de panelen komen als bedrading. De dag van plaatsing liep vlot, binnen 3 uur! Vervolgens lukte het me niet goed met app installeren, even klantservice bellen. De dag erna komt er iemand, super! Erg blij met deze ervaring.

Kan niet zeggen

Geen ervaring

Doen wat je doen moet en belooft

Beloftes nakomen en doen waar je voor staat

Afspraak is afspraak wordt meer dan waargemaakt.

De uitvoerende partij uit Nijmegen off the Grid was ook correct. een zaak is door hun nog niet opgelost. In de meterkast zouden ze 2 plaatjes vernieuwen. Dat is nog steeds niet gebeurd.. Ik heb jullie ook bij mijn dochter aanbevolen. Daar worden binnenkort ook zonnepanelen gelegd. Vera Tuchter Goorsestraat Haaksbergen

Tot nu toe 100%

Alle vragen snel beantwoord

Top ervaring! Snel en goed geplaatst

Nadat de aanvraag gedaan was verliep het proces erg vlot. Offerte snel ontvangen voor de zonnepanelen en een paar weken later al geplaatst. Het was even zoeken hoe de bedrading moest lopen maar ook dat is volgens plan uitgevoerd. Een zeer tevreden klant!

Klantvriendelijk en snelle service.

top geregeld

alles mee te overleggen

Puntgave Zonnenpanelen geleverd... erg blij mee!

Niet alles klaar in 1 dag

Jammer dat de monteurs ontdekten dat de meterkast aangepast moest worden. Dit was mij niet bekend, terwijl de mensen tijdens het eerste gesprek wel de meterkast hebben bekeken. Toch is alles binnen een maand klaar gekomen.

Prima geholpen.

Had na het leggen nog wat vragen betreft de btw teruggave ook daar prima bij geholpen. Voor vertrouwen kun je zonder zorgen met Noord Solutions in zee gaan. Gewoon goed,

Erg blij met de geleverde kwaliteit en service!

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn ervaringen met Noord Solutions. Ze leveren goede kwaliteit en service. Ook de nazorg ervaar ik als zeer prettig. Je weet waar je aan toe bent.

Super snel geregeld!

Via NoordSolutions zonnepanelen op onze schuur laten plaatsen, netjes binnen een dag geplaatst.