Je huisdier wordt hier behandeld als 1 geheel en niet als klacht.

Al ruim 10 jaar kom ik met mijn huisdieren bij Anneke. Ooit via een sportkeuring in de DIT hal in contact gekomen en ik ben er gebleven. Eerst met Escha en nu met Yara, Jaxx en ondertussen ook mijn katten. De honden voor hun sportkeuringen, allergieën, pijn en/of onbalans, NES scans homepatie, laserpunctuur, chiropractie, osteopathie of wat ze op dat moment nodig hebben. Ik rijd met liefde de 85 km om bij haar te komen, want niemand behandeld mijn dieren beter als zij in mijn ogen. Ik hoop heel graag dat ze nog lang werkzaam blijft en goede mensen blijft opleiden.

• Omgang dier Super, liefdevol,professioneel

Een zeer fijne en deskundige dierenarts. Het team is heel hulpvaardig en de communicatie is prettig.

De dierenartis is goed bereikbaar. Het contact is heel plezierig. Het team (medewerkers) is deskundig en behulpzaam. Ik vind dat ik daar een deskundig advies krijg. Gelukkig is het advies veel uitgebreider/beter dan bij een reguliere dierenarts. Als de klacht langer duurt dan blijft de dierenarts betrokken.

• Omgang dier Goed en tactvol

zeer positief met oog voor dier en mens

fijne praktijk,waar de liefde voor dieren voorop staat,behandeling in harmonie met t dier en de mens erachter, vol aandacht en respect.

• Omgang dier persoonlijk en met liefdevolle zorg

Wij zijn meer dan tevreden met Anneke Schellingerhout

Wij zijn al 18 jaar klant bij Jyoti, en zijn super tevreden over Anneke Schellingerhout. Dankzij alle aanvullende therapie- mogelijkheden , is er veel meer mogelijk om de gezondheid en het welzijn van onze honden te bevorderen, dan bij een doorsnee reguliere dierenarts. Mijn honden zijn allemaal dol op Anneke, en gaan met plezier bij haar op consult, ondanks dat zij ook handelingen moet verrichten die niet altijd prettig zijn voor ze.

• Omgang dier prima

Grote vakbekwaamheid, veelzijdige behandelmethoden en respect voor dieren.

Is je dier ziek, dan is Jyoti het antwoord. Geen symptoombestrijding. De oorsprong van de ziekte wordt opgespoord en behandeld. Wij zijn al jarenlang erg tevreden over het Jyoti-team.

• Omgang dier Liefdevol en met respect

Ge-wel-dig!!!!

Mijn 1e bordercollie had spondylose op meerdere plekken. Hij was door de reguliere dierenarts afgeschreven. Dankzij Anneke heb ik hem 4 jaar langer kunnen houden. Nu, met al mijn border collies, zorgt Anneke dat ze gezond en blij blijven. Altijd volledig afgestemd op hun gevoelige karakter, altijd respectvol met ze. Heel blij dat ik zo'n 20jaar geleden in contact met jyoti ben gekomen. 5 sterren is eigenlijk te weinig!

• Omgang dier Super!!

Welzijn van mijn hond staat voorop

Meerdere behandelmethoden en therapien beschikbaar. er wordt gekeken wat bij mijn hond past en wat hij aan kan. Mijn hond staat altijd bij de deur te trappelen of hij al naar binnen mag!

• Omgang dier Mijn hond komt er graag want hij weet dat er rekening gehouden wordt met wat hij nodig heeft en aankan. Hij krijgt de tijd en ruimte om de behandeling te ondergaan en mag laten zien als iets niet fijn voelt. Er wordt goed naar zijn lichaamstaal gekeken

Ik doe het in een woord fantastisch

We komen al vanaf 2007 bij Anneke met onze eerste Kooikerhondje Buddy voor behandeling van Epilepsie en nu komen we nog regelmatig met onze jongste Fara ook een Kooikerhondje voor titerbepaling en controle van gewrichten omdat we aan agility doen

• Omgang dier Fantastisch

Deskundig en diervriendelijk

Wij komen al jarenlang met onze honden bij Anneke /Jyoti. Meestal voor controle van wervelkolom, maar ook voor andere diagnostiek. Anneke wekt vertrouwen bij honden door haar manier van omgang en hierdoor kon onze moeilijke herder ook onderzocht worden, terwijl een gewone dierenarts dit niet kon.

• Omgang dier top

Geweldig begaan met alle dieren

Al zeker 15 jaar kom ik met mijn honden bij Jyoti. Voor mij best een stukje rijden - vanuit Brabant - maar de km's zijn het dubbel en dwars waard. Anneke is geweldig begaan met alle dieren en daarmee ook met hun eigenaren. Met 4 honden in huis (en een paar daarvan in training) is er nog wel eens iets en ben ik ontzettend blij dat ik bij haar terecht kan en plan daarom ook gemiddeld 2x per jaar preventief een consult om eventuele problemen voor te zijn.

• Omgang dier Brengt haar eigen rust over op de dieren

TOP!

Ik ken dierenarts Anneke Schellingerhout nu circa 15 jaar en ze is echt ontzettend goed in haar vak! Ze heeft veel kennis van zaken, is professioneel, is breed opgeleid en heeft een enorme drive om het welzijn van honden/dieren te verbeteren. Ze werkt vanuit een holistische visie waardoor naar oorzaken wordt gekeken, en niet slechts naar symptomen. Ik beveel haar dan ook van harte aan!

• Omgang dier TOP!

Super lieve, gemotiveerde, en professionele mensen!

Er word ruim de tijd genomen als er klachten zijn. Prettig in de omgang

• Omgang dier Geduldig en liefdevol

Een deskundige praktijk vol lieve mensen

Anneke heeft hart voor de dieren. Problemen waar ik al langer tegenaan liep en die meerdere dierenartsen en klinieken niet boven tafel kregen wist zij te benoemen met daarbij een passende behandeling. Onze hond die heel onzeker is leest ze heel goed. Ze neemt de tijd en houdt er rekening mee wanneer hij zijn grenzen aan geeft. Ik ben blij dat ik ooit bij haar terecht gekomen ben en vind haar een absolute aanrader. Elk dier zou het voorrecht moeten hebben haar te ontmoeten

• Omgang dier Geweldig. Leest het dier en houdt rekening met zijn of haar (on) mogelijkheden

Een goede gezondheid is DE BASIS voor iedere sporthond!

Samen met mijn honden ben ik actief binnen de Sportafrichting. De fysieke impact op de honden is groot. Om blessures zo veel mogelijk te voorkomen kijkt Anneke onze honden regelmatig na en behandeld al bij een eerste signaal, hierdoor voorkomen we ongemak, pijn en grote blessures op de langere termijn. Zonder Anneke's geduld, inzet, energie, flexibiliteit, betrokkenheid en enorme kennis van het bewegingsapparaat van de hond, zouden wij niet op topniveau kunnen presteren jaar in jaar uit. Dank namens ons en onze honden!! Manon Dillenius Sico Goedhart Aikido & Blöf

• Omgang dier Wat een geduld en vol liefde voor de hond. Oprecht en gemeend!

Gedegen (up to date) kennis en geweldige omgang met de honden

Sinds jaren kom ik hier met mijn honden, na een eerste kennismaking jaren geleden , als redmiddel na een zoektocht voor de klachten van mijn hond. Luisterend oor, veel kennis in huis op diverse gebieden, en bovenal: mijn honden houden van haar!

• Omgang dier Geweldig

Compleet andere kijk op de gezondheid van onze hond

Waar de reguliere geeneeskunde niets kon - darmen, gewrichten heeft de Hollistische aanpak van Anneke het leven van onze honden gered. We komen bij Anneke al 19 jaar. Het is voor ons ver rijden maar absoluut de moeite waard.

• Omgang dier 5 sterren

Over Jyoti – Holistische praktijk