Strak design/dik geluid/OOQE PRO S9

Sick design met een zeer krachtig en dik geluid. Ik heb de OOQE PRO S9 nu al een aantal dagen staan en ben er heel blij mee. Bij hardere geluiden blijft de zuiverheid in het geluid aanwezig. De basradiatoren doen wat ze moeten doen en geven een lekkere niet vervormede bas. De speelduur is met 20 uur erg lang, wat erg scheelt. Je kunt hem echt overal kwijt, ook qua design, het ziet er gewoon erg mooi uit.

Solide powerbank, snel en veel vermogen

Ik heb het hoogste van de powerbank serie gekozen, de OOQE powercharge 3. In de eerste instantie vond ik hem best zwaar, maar aan de andere kant ook stevig en solide. De USB C aansluiting en andere USB aansluitingen laden allemaal snel op. Bij mijn vorige powerbanks werkte een poort snel wanneer je meerdere apparaat ging opladen. Deze laadt alle apparaten snel op. Ik heb gelezen dat het ook grotere apparaten kan opladen. Dit heb ik nog niet getest, maar dat ga ik binnenkort ook doen.

Zeer goede smartwatch

De watch cs pro heeft veel apps en functies die handig zijn voor dagelijks gebruik. Een grote selectie aan apps die de gezondheid meten en bijhouden bijvoorbeeld. Je kunt de uiterlijk en wijzerplaat ook gemakkelijk veranderen. Er zitten zowel klassieke als moderne wijzerplaten bij die er echt leuk uitzien. Ik krijg vaak complimenten voor de uiterlijk en ik vind hem er zelf ook echt leuk uitzien.

Zeer mooie smartwatch van Ooqe

Erg mooie ronde smartwatch. Het heeft adequate functies. Gezondheid, dagelijks aantal stappen, sporten, bellen, berichten lezen en bijhouden en nog veel meer. Het bandje zit fijn en zacht. Ik ben tevreden en kan het iedereen aanraden.

Prima draadloze koptelefoon

Ik twijfelde tussen de PRO HX7 en PRO HX9 koptelefoons. Uiteindelijk ben ik toch voor de wat duurdere model PRO HX9 gegaan. Mijn bevindingen: Prima koptelefoon, fraai ontwerp, scherp geluid en handige features zoals bellen, spraakbediening en automatische synchronisatie voor het bekijken van tv en ander beeldmateriaal. Qua volume heeft het heel veel pit. Je kunt zo hoog als je maar wilt. De draadloze verbinding is ook goed. Wanneer ik de koptelefoon aanzet is het meteen verbonden met mijn telefoon.

Service van topklasse

De hartslagmeter van mijn net aangeschafte OOQE CS PRO watch werkte niet. Dus maar contact opgenomen met (Alex van) OOQE. Snelle reactie maar desondanks de gegeven instructie werkte de hartslagmeter nog steeds niet en de watch kreeg nog een paar rare kuren. Zonder enige discussie kreeg ik een nieuw exemplaar toegestuurd. Kijk…dat noem ik nou service van topklasse. Het is overigens een heel mooi horloge met tal van functies.

Draadloze oplader doet het goed, maar wel traag

Ik heb de QCharge draadloze oplader van OOQE al een week in bezit. Hij doet het prima voor mijn apparaten en het wordt eigenlijk altijd wel goed opgeladen. Het duurt alleen zo lang! Gezien de prijs vind ik het toch wel een goede aankoop. De plus en pro modellen hebben een snellaad functie staat er, maar zijn dan ook meteen een stuk duurder.

Koptelefoon (pro HX9), fijne koptelefoon, stevig, wel duur

Heel tevreden. Goede klanken, bas komt er zuiver en mooi uit. Stevig materiaal, makkelijk in te stellen voor de juiste pasvorm. Niet alleen voor muziek, maar ook voor het bekijken van film en video's is het erg fijn. Met een prijskaartje van €120 is het zeker niet de goedkoopste. Vind het toch wel een beetje prijzig. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hiervoor goedkopere koptelefoons heb gehad. Je hoort het verschil in geluidskwaliteit duidelijk. Deze koptelefoon zit ook veel fijner. Meegeleverde AUX kabel is wel een beetje kort. Ik gebruik het wel altijd met bluetooth en zelden met apparaten met een AUX ingang.

prima ervaring met de oordopjes

Geweldige oortjes, de ooqe flow pro. Functies, de oortjes, de case zijn ronduit topkwaliteit. De batterijduur is uitstekend. Het verschilt wel per luistermodus. Met ANC modus aan gaat het minder lang mee dan bijvoorbeeld music mode of transparantie modus. Naast het product zelf krijg je ook extra maat oordopjes erbij. Dit is erg fijn als je bovengemiddeld kleine of grote oren hebt. Het magnetische sluitingssysteem is handig. Je bent verbonden wanneer de case opent en de verbinding verbreekt automatisch wanneer je het klepje sluit. Ik vond de handleiding wel beperkt. Het is wel redelijk makkelijk in gebruik.

Koptelefoon Review (OOQE PRO HX9)

Draagcomfort is ideaal. Je kunt het letterlijk uren dragen zonder dat het pijn gaat doen of oncomfortabel gaat zitten. Geluid is helder. Geen ruis en ook geen dof geluid, maar juist zeer levendig met duidelijke hoge en lage tonen. Qua batterijduur is het ook goed. Ik hoeft het maar 1 keer in 2 weken tijd op te laden. Hierbij gebruik ik het dan ook dagelijks. De Noise Cancelling is niet aan of uit te zetten zoals bij Active Noise Cancelling. Het is een isolatie systeem dat harde geluiden buiten houdt. Dit heeft zo zijn voor en nadelen. Nadeel is dat het niet zo goed geluid buiten houd als geavanceerde ANC systemen. Voordeel is dat het geluidskwaliteit niet wordt belemmerd. Hiervoor had ik een koptelefoon met ANC waarbij je echt ruis hoorde in ANC modus. Echt irritant. Kortom een zeer goede koptelefoon op de meeste fronten en een echte aanrader.

Zeer veel functies

Ik heb de OOQE watch CS pro nu al 2 weken in bezit. Mijn eerste indruk was dat het een zeer mooi ogende smartwatch is. Na de smartwatch een paar dagen gedragen te hebben, had ik de meeste functies wel onder de knie. Je hebt een hoop mogelijkheden op het gebied van gezondheid, sport, oproepen en berichten ontvangen etc. Wat deze smartwatch voor mij bijzonder maakt is dat het zo mooi oogt als een mooie normale horloge en de functies van een volwaardige dure smartwatch heeft. Een klein minpuntje is dat wanneer ik de functies vaak gebruik, de batterij niet zo lang meegaat.

Mooi geluid, mooi design koptelefoon PRO HX9

De koptelefoon werkt boven verwachting goed. De oorschelpen zitten perfect en zijn zacht. Ook geschikt om langdurig op te doen. Batterij gaat lang mee. Knopjes zitten op de juiste plekken. Telefoongesprekken gaan ook redelijk goed.

oordopjes

Helaas werkte eerste setje niet naar behoren: werd binnen 24 uur keurig en snel opgelost. Nu uitermate tevreden met zowel service alsook met prijs/kwaliteits verhouding

POWERCHARGE 3 POWERBANK

Goede powerbank. Opladen gaat snel, zelfs voor een powerbank met snellaadfunctie. Handig dat je grote apparaten probleemloos kunt opladen. Verder mooi carbon fiber uiterlijk en stevig gebouwd. Nadeel: Behoorlijk duur voor een powerbank!

Goed!

De OOQE CS PRO heeft een goede pasvorm en is een prima gadget. Het geeft net even dat extra motivatie wat je nodig hebt om meer te gaan bewegen. Doelen instellen en behalen is bevredigend. Het zorgt er bovendien ook voor dat je minder je telefoon nodig hebt. Je kunt aangeven wat je wilt ontvangen op de smartwatch. Ook kun je bellen, weerbericht inzien, foto's maken, spelletjes spelen etc.

CS PRO Smartwatch beoordeling

Ik ben van een andere OOQE smartwatch overgestapt naar de OOQE Watch Cs Pro. Ik ben erg verrast van de vele extra opties en mogelijkheden. Het gemakt van gebruik is eigenlijk hetzelfde als mijn vorige smartwatch. Lekker makkelijk te bedienen en erg duidelijk. Accuduur is prima. Uiterlijk en draagcomfort spreken mij ook erg aan.

genieten met de koptelefoon PRO HX9 van Ooqe

De OOQE PRO HX9 is een ideale koptelefoon voor muziek luisteren. Ook met sport en hardlopen blijft het goed zitten. Qua geluidskwaliteit is het eigenlijk perfect. Lekker gebalanceerd. Bassen zijn aanwezig en lekker diep. De mid en hogere tonen zijn zuiver geven een goed gevoel. Over het algemeen een zeer goede koptelefoon dus.

Speaker is van topkwaliteit

Ik heb deze speaker van OOQE (PRO S9) gekocht om voornamelijk muziek te luisteren. Ik weet dat je het ook kunt koppelen met je TV om zo als soundbar te gebruiken, maar dat heb nog niet gedaan. Maar goed even een samenvatting van deze speaker: Makkelijk in gebruik, koppelt goed, geluid is echt fantastisch en batterijduur mag er zeker wezen. Minpuntje is de prijs. Voor 119,95 mag je een goede speaker verwachten en dat krijg je dan ook.

OOQE flow PRO

Was eerst een beetje sceptisch over de pasvorm. Oordopjes zitten meestal losjes in mijn oren en vallen soms ook uit. Nou deze iig niet. Het zit strak, maar niet te strak. Gewoon perfect. Heb het buiten getest en zowel het geluid als active noise cancelling is goed. Bediening is top. Je hoort ook hoeveel tikjes je verricht (touch indicator).

in love, geweldig

Perfecte smartwatch de ooqe watch CS PRO. Het bandje is zacht en makkelijk af te stellen. Mooi design en mooi van kleur. Bediening van bel en berichten functies is makkelijk en no big deal. Lezen hartslag, stress niveau meter en andere metingen is gemakkelijk. Soms moet je wel even wachten tot de meting tot stand komt. Ik heb nog lang niet alles uitgeprobeerd, maar tot nu toe is alles perfect. Geen minpuntjes alleen maar positief.

OOQE Watch Pro 6 is een prima watch

Deze watch aangeschaft als een vervanger van mijn andere smartwatch. Onnoemelijk veel mogelijkheden, meer functies heb ik echt niet nodig. Design is erg goed. Een smartwatch dat net zo dun is als een gewone horloge kom je ook niet vaak tegen.

Uitstekende smartwatch Ooqe WATCH CS Pro

Ik gebruik deze smartwatch nu al 3 weken naar hoge tevredenheid. De koppeling met mijn iPhone ging moeiteloos. Het horloge is zeer intuïtief in gebruik. Je weet meteen al wat je moet zonder, zonder zelfs de handleiding te hoeven lezen. Op dit moment kan ik geen noemenswaardige minpunt opnoemen. Bij intensief gebruik gaat de batterij iets minder lang mee, misschien dat. Verder is het een prachtige horloge dat bijna alles kan.

Niet alle metingen kloppen

Voor weinig geld een leuk horloge. Bloeddrukmeter geeft altijd een zelfde meting aan, afwijkend van een geijkte bloeddrukmeter. De stappelteller is onnauwkeurig.

Mooie en duidelijke smartwatch voor dat geld

Was meteen de eerste dag al enthousiast, gemakkelijk in gebruik, helaas na 2 dagen kreeg ik problemen met de verbinding tussen de smartwatch en mijn smartphone, mailtje gestuurd naar het OOQE Team, zij stuurde mij een beschrijving hoe het op te lossen. Deze uitgevoerd en nadien werkte de smartwatch weer zoals hij moest werken. TOP SERVICE, hoop er nog lang van te genieten.

fantastisch

De OOQE Pro X9 is met een woord geweldig, wat een comfort. Ik deed ze de eerste keer in en had zoiets van wauw, ze zitten perfect. Geluid en gebruiksgemak is prima. Via de oordopjes kun je alles bedienen, zelfs het geluid. Het heeft ook een spraak assistent inschakel modus, waarmee je gewoon pratend opdrachten kunt geven. Gewoon een goed product en een aanrader.

Panneroodstraat 224 1503XE Zaandam

06 46266450

Over OOQE

OOQE is een Nederlands bedrijf dat momenteel in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Engeland actief is. We spreken dezelfde taal en zijn altijd bereikbaar. De service van OOQE is persoonlijk. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op jou vragen en we lossen elk probleem op. We zijn als bedrijf rechtstreeks betrokken bij het design, marketing en productie van onze producten. De productieproces wordt gecontroleerd door OOQE. Hierdoor kunnen we een hoge kwaliteit waarborgen en jou problemen snel oplossen. Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten.