Betrokken en betrouwbaar

In het mediation proces was Ilse nooit partijdig, maar bij beide partijen betrokken. Haar advies en uitleg over alle stappen in het proces waren helder, daardoor vond ik de gesprekken prettig. Ik voel me gehoord en ben erg blij met het resultaat.

• Betrokkenheid

De achtbaan die scheidden heet

Ik stapte in de achtbaan niet wetende wat ik onderweg tegen zou komen.samen met ilse als bestuurster ging de achtbaan snel van start vol steile heuvels vol scherpe bochten gingen we van start op afstand zaten we in de achtbaan vol emotie vol vragen vol van het onbekende ilse stelde ons gerust deed de riemen om zodat we niet weg konden lopen voor het einde van de rit.dankzij haar rust haar mee denken mee voelen haar luisteren. Zij die ruimte maakte voor de emotie voor boosheid naast ons lopen heb ik deze moeilijke rit als goed ervaren.scheidden ik had het nog nooit eerder gedaan.vol twijfel vol onrust ben ik aan de achtbaan rit begonnen.en nu alles achter de rug is begint het rouw proces de rit is voorbij we zijn uitgestapt uit elkaar ieder zijn weg gegaan.dankzij jou is deze heftige rit toch zacht tot stilstand gekomen.bedankt voor wie je bent wat je voor mij en de 4 kids heb gedaan.de nog jonge kids hebben ook alle ruimte gekregen om hun stem re laten horen.jij luisterde ook naar hun.bedankt.warme groet monique smit.

• Betrokkenheid

Zeer prettige ervaring. Een aanrader!

Mijn ervaringen met Ilse waren heel goed. Ilse heeft veel kennis van zaken, wist precies waar juridisch goed op gelet moest worden. Ik heb Ilse leren kennen als doortastend, oprecht, rechtvaardig, eerlijk en betrouwbaar. Ze bood ook echt een luisterend oor, wat voor mij heel belangrijk was. Ik raad Ilse graag aan!

• Betrokkenheid

Prima ervaring met deze partij

En fijn en goede begeleiding in een toch al lastig traject. Prima advies over alle zaken die bij een echtscheiding geregeld moeten worden, en dat het voor beide partijen acceptabel is.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en professionele advocate.

Via Nova Advocatuur is een professioneel bedrijf, met een hele goede balans tussen het zakelijke en menselijke aspect. Handelt snel en kordaat, communicatie is super, en is erg betrokken. Voor mij een hele fijne ervaring en zeker een aanrader voor anderen.

• Betrokkenheid

Hele fijne en open samenwerking!

In de goed voorbereide en open gesprekken heeft Mr. Ilse Nelemans-van de Kraats mij en ons zeer professioneel bijgestaan. Het is fijn als dit zo goed kan verlopen, in een vaak toch lastige periode.

• Betrokkenheid

Uiterst vriendelijke, kundige en doelgerichte behandeling van mijn ‘zaak’.

Mevrouw Nelemans heeft vanaf het begin een voortvarende en voor beide partijen bevredigende afhandeling voor ogen waarbij redelijkheid en gezond verstand steeds belangrijk is. Uitermate tevreden over de wijze waarop we zijn geïnformeerd en gecoacht. Absolute aanrader,

Een aanrader

Ik ben zeer netjes en deskundig geholpen

Prins Bernhardlaan 56 3901 CD Veenendaal

0318 425005