Prettige samenwerking

Pieter Jan is betrokken, duidelijk, kort en bondig. Hij is zeer gedreven en gemotiveerd om de zaak tot een goed einde te brengen. Dit brengt rust en vertrouwen in een moeilijke tijd.

Zeer betrokken!

Ik heb dit Advocatenkantoor als zeer prettig ervaren. Korte lijnen en snel antwoord op eventuele vragen. Heel erg betrokken en gedreven m.b.t. de onderhandelingen. Kortom , zeer tevreden over Mr. P.J. Winkel.

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Zeer ervaren advocaat, uitstekende behandeling en succesvol resultaat

Pieter-Jan heeft zich goed verdiept en voorbereid in mijn case alvorens contact te hebben met tegenpartij. Heeft steeds direct gereageerd op reacties van tegenpartij en mij gedurende de gehele periode goed geïnformeerd over de stand van zaken. Heeft steeds overleg met mij gepleegd voordat hij verdere acties ondernam. Uitstekende timing met betrekking tot tijdstip nieuwe acties. Uiteindelijk behaalde resultaat was zeer bevredigend*. * Tegenpartij vond Pieter-Jan 'lastig'

Inzichtelijk en pro-actief

Pieter-Jan werd me aanbevolen door een goede vriend. Pieter-Jan is duidelijk, ‘down to earth’ en hij vertaalt goed de advocatuur taal naar begrijpelijk Nederlands. Hij ‘loopt’ moeiteloos extra meters om je bij te staan. Ik voelde me bij-gestaan. Fijn in lastige tijden en positief resultaat! Ik hoop net als een ieder ander niet tot ziens, maar als nodig bel ik ze, geen enkele twijfel.

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Fijne samenwerking, deskundig en doorpakker

Ervaring is heel positief. Pakt door waar nodig, geeft ook aan wanneer het niet haalbaar is om door te pakken. Hierdoor goede resultaten behaald. Betrokkenheid en deskundigheid is hoog.

Pieter Jan Winkel is heel ondersteunend

In een moeilijke en onveilige werk situatie heb ik me gesteund gevoeld. Pieter Jan was er altijd voor beantwoording van mijn vragen. Ik had echt het gevoel dat hij achter me stond. Dit heb ik zeer gewaardeerd.

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Ik had onverwacht (en snel) juridische ondersteuning/advies nodig. Uitstekend geholpen! Professioneel en doortastend, met heldere communicatie en een zeer begripvolle instelling.

Echte doorpakkers!

Pieterfrank Advocaten is een pragmatisch kantoor welke op hun kenmerkende eigen wijze hun klanten bijstaat. Zij streven ernaar het maximale voor hun klant te bereiken, maar weten dit ook goed af te wegen welke inzet van hen daarvoor nodig is. Daarbij zijn zij zeer ervaren waardoor snel resultaat wordt bereikt.

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Prettige ervaring en goed resultaat.

Zeer kundige en ervaren advocaat. Prettig om mee te praten en geeft goede uitleg en informatie over alle mogelijkheden. Uiteindelijk zeer tevreden over de uitkomst en het behaalde resultaat.

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Prettig geholpen met een mooi resultaat

Pieter, heeft mij bij mijn gedwongen ontslag goed en persoonlijk geadviseerd. Hierdoor kreeg ik meer tijd en rust om de juiste beslissingen te nemen. Met als gevolg dus meer tijd en een hogere transitievergoeding. Ook het gesprek met de werkgever pakte hij goed aan. Dik te vrede! Mijn advies: neem altijd een advocaat bij een ontslag, het loont zich!

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Fijne man, luistert en doet wat hij zegt.

Ik kwam in rollercoaster waarin er goed geluisterd werd naar wat ik wilde en er zeker werd meegedacht over hoe we dat moesten gaan aanpakken. Geen fijne tijd, wel goede hulp.

concreet en constructieve ondersteuning

Snelheid van reageren, opties duidelijk vermelden en zaken concreet maken.

Betrokken, fanatiek, onstuimig, snel

Slechts een ervaring met de groep lees hierboven.

Direct, concreet en doelmatig

Mijn ervaring is zeer positief. Alle kanten van de case worden zuiver belicht. Dit brengt je terug naar een juiste balans tussen emotie en ratio.

• Geholpen door: Frank Eradus

Het resultaat bestond uit goed luisteren en doeltreffend handelen.

Deze advocaten zijn bijzonder perfectionistisch van aard. Ze hebben gevoel bij de zaak. Zij luisteren met aandacht. De betrokkenheid van beide advocaten is bijzonder hoog. Vervolgens heb ik gemerkt en ervaren om het zeer doeltreffend en deskundig handelen op het hoogste niveau! Met zeer veel dank!

• Geholpen door: Pieter-Jan Winkel

Super gemotiveerd en betrokken bij mijn zaak, zeer goede ondersteuning gehad

Ik heb een goede ervaring met frank Eradus gehad in mijn zaak tegen een andere advocaat. Dit maakt je toch wat zenuwachtig. Zover ik kan beoordelen heeft de heer Eradus zich vast gebeten in de zaak en liet daarbij geen openeindjes zitten. Uitspraak; op alle punten gewonnen!

Uitstekend geholpen

Pieterfrank heeft mij geadviseerd bij een contractkwestie. Pieter-Jan en Frank denken goed mee en zijn prettig in de communicatie. De kwestie is door hun tussenkomst naar tevredenheid afgesloten.