Precies wat ik verwachtte

Goede klantensevice

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Heb het magazijn gezien en werd netjes te woord gestaan. Mijn bestelling kon ik na 30 min al ophalen. Klasse.

helemaal prima, goed geïnformeerd en op tijd geleverd.

Tevreden

Hhh

Vbj

Prima! Uitstekend spul en goede levering

Super goed geregeld en snel

Het bestellen gaat heel makelijk.

goed correct

Vlotte en vriendelijke service!

Onze bestelling is met het groot lengtetransport netjes geleverd binnen het afgesproken tijdstip.

Mooie lade geleiders Goede prijs kwaliteit verhouding.

snelle en correcte verzending

Mijn bestelling is na het plaatsen snel verwerkt en ik had deze al snel na 1 dag in huis ,was ook degelijk verpakt om beschadigingen te voorkomen ,dus kortom geen correcte levering

Prima service en begeleiding van de cliënt

Uitsluitend service Eva heeft de bestelling perfect begeleid en aangepast waar nodig , zodat het juiste product ook geleverd werd, bedankt

Kwaliteit voor scherpe prijzen

Kwaliteit voor scherpe prijzen, dit al jaren lang :)

Goede kwaliteit, snelle en nette levering

Goede kwaliteit materiaal

Prima service en levering

snel en juiste leveringen

info op de side is duidelijk als je weet wat je nodig hebt. levering is snel en correct afgehandeld.

Top product, veel te late levering

Het bestelde product was op voorraad en ging binnen de twee dagen geleverd zijn. Jammer genoeg werden de twee dagen twee weken,… De kwaliteit van het product daarentegen was dan wel dik in orde.

Goedemiddag, We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons product. We vinden het echter vervelend te horen dat de levering van uw product vertraging heeft opgelopen. Voor transport naar België rekenen we een bezorgdag extra. Uw pakket had uiterlijk maandag bezorgd moeten worden (we bezorgen alleen op werkdagen) en we zien dat deze uiteindelijk donderdag is bezorgd. Onze excuses voor latere levering. Uw bestelling is echter niet pas na 2 weken geleverd. Met vriendelijke groet, Schreuder & Co

Snelle levering

Magneet sloten besteld, volgende dag in huis

Super service met een vriendelijke klantenservice! Na wat verwarring aan onze kant over de bestelling heeft de klantenservice meteen contact gezocht na het schrijven van de eerste review en bleek de bestelling allang verstuurd en ontvangen te zijn. Bedankt voor het snelle oppakken, Eva!

Goedemiddag Tijmen, We hebben je bestelling nagekeken en zien dat deze 2 weken geleden al door ons is verstuurd naar het opgegeven adres. Omdat het om een kleine vingerkom gaat is deze per brievenbuspost naar je verstuurd. Zou je aan ons kunnen doorgeven of je je bestelling toch nog ergens tussen de post kunt vinden? Zo niet dan gaan we dit natuurlijk voor je oplossen. Als je contact opneemt met onze klantenservice dan helpen ze je graag verder. Met vriendelijke groet, Schreuder & Co

netjes geleverd

Niet te veel vragen gewoon bestellen is het standpunt

Behoorlijk wat spullen gekocht , weinig kennis van de verkochte spullen, in dit geval waren dat automatische schuifdeuren , handmatige schuifdeur en draai xinix deuren. Kwam later nog een onderdeel te kort , en wilde dat ophalen maar werd onvriendelijk weggestuurd , want zo ga met klanten om blijkbaar.

Beste Wout, Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad met je bestelling bij Schreuder & Co. We zien dat je enkele maanden geleden de automatische schuifdeursystemen en Xinnix deursystemen geleverd hebt gekregen. We hebben echter geen onbeantwoorde vragen terug kunnen vinden in de mail. Wij zijn daarom benieuwd op wat voor gebied je kennis bij ons hebt gemist? Wij doen altijd ons best om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Het klopt dat er geen onderdelen bij ons opgehaald kunnen worden zonder dat er eerst contact is opgenomen met onze afdeling verkoop. Wij zijn geen winkel en niet alle onderdelen zijn los verkrijgbaar. Ons magazijn kan klanten niet helpen met product vragen. Als er contact wordt opgenomen met onze afdeling verkoop zullen we u echter altijd aan het juiste onderdeel helpen. Het is niet onze bedoeling klanten op een onvriendelijke manier weg te sturen. Onze excuses als dat zo is overgekomen. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Schreuder & Co

Goede service!

Bestellen vormt geen probleem. Duidelijk en overzichtelijk. Bij het bestellen de verkeerde eindkappen besteld. Binnen 5 minuten een mail dat ik dit niet goed heb gedaan. Echt top! Maar dan nog beter, het is door Schreuder uit eigen beweging opgelost! Echt heel fijn! En binnen 2 dagen geleverd, ook niet geheel onbelangrijk. En dat voor een lengte zending

Kwaliteit producten!

Snelle verzending en netjes verpakt.

Snelle levering en goed product

Bunsenstraat 23 3316 GC Dordrecht

(0)78 61 00 111

Over Schreuder & Co

Schreuder & Co is een onderneming waarvan de wortels teruggaan naar 1876. Een boeiende en rijke geschiedenis die het bedrijf een identiteit en authenticiteit gegeven hebben. Met ons brede assortiment technische en design producten zijn we in verschillende markten actief. Voor zowel een geleider voor de lade van een bureau als voor een railsysteem voor een zware schuifdeur kun je bij ons terecht.