De juiste producten snel geleverd!

Producten op voorraad, duidelijke omschrijving ervan en snel in huis.

Probleemloze afhandeling van verkeerde aankoop

Verkeerde artikel gekocht. Retourafhandeing vond keurig en snel plaats.

alles prima geregeld top

prima geregeld top

Snel en goed geleverd

Op de levering datum afgegeven

Goede uitleg op locatie en levering ook goed. Na het ontdekken van een beschadiging is de service prima

Grandioze snelle service.

Vlekkeloze levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit materialen

Oke

Mooi en goed product een goede prijs en snelle levering

Geweldig en alles correct afgehandeld

Alles op tijd ook prima met de courier.i

Perfect, snel geleverd ondanks dat het 6 meter langs was

De bestelling is makkelijk te plaatsen en de voorraad in de webshop komt overeen met het magazijn. Het materiaal past perfect en is van goede kwaliteit. Zeer tevreden

Levering snel en goede telefonische service.

Zeer snelle en correcte service

Ik moest een schuifdeur ophangen en had weinig bovenruimte, op de website vond ik zowel de rails als de geleiders die aan mijn eisen voldeden. Direct besteld en twee dagen later in huis, goed en degelijk ingepakt dus 0 schade.

Precies wat ik verwachtte

Goede klantensevice

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Heb het magazijn gezien en werd netjes te woord gestaan. Mijn bestelling kon ik na 30 min al ophalen. Klasse.

helemaal prima, goed geïnformeerd en op tijd geleverd.

Tevreden

Hhh

Vbj

Prima! Uitstekend spul en goede levering

Super goed geregeld en snel

Het bestellen gaat heel makelijk.

goed correct

Vlotte en vriendelijke service!

Onze bestelling is met het groot lengtetransport netjes geleverd binnen het afgesproken tijdstip.

Mooie lade geleiders Goede prijs kwaliteit verhouding.

snelle en correcte verzending

Mijn bestelling is na het plaatsen snel verwerkt en ik had deze al snel na 1 dag in huis ,was ook degelijk verpakt om beschadigingen te voorkomen ,dus kortom geen correcte levering

Prima service en begeleiding van de cliënt

Uitsluitend service Eva heeft de bestelling perfect begeleid en aangepast waar nodig , zodat het juiste product ook geleverd werd, bedankt

Kwaliteit voor scherpe prijzen

Kwaliteit voor scherpe prijzen, dit al jaren lang :)

Goede kwaliteit, snelle en nette levering

Goede kwaliteit materiaal

Over Schreuder & Co

Schreuder & Co is een onderneming waarvan de wortels teruggaan naar 1876. Een boeiende en rijke geschiedenis die het bedrijf een identiteit en authenticiteit gegeven hebben. Met ons brede assortiment technische en design producten zijn we in verschillende markten actief. Voor zowel een geleider voor de lade van een bureau als voor een railsysteem voor een zware schuifdeur kun je bij ons terecht.