Klasse ondersteuning

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en heb goede adviezen gekregen, voel me goed ondersteund en begeleid in het gehele proces en op momenten dat het nodig was werd er stevig ingegrepen.

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Snelle communicatie, duidelijke uitleg. Goede steun.

• Geholpen door: Andre van Langen

De aanhouder wint

een zeer moeizaam proces geweest

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Super accuraat en prettig in samenwerking

Michiel heeft mij zeer goed geholpen. Hij reageert snel en denkt goed mee. Kortom het was top! Groet Pedro

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Zeer tevreden over deskundig advies en doortastende en accurate aanpak.

Vanaf het eerste moment direct betrokken en beschikbaar. Deskundig juridisch advies en ervaren advocaat, Duidelijke en goed getimede communicatie tijdens proces en bij afronding.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Zeer vakkundig, snel en accuraat

De heer Leenhouts heeft mij zeer vakkundig bijgestaan. Door zijn duidelijke adviezen, kennis van zaken en snelheid van handelen heeft hij voor mij een uitstekende overeenkomst weten te sluiten. Ik kan TEN Advocaten en dhr Leenhouts dan ook zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Michiel Leenhouts

Ik ben door de Dhr Leenhouts erg goed en professioneel geholpen. Een echte aanrader dus !

Snel, professionle, adequaat, vriendelijk

Erg goede ervaring. Op een snelle wijze werd een probleem geanalyseerd en aangepakt. Niet alleen inhoudelijk sterk maar ook met hoge bestuurlijke sensitiviteit.

Top resultaat

Snelle en duidelijke afspraken.

• Geholpen door: Andre van Langen

Zuiderparkweg 280