ervaren, kundig, adequaat, proactief, eerlijk advies

Betrokken, kundig oprecht advies, actief reagerend op vragen

• Geholpen door: Ward Welage

Zeer te vreden hoe de zaak wordt opgelost.

Matthijs hebben wij ervaren als een hele deskundig, zeer betrokken en klantgericht met verstand van zaken. Hij kan snel schakelen en pakt zaken voortvarend aan. Daarbij is hij scherp op een prettige en constructieve manier. Vooral zijn persoonlijke benadering en support tijdens dit toch lastige proces was ontzettend goed en fijn. Ik zou Matthijs zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

Ze hebben me geweldig bijgestaan met advies en daad

Zie hierboven

• Geholpen door: Daan Blokland

Proffesioneel, altijd snelle reactie en zeer directe aanpak!

Mijn ervaring is dat ik altijd prima ben bijgestaan , ook goed advies heb gekregen en de persoonlijke ondersteuning heb ik als zeer fijn ervaren! De deskundige aanpak heeft en vakkennis heeft geleid tot een succesvolle afwikkeling van mijn zaak. Met dank!

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Deskundig, betrouwbaar, persoonlijk en attent.

Ik heb grote steun en begrip gehad van "mijn" advocate. Enkel ter zake doend contact. Doortastend optreden. Heb steeds alle vertrouwen gehad.

• Geholpen door: Joyce Nooijen-Middelkoop

Hele fijne ondersteuning gehad van Mandy

Wegens een vervelende werk situatie heb ik Mandy ingeschakeld voor het behartigen van mijn belangen, Het is onbedoeld een lang traject geworden maar ik heb Mandy ervaren als iemand die betrouwbaar is en zich op elke mogelijke manier hard gemaakt heeft voor mijn belangen. Uiteindelijk zijn we gekomen tot een mooie oplossing!

• Geholpen door: Mandy de Koning

De perfecte en vakkundige hulp

De perfecte en vakkundige hulp die je nodig hebt voor situaties waar je in terecht kunt komen maar liever niet bent.

Zeer kundige Advocaten toppie

Goede afwikkeling en zeer bekwame Advocaat, aanrader

Professionele begeleiding

De professionele begeleiding uitte zich in een accurate duidelijke communicatie, waarbij ik echt het gevoel heb gekregen dat Matthijs zich er goed heeft verdiept in de mogelijkheden en onmogelijkheden die in it geval naar boven kwamen. Hierdoor kwamen we elke keer goed beslagen ten ijs ondanks de wispelturige tegen partij.

• Geholpen door: Matthijs Gorgels

betrokkenheid, goed luisteren en samenwerken dat leverd resultaat.

De samenwerking heeft al 2 keer in omvangrijke zaken tot positief resultaat geresulteerd. Het goed luisteren en de betrokkenheid heft ons goed geholpen.

Het is goed

Krachtig & accuraat !

Mijn ervaring is net zoals de vorige keer super tevreden. De zaak is snel, kort en krachtig opgelost. Hoop niet dat ik ooit nog een keer de firma Ten nodig heb, maar mocht het zo zijn dan neem ik gelijk contact met ze op.

Betrokken en behulpzaam

Ik heb zeer goede ervaringen met mevrouw Kolk opgedaan gedurende de lange looptijd van de rechtzaak. Zij was altijd zeer geduldig en betrokken. Hierdoor bleef ik vertrouwen houden en wist ik mij gesteund. Dankzij haar zorgvuldigheid heeft de rechtzaak een positief verloop voor mij gehad en zijn de meeste eisen aan mij toegekend.

• Geholpen door: Anouk Kolk

Kan niet anders zeggen dat het perfect is verlopen.

Mijn verhaal werd begrepen. Goed bereikbaar. En snel verlopen. Complimenten.

Ontevreden

Ten advocaten, tja wat moet ik ervan zeggen. Het begon simpel, daarvan hebben ons aangegeven wat de kosten zouden zijn. Wat uiteindelijk een heel juridisch proces is geworden, waarvan ze me aangeven dit te moeten winnen. En mijn advocate zelfs tijdens een bespreking zei; dit wordt echt een lachtertje deze zaak. Dit vind ik nou leuke zaken. Goed, eindelijk heeft de zaak me om en na bij 8.000 gekost, die wel helaas ook nog verloren hebben. Tot mijn verbazing krijg ik een mail van mijn advocaten met het besluit, einde van de mail rest haar niets mij te bedanken voor de samenwerking en sluit ze het dossier. SERIEUS? Een advocaat die ten eerst zo zeker was van haar zaak, biedt mij niet eens aan in hoger beroep te gaan en sluit de zaak. Apart, dit moet na mijn inziens ook altijd verteld worden, wat haar opties zijn, net zoals vooraf alle kosten bespreken. Een e-mail ontvangen kost maar liefst 21,-!!! Reistijd wordt 72 minuten voor gerekend en kost me 252,-. Ik denk ten advocaten heel corrupt, hiervoor heb ik meerdere redenen. Maar als laatst, jullie zijn zo duur, maar echt niet waard.

• Geholpen door: N.v.t.

Lastige zaak in relatie met buitenland en dit is uiteindelijk keurig opgelost.

Ontzettend prettig

Direct werd mijn angst opgevangen door de kundigheid van mevrouw de Koning. Gaf zoveel rust. Ze heeft alles voor mij geregeld, keurig besproken en in overleg. Zeer tevreden

Nemen de tijd

Veel geduld, staan je gelijk bij, top advocaten

Tevreden

Alles kunnen bepraten, goed advies, voelde me gehoord en begrepen.

• Geholpen door: Anouk van Eijkeren

Prima advocaat, jammer van de slordige administratieve ondersteuning

Over de contacten met de advocaat ben ik heel tevreden. Vakkundig, professioneel, betrokken, accuraat. Over de administratieve afhandeling ben ik niet tevreden. Er zijn meerdere keren fouten gemaakt in de adressering van belangrijke stukken. Een vergissing kan, maar niet meerdere keren. Verder had ik het prettig gevonden om stukken die ondertekend moeten worden, geprint via de post te ontvangen, samen met een antwoordenvelop. Kleine moeite, goede service. Kortom, op juridisch vlak alleen maar complimenten. Administratieve ondersteuning kan echt beter.

• Geholpen door: Inge Mooren – van Weereld

Snelle, persoonlijke en professionele service

Meer dan tevreden met de geboden juridische ondersteuning.

Top advocatenbureau

Goede contacten, Alles word snel geregeld.

Heel goed geholpen

Veranijenhof van den Donk is heel goed uitleggen my wat ik niet begrijp is en begrijpen my wat ik bedoel is

• Geholpen door: Vera Nijenhof – van den Donk

Uitstekend en uiterst professioneel.

Ontzettend goed geholpen door Ten Advocaten. De heer Roel Lammers heeft mijn zaak in 1 week succesvol afgerond.

• Geholpen door: Roel Lammers

Heel fijn hoe Mandy ons heeft bijgestaan

Het was heel fijn hoe Mandy ons heeft bijgestaan in een arbeidskwestie. Adequate reacties naar de werkgever een goed advies naar ons. Top advocaat!!

Over Advocaatscore.nl