BrightOrange heeft de verkoop van mijn bedrijf op een professionele en prettige wijze begeleid.

Via een zaken relatie ben ik in contact gekomen met BrightOrange,en vooral de professionele maar toch relaxte wijze waarop BrightOrange de verkoop van mijn bedrijf heeft begeleid is iets waar ik positief op terugkijk. Met name ook dat alle aspecten en mogelijkheden die er bij de verkoop van een bedrijf komen kijken goed zijn uitgelegd en afgewogen. Ook is niet gepusht om tot een deal te komen, maar was de inzet duidelijk om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.

Response from the business owner

Beste Jaap, hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dat waarderen wij zeer. Goed om te horen dat u positief terugkijkt op het verkooptraject. Bij verdere vragen staan we uiteraard graag voor u klaar.

uiterst bekwaam en duidelijk

prettige samenwerking, prettige mensen ondanks dat er soms taal in deze gesprekken/ contracten wordt gebruikt die voor een leek onbekend zijn of klinken. ik heb het als zeer prettig ervaren om te horen dat Bright Orange er voor beide partijen is ( zowel verkopende als kopende partij. Gr René

Response from the business owner

Beste René, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over ons te schrijven. We nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe we ingewikkelde termen in begrijpelijke taal kunnen verwoorden. Bij BrightOrange behartigen we de belangen van zowel onze klant als de tegenpartij. Goed om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft.

Al het goede!

We hebben Leen leren kennen in 1996/1997 en is tot de dag van vandaag onlosmakelijk aan ons bedrijf en aan de 3 aandeelhouders verbonden. Betrouwbaar, toegewijd en kennis van advies geven. We hadden en hebben ons geen betere kunnen wensen!

Response from the business owner

Beste Roy. Wat fijn dat u onze jarenlange samenwerking zo waardeert. Dat is geheel wederzijds. Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat we u nog lang van dienst kunnen zijn.

Professioneel, vertrouwen, discretie, betrouwbaar, efficiënt en plezierige omgangsvormen

Na een meerjarenproject met BrightOrange kan ik mijn ervaringen met haar specialisten als volgt in trefwoorden het best samenvatten. Professioneel, vertrouwen, discretie, betrouwbaar, efficiënt en met plezierige omgangsvormen. Ik kan BrightOrange persoonlijk en professioneel van harte aanbevelen!

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling André. Fijn om te horen dat u het project zo positief heeft ervaren. De trefwoorden brengen een grote glimlach op ons gezicht!

About BrightOrange

BrightOrange is een corporate finance adviesbureau, dat gespecialiseerd is in bedrijfswaardering, aankoop- en verkoopbegeleiding, mediation en schadeberekening in gerechtelijke procedures. Vanuit Amsterdam, Utrecht en Zwolle staan we dagelijks voor onze klanten klaar. Van het eerste adviesgesprek tot en met de closing van de deal.