Moeder heeft een mooi afscheid gehad

Frits en Wim ( woorddienstbegeleider ) hebben ons netjes en naar onze tevredenheid begeleid in het afscheid nemen van ons mam en oma.

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken en een geweldige ondersteuning

• Respect voor uw wensen

Lieke en Frits zien behoefte waarvan je zelf niet eens weet dat ze er zijn.

Ik kende Uitvaart Spierings al voordat mijn moeder overleden was. Ondanks dat ik en mijn broers 3 totaal verschillende karakters zijn wisten Lieke en Frits van alle 3 het vertrouwen te winnen. Ze hadden, in coronatijd, geen betere uitvaart kunnen verzorgen.

uitmuntende uitvaartonderneming

Een uitvaartonderneming waar de mens voorop staat en waar er met hart en ziel wordt meegekeken en meegedacht over de wensen van de overledene. Geweldige en perfecte ondersteuning van wensen en het verwezenlijken hiervan. kortom een onderneming met HART!

tevreden

fijne persoonlijke begeleiding

• Respect voor uw wensen

De samenwerking op alle gebied was uitstekend

Door het onverwachte overlijden van mijn man moesten wij snel de crematie regelen. Frits en Lieke hebben ons (onder corona omstandigheden) voortreffelijk geholpen. Wij konden de dienst en de muziek zelf samenstellen. De livestream was ideaal, gezien dat verre familie er niet bij konden zijn. Alles was perfect geregeld. Mijn dank hiervoor.

Zo respectvol.

Daar wij door omstandigheden een andere uitvaart hadden dan meestal het geval is konden wij niet beter terecht zijn gekomen dan bij Frits Spierings. Altijd bereikbaar als we nog vragen hadden. Zo vrij in wat wij in het uitvaartcentrum konden doen om het allemaal heel waardevol te kunnen maken, de prachtige ruimte waar we afscheid konden nemen, het was zo geweldig mooi. Dit zullen wij nooit vergeten. Respect en heel veel dank hiervoor.

Jullie zijn Toppers

Wij vonden het een heel persoonlijke en warme begeleiding naar de overledene en ons toe.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke en geëngageerde begeleiding, heel prettig

We zijn op een zeer prettige en persoonlijke manier begeleid door zowel Frits als Lieke en Pieter. Het afscheid van Rutger en onze wensen dienaangaande heeft steeds centraal gestaan. "Wat willen jullie?" stond steeds voorop. Alle deadlines werden bewaakt door Frits en Lieke en wij konden ons volledig bezig houden met de invulling van het afscheid. Hierdoor hebben we een mooi afscheid kunnen realiseren.

vertrouwingwekkend, een enorme steun

Rustige, terzake kundige begeleiding

Prima (kan in een woord)

Jullie waren zeer betrokken bij deze moeilijke periode van afscheid nemen. Ook de dienst door Lieke hebben we als zeer goed en fijn ervaren.

• Respect voor uw wensen

Betrokken, duidelijk, eerlijk en alles goed verzorgd.

Vanaf het begin goed contact en alles netjes geregeld! Delta is echt niet nodig !

Persoonlijk, professioneel en betrokken

Van a tot z is alles goed geregeld. De begeleiding is erg persoonlijk en met oprecht gevoel gedaan. Zaken worden snel en efficiënt geregeld en als er zich iets voordoet word er gelijk een oplossing voor gevonden. In het rouwcentrum was de ontvangstkamer mooi aangekleed en is er een rustige sfeer door o.a. de muziek, kaarsen en bloemen. De dienst en de begeleiding daarvoor en daarna is zeer goed. Je zorgen worden uit handen genomen en wat er geregeld moet worden word voor je gedaan.

Fijn, vriendelijk en duidelijk

Wij vonden het fijn omdat jullie mee denken in wat er allemaal kan. Lieke is heel goed in het verwoorden van iemands levensverhaal. Jullie zijn duidelijk en wij zijn tevreden met hoe de dienst is gegaan.

• Respect voor uw wensen

Een hele fijne begeleiding in een hele verdrietige tijd.

Vader Frits en dochter Lieke hebben een hele goede samenwerking om het afscheid helemaal volgens wens te laten verlopen. Ze luisteren, geven goede tips, regelen en ondersteunen in het proces.

• Respect voor uw wensen

Een uitstekende en zeer professionele begeleiding bij het grote verlies van een naaste.

Voor het afscheid van mijn echtgenote koos ik bewust voor Spierings vanwege ervaringen opgedaan bij eerdere uitvaarten van kennissen. De zeer verzorgde uitvoering viel ons toen echt op. Toen ik zelf werd geconfronteerd met het plotseling overlijden van mijn echtgenote was de keuze niet moeilijk, mede vanwege haar sterke voorkeur. Ik heb tijdens de voorbereidingen, de gesprekken, de mogelijkheden, de rouwkamer en alles waar je mee te maken kreeg enorm veel respect gekregen voor de ondernemers Frits en Lieke welke zorgden voor een zo veel mogelijk ontspannen en prettige sfeer waarin zaken moeten worden bepaald en afgesproken. Het was erg professioneel, maar vooral ook zeer betrokken. In persoonlijke wensen werd meegedacht en legio mogelijkheden werden aangedragen. Dan tot slot de dag van het definitieve afscheid. Samengevat alles werkelijk tot in de puntjes geregeld, zeer netjes, en zeer betrokken. Door onder andere Lieke als uitvaartbegeleidster en mede door de verdere verzorging hebben enkele van mijn vrienden en kennissen nu al hun voorkeur bij mij laten blijken voor Uitvaart Spierings. Kort samengevat zeer professioneel en erg betrokken. Uitvaart Spierings niet erg groot maar wel in groots in de uitvoering en daarmee zeker in de top van de uitvaartbranche.

Mensen met een hart

Het zijn mensen en geen geld wolven zoals al die anderen. Ze proberen alles op alles om de nabestaande te helpen. Ze zijn vriendelijk eerlijk & meelevend. Ze hebben al meerdere mensen van ons begraven. Ik beveel ze zeker aan iedereen aan

• Respect voor uw wensen

Ze nemen je alle zorg uit handen

In een moeilijke tijd als deze is het zo prettig te ervaren dat er professionals zijn die alle zorgen voor je uit handen nemen. Vanaf het eerste moment voelt het als een warme deken die comfortabel is. Tot aan het afscheid wordt alles op een zeer aimabele manier begeleid en ook tijdens en daarna ben je in zeer goede handen. Afscheid nemen is zwaar maar Frits en Lieke maken deze dagen een stuk lichter.

• Respect voor uw wensen

Alles wordt door Frits en Lieke overgenomen en tot in de puntjes verzorgd: Klasse !!!

In anderhalf jaar tijd al voor de tweede keer een beroep gedaan op Spierings - Uitvaarten. Vanaf het 1ste telefoontje weet je dat t allemaal naar wens geregeld kan worden. Alles gebeurt in overleg wat we als zeer positief hebben ervaren. Ook de gesprekken met familie gebeurt op een zeer fijne manier waar geluisterd wordt naar herinneringen en de wensen voor een mooi afscheid.

• Respect voor uw wensen

voor,tijdens en na de crematie uitstekende service

zie boven

Prima service, persoonlijk

Directe en persoonlijke benadering, zakelijk aan de ene kant maar persoonlijk en betrokken aan de andere. Veel (levens)ervaring, en dat blijkt uit hoe zaken worden aangepakt.

Een buitengewoon persoonlijke benadering

In een tijd van intens verdriet en in een week waarin heel veel geregeld moet worden is het fijn om een uitvaartondernemer te hebben die een gevoel van rust brengt. Alles is tot in de puntjes verzorgd & uit handen genomen. Wij kijken met een warm gevoel terug op het afscheid.

een fijne begeleiding

het was een warme en fijne begeleiding waar goed naar onze wensen werd geluisterd.kan alleen maar compliment geven

Persoonlijk en heel deskundig

Goed kunnen plaatsen in individuele wensen. Uitvoering was gewoon perfect.

• Respect voor uw wensen

Geen poespas gewoon eerlijk en goed

In die moeilijke tijd werden we heel goed bij gestaan door de fam.Spierings Ze hebben ons netjes en met liefde geholpen!

Over Uitvaart Spierings

Uitvaart Spierings Omdat iedereen anders is...