vertrouwingwekkend, een enorme steun

Rustige, terzake kundige begeleiding

Prima (kan in een woord)

Jullie waren zeer betrokken bij deze moeilijke periode van afscheid nemen. Ook de dienst door Lieke hebben we als zeer goed en fijn ervaren.

• Respect voor uw wensen

Betrokken, duidelijk, eerlijk en alles goed verzorgd.

Vanaf het begin goed contact en alles netjes geregeld! Delta is echt niet nodig !

Persoonlijk, professioneel en betrokken

Van a tot z is alles goed geregeld. De begeleiding is erg persoonlijk en met oprecht gevoel gedaan. Zaken worden snel en efficiënt geregeld en als er zich iets voordoet word er gelijk een oplossing voor gevonden. In het rouwcentrum was de ontvangstkamer mooi aangekleed en is er een rustige sfeer door o.a. de muziek, kaarsen en bloemen. De dienst en de begeleiding daarvoor en daarna is zeer goed. Je zorgen worden uit handen genomen en wat er geregeld moet worden word voor je gedaan.

Fijn, vriendelijk en duidelijk

Wij vonden het fijn omdat jullie mee denken in wat er allemaal kan. Lieke is heel goed in het verwoorden van iemands levensverhaal. Jullie zijn duidelijk en wij zijn tevreden met hoe de dienst is gegaan.

• Respect voor uw wensen

Een hele fijne begeleiding in een hele verdrietige tijd.

Vader Frits en dochter Lieke hebben een hele goede samenwerking om het afscheid helemaal volgens wens te laten verlopen. Ze luisteren, geven goede tips, regelen en ondersteunen in het proces.

• Respect voor uw wensen

Een uitstekende en zeer professionele begeleiding bij het grote verlies van een naaste.

Voor het afscheid van mijn echtgenote koos ik bewust voor Spierings vanwege ervaringen opgedaan bij eerdere uitvaarten van kennissen. De zeer verzorgde uitvoering viel ons toen echt op. Toen ik zelf werd geconfronteerd met het plotseling overlijden van mijn echtgenote was de keuze niet moeilijk, mede vanwege haar sterke voorkeur. Ik heb tijdens de voorbereidingen, de gesprekken, de mogelijkheden, de rouwkamer en alles waar je mee te maken kreeg enorm veel respect gekregen voor de ondernemers Frits en Lieke welke zorgden voor een zo veel mogelijk ontspannen en prettige sfeer waarin zaken moeten worden bepaald en afgesproken. Het was erg professioneel, maar vooral ook zeer betrokken. In persoonlijke wensen werd meegedacht en legio mogelijkheden werden aangedragen. Dan tot slot de dag van het definitieve afscheid. Samengevat alles werkelijk tot in de puntjes geregeld, zeer netjes, en zeer betrokken. Door onder andere Lieke als uitvaartbegeleidster en mede door de verdere verzorging hebben enkele van mijn vrienden en kennissen nu al hun voorkeur bij mij laten blijken voor Uitvaart Spierings. Kort samengevat zeer professioneel en erg betrokken. Uitvaart Spierings niet erg groot maar wel in groots in de uitvoering en daarmee zeker in de top van de uitvaartbranche.

Mensen met een hart

Het zijn mensen en geen geld wolven zoals al die anderen. Ze proberen alles op alles om de nabestaande te helpen. Ze zijn vriendelijk eerlijk & meelevend. Ze hebben al meerdere mensen van ons begraven. Ik beveel ze zeker aan iedereen aan

• Respect voor uw wensen

Ze nemen je alle zorg uit handen

In een moeilijke tijd als deze is het zo prettig te ervaren dat er professionals zijn die alle zorgen voor je uit handen nemen. Vanaf het eerste moment voelt het als een warme deken die comfortabel is. Tot aan het afscheid wordt alles op een zeer aimabele manier begeleid en ook tijdens en daarna ben je in zeer goede handen. Afscheid nemen is zwaar maar Frits en Lieke maken deze dagen een stuk lichter.

• Respect voor uw wensen

Alles wordt door Frits en Lieke overgenomen en tot in de puntjes verzorgd: Klasse !!!

In anderhalf jaar tijd al voor de tweede keer een beroep gedaan op Spierings - Uitvaarten. Vanaf het 1ste telefoontje weet je dat t allemaal naar wens geregeld kan worden. Alles gebeurt in overleg wat we als zeer positief hebben ervaren. Ook de gesprekken met familie gebeurt op een zeer fijne manier waar geluisterd wordt naar herinneringen en de wensen voor een mooi afscheid.

• Respect voor uw wensen

voor,tijdens en na de crematie uitstekende service

zie boven

Prima service, persoonlijk

Directe en persoonlijke benadering, zakelijk aan de ene kant maar persoonlijk en betrokken aan de andere. Veel (levens)ervaring, en dat blijkt uit hoe zaken worden aangepakt.

Een buitengewoon persoonlijke benadering

In een tijd van intens verdriet en in een week waarin heel veel geregeld moet worden is het fijn om een uitvaartondernemer te hebben die een gevoel van rust brengt. Alles is tot in de puntjes verzorgd & uit handen genomen. Wij kijken met een warm gevoel terug op het afscheid.

een fijne begeleiding

het was een warme en fijne begeleiding waar goed naar onze wensen werd geluisterd.kan alleen maar compliment geven

Persoonlijk en heel deskundig

Goed kunnen plaatsen in individuele wensen. Uitvoering was gewoon perfect.

• Respect voor uw wensen

Geen poespas gewoon eerlijk en goed

In die moeilijke tijd werden we heel goed bij gestaan door de fam.Spierings Ze hebben ons netjes en met liefde geholpen!

• Respect voor uw wensen

Kan jullie bij iedereen aanbevelen.

Vriendelijke mensen, Kon na het bezoek aan mama rustig naar huis en haar met een gerust hard achterlaten. Nu denk ik wel eens germ lag ze daar helemaal alleen in een vreemd gebouw. Maar toen niet bij nagedacht. Alles precies gegaan zoals ik/wij wilde. Alleen jammer door de Corona dat bijna alles met computer moest , en daar ben ik heel slecht in . Maar goed bij geholpen met veel geduld.

Fantastisch en integer

Dankzij Spierings hebben wij ondanks alle geldende corona maatregelen een heel warm en mooi afscheid kunnen nemen van onze 17 jarige dochter. Ze staan altijd klaar voor je, alles is in elk geval bespreekbaar. Zijn ook altijd bereikbaar en proberen altijd mee te denken. Fijn bedrijf en hel fijne warme mensen

Fijne rustige man

Heb je steun nodig in een rottijd , ben je bij uitvaart spierings op het juiste adres .

• Respect voor uw wensen

Een warme en super geregelde uitvaart verzorgd

Vandaag het overlijden van mijn moeder tot een met de crematie is alles op rolletjes verlopen, ook Lieke die de dienst heeft geleid was super. Nogmaals namens de gehele familie bedankt hiervoor.

Top, Suuuuper

Uitvaart Spierings heeft het prima geregeld , precies naar mijn wensen , alsof ze mijn vrouw al jaren kenden , zowel vader als dochter , het kon niet beter , nogmaals mijn dank ook van mijn overleden echtgenote , mijn afscheid heb ik ook al via mijn testament geregeld uiteraard bij hen ( Ik hoop wel dat het nog even duurt) , groetjes Hans

• Respect voor uw wensen

ik ben dankbaar voor de taxatie-opdracht

zie boven

Hele fijne samenwerking

Hele fijne betrokken mensen, alles kan en is mogelijk. Altijd bereikbaar.

• Respect voor uw wensen

Een goed en heel vriendelijk uitvaartcentrum .

Zakelijk en menselijk, inlevend en meelevend, goed aanvoelen of je wilt praten of liever even alleen wilt zijn. Met respect naar de doden en naar de levenden. Toen mijn vader overleed kwamen we in contact met dit uitvaartcentrum en waren we er zeer over te spreken. Toen een jaar later mijn moeder overleed hebben we regelrecht voor dit uitvaartcentrum gekozen. Ik kan en wil het ook zeker aanbevelen.

uitstekend

De begeleiding door Frits en Lieke was geweldig. Met ontwapende benadering hebben we samen een afscheid gemaakt zoals het past