Grote beurt en apk

Voor het eerst hier geweest voor een zomercheck en daarbij zo goed geholpen dat ik de grote beurt en apk keuring daar ook weer heb laten doen. Ook nu weer een goede ervaringen en tussentijds netjes gebeld over wat er moest gebeuren en wat nog wat optionele punten waren, dit waren dan ook echt tips in plaats van loze verkoop praatjes.

Klantvriendelijk en prima service.

Ik ben goed te spreken over de klantvriendelijkheid, service en duidelijkheid. Over de onderhoud aan mijn wat oudere auto ben ik zeer tevreden. Afspraken worden nagekomen.

Service met een hoofdletter!

Na een proefrit was de koop snel gesloten. De auto ophalen lukte vanuit Broekhuisniet op de afgesproken tijd. De auto werd daarom thuis gebracht. ook al is dat ruim twee uur rijden. Chapeau! Met Broekhuis-medewerker Timo prima contact gehad. Complimenten voor hem!

Vakkundig en afspraken worden nagekomen

Prettig zaken doen!

Na eerder hier een nieuwe Ford Mondeo te hebben gekocht en laten onderhouden, gekeken of mijn vrouw en ik, de overstap konden maken naar één gezamenlijke auto. Best wel een dingetje, aangezien niet iedere autodealer zit te wachten op twee auto's die worden ingeruild, zo bleek bij een paar andere merkdealers. Dit was voor Martijn geen enkel probleem. Wij hadden onze ogen laten vallen op een Ford Kuga, als potentiële kandidaat. Na een proefrit, kwamen wij beiden tot de conclusie, dat het een hele prettige en ruime auto is. Dezelfde dag nog elders naar een ander merk en type gekeken, maar de gedachten gingen toch terug naar de Ford Kuga. In het weekend de knoop doorgehakt en op maandag een goede deal met Martijn kunnen sluiten. Inmiddels hebben we al de nodige kilometers tot volle tevredenheid gereden. Broekhuis Doorn is door ons absoluut aan te bevelen!

Prettig en vlot contact.

Netjes te woord gestaan aan de telefoon iedere keer. En de twee keer op locatie keurig, vriendelijk en netjes behandeld. Kortom, prettig zaken doen.

Super goede service, breng en haal service. Super goede communicatie .

Zeer aangenaam!

Goed product, goede service en zeer aangenaam contact.

betrouwbaar en allers volgens schema

De auto gebracht, vriendelijke ontvangst. Voor 08.00 uur gebracht, werd gebeld voor informatie over de evt. bijkomende kosten, werd verteld dast de auto pas om 17.00 uur klaar zou zijn, heb toen gevraagd of het eerder kon, omdat ik de auto daarom al zo vroeg gebracht had. Gelijk werd verteld dat ik om 15.00 uur kon komen. Prima dus.

Slecht!

Kleine onderhoudsbeurt, nog geen vijf kwartier werk, 429 euro. Afzetterij, maar Broekhuis hanteert dit als standaardtarief voor een dergelijke beurt. Dus eerste en laatste keer. Kan namelijk veel goedkoper en nog beter ook.

Geachte heer Mulder, Hartelijk dank voor uw review! Wij hebben contact met u gezocht maar kunnen u helaas niet bereiken. Wij voeren werkzaamheden altijd, ook in dit geval, pas uit na akkoord van de klant. Uw auto heeft het 2 jaar / 30.000km onderhoudsschema. Het voordeel van zo'n schema is dat je niet meer jaarlijks maar pas na twee jaar een onderhoudsbeurt en dus kosten hebt. De prijs van dit type onderhoudsbeurt ligt wat hoger echter kunt u hier dus weer 2 jaar / 30.000km mee voorruit. Daarnaast zit in deze beurt ook weer twee jaar lang Europese pechhulpservice inbegrepen. We komen graag in contact voor verdere toelichting. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Top service!

Van slechte ervaring bij de vorige garage naar een goede service bij Broekhuis Doorn! Na interesse in een auto werd ik gelijk goed en klantvriendelijk geholpen. Goede uitleg en bij onderhandeling ook vriendelijk gebleven. Persoonlijke wensen mbt aflevering en verwijderen van letters van achterklep zijn netjes uitgevoerd zonder extra kosten. Kortom zeer tevreden!

Uitstekend geholpen.

Martijn van de Weerd heeft mij uitstekend geholpen. Ik had besloten om tweedehands een Ka+ te kopen, die ik op jullie website gezien had. We hadden al een offerte gemaakt, maar bleek de auto al verkocht te zijn. Martijn heeft wonder boven wonder bijna eenzelfde auto voor mij gevonden, en kon ik hier een proefrit mee maken. Dit was naar wens en besloot ik de auto te kopen.

Vriendelijke verkoper en goede zorg

Deze maand mijn jongensdroom laten uitkomen. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Ford Mustang GT Een beest van een auto. De verkoper heeft mij een goede uitleg gegeven over de auto. Niet opdringerig. Leuk en vertrouwd was dat de verkoper zelf ook erg enthiousiast is over de auto en er vol met passie over vertelde. Ik kreeg zeker niet het gevoel dat dit alleen maar een verkooppraatje dan wel verkooptechniek is. Nu lekker genieten van de auto.

Goed en plezierig

Kwaliteit van dienstverlening met een persoonlijke bejegening verdienen een compliment. Aandacht en meedenken tav onderhouds vragen.

Dik voor elkaar.

Goede en nette behandeling.

Fijn meegedacht

Vlak voor onze vakantie wilden we een proefrit maken met een Ford Focus, deze was echter uitgeleend aan een klant (wat wel erg lang duurde, en dat voor dat de auto te koop stond). Timo heeft ons goed geholpen en heeft met ons meegedacht. Hij ging zorgen dat de auto op onze terugreis van vakantie er was zodat we een proefrit konden maken. Uiteindelijk was de auto die dag nog niet terug. Toen heeft Timo er voor gezorgd dat we een proefrit thuis konden doen zodat we niet zo ver weer terug hoefde te reizen. Ook de aflevering van de auto is thuis geweest en is allemaal goed verlopen. Wij waren erg blij met het meedenken.

prima service

Duidelijk overleg over uit te voeren acties en de daarbij behorende prijs. Ik ben een tevreden klant.

Uitstekend geholpen

Na het verlopen van de ford options op onze vorige auto zijn wij overgestapt op een mooie Fiesta. Tijdens het zoeken naar de juiste auto voor ons heeft Martijn ons uitstekend bijgestaan met een persoonlijke aanpak en passend advies.

Perfecte service en communicatie

Zeer goede service, conform afspraken en goede communicatie.

Goed geregeld

Vriendelijk en voortvarend geholpen, zowel telefonisch als in de werkplaats. Fijn dat prijs vooraf duidelijk is en dat aangegeven wordt wat extra gedaan kan worden.

Zeer service gericht en absoluut klantvriendelijk

Na een ongelukkige omstandigheid met de oude ingeruilde auto dacht Timo mee in oplossingen. Appjes en telefoontjes werden snel beantwoord. Zo kon ik mijn nieuwe auto eerder rijden en werd hij later opgehaald voor de nog benodigde beurt. Een leenauto tot die tijd, geen probleem. Auto werd schoon gepoetst weer terug gebracht. Service optimaal. Hartelijk dank voor deze positieve ervaring!!

Zoals afgesproken onderhoudsbeurt. Met mij telefonisch afgestemd wat er ging gebeuren.

Snelle reactie na mailtje over inruil huidige auto. Keurige ontvangst en nette onderhandeling. 2 weken later de auto's omgeruild. Verkoper had een vrije dag maar belde dit wel even netjes door. Had alles prima geregeld. Hopelijk is de after-sales ook goed; was bij de vorige auto prima.

Broehuis altijd goed

Mijn ervaring met broekhuis is goed half jaartje geleden mijn ford kuga ingerolen voor een Ford puma maar uiteindelijk toch weer ingeruild bij ford broekhuis Amersfoort voor weer een ford kuga vingale dus een andere auto maar wel een broekhuis auto

een prettige, kleinschalige garage

een kleinschalige garage, waarbij het contact met werkplaats heel rechtstreeks verloopt.

Over X Broekhuis Ford Doorn