Broehuis altijd goed

Mijn ervaring met broekhuis is goed half jaartje geleden mijn ford kuga ingerolen voor een Ford puma maar uiteindelijk toch weer ingeruild bij ford broekhuis Amersfoort voor weer een ford kuga vingale dus een andere auto maar wel een broekhuis auto

een prettige, kleinschalige garage

een kleinschalige garage, waarbij het contact met werkplaats heel rechtstreeks verloopt.

Elke keer wat

Beste lezer, Elke keer als ik naar deze garage ga is er weer wat. Vaak moet ik meerdere keren terug komen om mijn auto te laten repareren. Op zijn tijd komt dit door de garage zelf, maar wordt de fout niet erkend. Aangezien de garage niet de goedkoopste is. Ben ik hierdoor al wat geld verloren. Nu moest ik pas weer naar de garage en heb 250 euro af moeten tikken. Voor eigenlijk niks.

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn tot een oplossing gekomen. Fijn dat u, na ons gesprek, heeft aangegeven tevreden te zijn over Broekhuis. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Super!!

Fijn bedrijf! Uitstekend geholpen! Prettige en klantvriendelijke medewerkers! Ga zo door!

Gewoon goed

Zoals altijd helemaal zoals afgesproken

Zeer tevreden over de service en vooral over het contact

Duidelijke afspraken die worden nagekomen. Als het anders loopt wordt ik geïnformeerd en wordt er een passend oplossing geboden.

Persoonlijk, betrokken, vertrouwd

Na het wisselen van een baan in het zakenleven voor een baan in het onderwijs, waarbij ook de leaseauto ingeleverd moest worden, startten we als gezin met drie kinderen (6 maanden, 4 jaar en 6 jaar) een zoektocht naar een geschikte auto. Aanvankelijk dachten we aan een MPV, maar uiteindelijk viel onze keuze op de Ford Kuga. Broekhuis Doorn had een prachtig exemplaar in de aanbieding. Slechts 43.000 km op de teller en zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant om door een ringetje te halen. Met Timo, de verkoopadviseur, was het contact snel gelegd. En dat bleef het. Snel, persoonlijk en niet opdringerig. Want dat wil je niet als je een grote uitgave gaat doen. Hij was bereid de auto een paar dagen voor ons vast te houden, we moesten immers uit Katwijk aan Zee komen. Na een proefrit op een zaterdag besloten we het te doen. Omdat we de week erna een weekend naar de Veluwe zouden gaan, wilden we heel graag met onze nieuwe auto. Timo heeft ervoor gezorgd dat de auto, bij uitzondering, op woensdagavond kon worden afgeleverd. Inclusief beurt volgens Ford onderhoudsschema, gloednieuwe APK en een volle tank brandstof. Ook was de auto van binnen en van buiten prachtig gepoetst. Maar dat was nog niet alles. Want de paar krasjes die erop zaten werden vakkundig weggepoetst. Het resultaat? Een prachtige Ford Kuga waar ik bij het showen al verschillende reacties heb gehoord in de trant van "Maar is hij tweedehands dan?" en "Wat ziet hij er prachtig uit!". Het weekendje Veluwe gaf extra glans doordat we met onze mooie nieuwe auto konden gaan. De kinderen zaten perfect (maxi cosi in het midden, twee kinderstoeltjes bij de ramen) en wij voorin ook. Tijdens het weekend even lekker een uurtje genomen om alle knopjes en het Sync multimediasysteem te leren kennen. Werkt super en snel. Het verbruik met dakkoffer op het dak viel me ook alleszins mee. Voor onze Ford Fiësta kregen we een heel mooi bedrag. Hartelijk dank Timo en collega's! We zijn er super blij mee!

Keurig geholpen zowel telefonisch als persoonlijk.

Keurig op de hoogte gehouden van reparatie d.m.v. Foto's en video.

technisch perfect

Ook heel prettig: de auto was gewassen en vanbinnen gereinigd. Goede service!

Goed geholpen

Eerst wat onenigheid over de prijs later met elkaar een leuke prijs er uitgehaald ,de aflevering moet ik nog afwachten maar geloof wel dat het goed uitgevoerd word

Bedrijf waar de klant koning is!

Alle werkzaamheden weer tot volle tevredenheid uitgevoerd door enorm vriendelijke medewerkers!

Uitstekende financiële afhandeling. Auto zag er netjes uit ! Matige uitleg over het functioneren van de auto, wellicht ten gevolge van de corona virus. Wat mij tegen valt ik dat er geen Nederlandse handleiding bij zit. Ik vraag u beleefd om deze handleiding alsnog naar mij op te sturen

Prima service!!

De APK en grote beurt-service gehad. Weer goed geïnformeerd tijdens het verloop van de service. Duidelijke info over kosten en werkzaamheden. Automatten waren weerschoon gezogen toen ik hem ophaalde. Heel vriendelijk personeel!

Prima “dorpsgarage” laagdrempelig en prettig

Ik ben tevreden over hoe ik behandeld ben als klant van Broekhuis Doorn

Klant wordt gebruikt als pin automaat

Breng mijn auto voor het eerst bij deze dealer voor reguliere kleine beurt met voorafgesproken prijs. Doe ik al jaren bij een Ford dealer in een ander deel van het land. Komen er op de dag dat de beurt wordt uitgevoerd diverse voorstellen voor werkzaamheden achteraan met extra prijsopgave (remvloeistof vervangen, brandstofsysteem reinigen). Dat zijn toch gewoon planbare periodieke werkzaamheden die in de beurt moeten zitten? Maar het ergste is dat je de auto brengt met een goed werkende buitentemperatuurmeter en dat je de auto terugkrijgt met een niet meer werkende buitentemperatuurmeter. Als je ze dan vraagt om dat te herstellen dan vragen ze 70 euro om te onderzoeken hoe dat nu toch kan. Dat is niet wat ik gewend ben van Ford.

Geachte heer, beste Eric Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen over de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Op de klant gericht.

Ondanks dat de levering van mijn Ford met ongeveer met een jaar werd uitgesteld heeft Martijn (vestigingsmanager) half Europa afgezocht om toch vorige week volledig volgens afspraak de exact gewenste auto aan mij leveren. Kijk dan word je nog eens bediend, terwijl een andere Forddealer bij mij in de buurt, na 3 keer bellen nog terug moet bellen voor een proefrit.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

ik ben zeer tevreden over jullie

Prima service!

Rij al enkele jaren Ford via vestiging Broekhuis te Doorn. Dit tot grote tevredenheid! Prima service, klantvriendelijk en altijd alle aandacht. Voor zowel onze 'verkoper' Martijn vd. Weerd als overige medewerkers; onze dank!

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke, duidelijke gesprekken en afspraken

Goede ervaring met Broekhuis Doorn

Na servicebeurt werkt GPS niet meer?,tevens rechtervoorlamp defect.

Fijne persoonlijke service

Het is duidelijk dat Broekhuis Doorn een kleine, maar fijne, dorpsdeer is. Prettig contact met Timo Klarenbeek, heel wat anders dan de mindere service die wij hebben ervaren bij amdere merkdealers in de randstad. Door Covid helaas geen uitgebreide aflevering van de auto, maar buiten voor de deur, maar dat ligt niet aan Broekhuis. Kortom; tevreden!

Niet alleen op het merk Ford, maar ook zeker op deze Dealer kun je altijd rekenen.

Altijd staan ze klaar om zowel zakelijk als prive advies, onderhoud, storingen aan onze auto's uit te voeren of te verhelpen. Al jaren doen we samen zaken en er zullen nog vele volgen.

Een hele fijne dealer!

Inmiddels al een aantal jaren vaste klant. Nu voor de periodieke/jaarlijkse servicebeurt. Voorafgaande aan het vervangen van onderdelen, keurig hierover geïnformeerd en advies ontvangen. Dit onder opgave van de daaraan verbonden kosten. Vriendelijke medewerkers en een dealer waar je geen nummer, maar een klant bent!

Bijzonder klantvriendelijke service, altijd !

Bij aanschaf of onderhoud is de service betrouwbaar en voorkomend. Al vele jaren ben ik er klant. Altijd prettige communicatie!

Over Broekhuis Ford Doorn