Aankoop auto, goede service, goed bereikbaar voor vragen.

Fijne begeleiding gehad bij aankoop auto.

Beste Nicole, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Vriendelijk, meedenken, behulpzaam en goede service!

De vriendelijke verkoper heeft ons erg goed geholpen met de keuze van een ford focus station. We kwamen voor een nieuwere model en hadden onze oude ford focus als inruil. We twijfelden tussen twee modellen uit verschillende bouwjaren, waar hij netjes alle tijd voor nam om de voor- en nadelen op te sommen. Ook kregen we een zeer mooie prijs voor onze oude auto terug. Zo kwamen we op de keuze van een auto uit 2019 ipv die van 2020. We kregen zelfs een volle tank :-)

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Uitstekende dienstverlening.

We wilden graag een onderhoudsbeurt laten uitvoeren voor onze vakantie. Dat leek niet te kunnen doordat we wat laat met het plannen van een afspraak. Er werd een creatieve oplossing voor gezocht en gevonden.

Beste Ab, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat wij u alsnog hebben kunnen helpen! Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Een garage waar gelukkig het dorps gevoel nog aanwezig is. Vriendelijk personeel.

Beste Jan, Wij zijn erg blij om deze mooie review van u te mogen ontvangen, bedankt! Wanneer u onze hulp nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Goede werkplaats ervaring

Auto voor het eerst een grote beurt, afspraak online gemaakt met verzoek voor een leenfiets. Ik werd na een uur gebeld voor wat extra preventieve dingetjes, ben ik mee akkoord gegaan. Kortom alles is goed verlopen.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Goed gedaan

Dank u wel voor het delen van uw positie ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

Prima geholpen

tevreden, weinig verder aan toe te voegen!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Lamp voor vervangen

Door de Ford Assistance was het ook nog eens gratis, prima service. Heb inmiddels een andere auto, geen Ford. Altijd goede service en communicatie gehad bij Broekhuis in Doorn. Bedankt en misschien tot ziens.

Beste Jan, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, ben je van harte welkom. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Wederom prima

Al meer als 33 jaar klant, dat zegt genoeg en nog steeds heel tevreden. Goede band met het personeel.

Beste Frans, bedankt deze mooie review! We zijn erg blij dat je al meer dan 33 jaar bij ons klant bent! Op naar nog meer jaren waarin wij je graag zullen voorzien van onze service. Tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Ford Doorn

Alles top geregeld

Wij zijn erg blij met deze Broekhuis Vestiging. Vriendelijke en behulpzame mensen en alles goed geregeld

Beste Ronald, Dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Zoals altijd geweldige service en ontvangst

Afspraak maken ging soepel. Men kent de auto en de kosten voor de beurt werden helder uitgelegd bij het maken van de telefonische afspraak. Eventuele mogelijkheid voor leen fiets of auto werden gedeeld.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Goede en snelle service, duidelijke en tijdige communicatie over reparatie en kosten, advies en uitvoering tevreden over

Beste Kim, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Uitstekende service, fijne vakmensen

Door ziekte kon ik de auto niet naar de garage brengen: Geen probleem, de auto werd kosteloos opgehaald en weer thuisgebracht. In de tussentijd werd ik gebeld over de dingen die aan de auto moesten gebeuren. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Prettig en betrouwbaar geholpen bij aankoop occasion.

Vriendelijke en ongedwongen manier van contact met Timo Klarenbeek. Mogelijkheid gekregen om door de week op een avond een proefrit te maken. Op prettige manier tot een prijsafspraak gekomen. Auto een week eerder opgeleverd dan was aangegeven, erg prettig. Auto in keurige staat opgeleverd. En nette prijs gekregen voor mijn inruilauto. Kortom erg plezierige ervaring met deze kleinschalige vestiging.

Bedankt Arno, voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel veilige kilometers en rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Ford Doorn

Netjes en correct.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een grotere auto. waren eerst bij broekhuis harderwijk geweest, daar stond niet wat we zochten. die verkoper verwees ons door naar broekhuis doorn, want daar stond een ford focus station die in ons budget viel. Die hebben we gekocht en hebben nu genoeg ruimte voor ons beide en ons kleine mannetje, en alle spullen wat mee moet op vakantie. Kortom we zijn goed geholpen

Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met jullie aankoop en fijne kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Ford Doorn

Vriendelijk contact en goede afhandeling, van bezichtiging t/m oplevering

Vriendelijk contact en goede afhandeling, van bezichtiging t/m oplevering

Top garafe

Her begint al.met een goed telefoongesprek met de receptie van de garage en dit gaat zo door. Berichtje auto klaar, berichtje over kosten, gewoon helemaal in orde

Niets meer te wensen

Erg klantvriendelijk, flexibel en behulpzaam. Ook een prima after-sale.

Bedankt Henri, voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Ford Doorn

Uitstekende service, fijn contact.

Vriendelijk en proffesioneel

Prettige service en vriendelijk personeel.

Prima garage

Komt afspraken na, vooraf prijsopgave.

als vanouds

ik ben al 40 jaar klant en de service is nog altijd prima!!!

Goede communicatie.

perfekt

Heel netjes geholpen en een goede service top

Over X Broekhuis Ford Doorn