Prima ervaring zoals gewoonlijk

Prima ervaring zoals ik van BMW gewend ben. Keurig geholpen en een keurige levering van de auto. Nogmaals dank voor de attentie, mijn vrouw kon dit enorm waarderen.

Prima ervaring

Als zeer prettig ervaren nemen de tijd voor je. Goed geholpen en snelle reactie via de mail. Vriendelijke verkoper.

Fijn bedrijf, professionele en klantgerichte medewerkers

Afgelopen maand mijn tweede auto bij Broekhuis (Doetinchem) gekocht. Niet echt logisch (100km heen en 100 km terug) maar wederom de moeite waard. Een auto kun je overal kopen maar de dienstverlening eromheen bepaalt of je er graag terugkomt. En dat zit bij Broekhuis Doetinchem (Niels e/o Michiel) wel snor. Ik kan Broekhuis Doetinchem iedereen aanbevelen.

Zo wordt n auto kopen echt n feestje.

Zeer plezierig ontvangen in de showroom. De afspraak van onze verkoper liep uit. Geruisloos nam een andere medewerker het over door ons meteen de geplande proefrit te laten uitvoeren. Bij terugkomst was onze verkoper klaar voor ons en werd alles perfect en zoals van te voren was afgesproken afgehandeld. We hebben al heel wat auto’s gekocht maar zo relaxed als deze keer nog niet eerder zo beleefd.

Prima geholpen

Echter klopten enkele afspraken niet

Soepel en meedenkend.

Vriendelijke mensen , super goed geholpen bij het kopen van mijn nieuwe occasion. Zelfs aflevering buiten openingstijden was te regelen , heeft mij super geholpen . Zou dit bedrijf iedereen aanraden .

Toppers

Vanuit Limburg helemaal naar Doetinchem voor een BMW, en het was de moeite waard! Prettig & vriendelijk ontvangst, deskundig personeel met uitstekende kennis en meedenkend bij de onderhandeling. Kan BMW Doetinchem dan ook aanbevelen.

Over X Broekhuis BMW/MINI Doetinchem