Fijne goede behandeling.

Zoals altijd fijn geholpen met goed advies en prima aflevering!

Bedankt Harry, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij ons op de vestiging. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doetinchem

Super Happy with my M50 - thanks Michiel

I can describe my experience in one word: AMAZING A special thanks to Michiel Van der Veen: he made everything easy for me and has been extremely kind and helpful from the beginning till the end give Michiel a promotion!

Beste Gabriele, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling voor onze collega Michiel. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doetinchem

Zeer vriendelijk personeel auto verkoop.

Ik mocht de BMW 1 bij de verkoper op zondag 11-06-2023 komen bekijken wegens tijd gebrek op werkdagen en mondeling gelijk gekocht. Prima aflevering op 17-06-2023 onder het genot van goede koffie. Sneller kan haast niet, klasse.

Bedankt Joop, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst in uw mooie BMW! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doetinchem

Geweldige dealer en top service.

Kan broekhuis bmw een ieder van harte aanbevelen,voor aankoop, onderhoud ,reparatie een prima adres kundig meedenkend en laagdempelig, koffie altijd klaar en de auto altijd weer keurig schoon treug. Ps niels bedankt voor de aflevering van de mooie 3 erg blij mee.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling! We zijn blij te zien dat alles altijd naar volle tevredenheid voor u geregeld is. Graag tot de volgende keer. De koffie zal weer voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Prettige ontvangst

Je wordt vriendelijk ontvangen. Na de werkzaamheden wordt de auto netjes weer afgeleverd. Geen problemen.

Bedankt Ab, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Doetinchem

Er is een goede verbinding gemaakt met mij als klant en geluisterd naar mijn wensen.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Doetinchem

top dealer!!

super fijn geholpen door niels deal snel gesloten auto ingeruild met denk wel markt conforme waarde,premium selection 3 serie stond keurig te blinken bij aflevering inclusief nog even 4 nieuwe banden er onder gezet zeker een aanrader broekhuis doetinchem

Bedankt Theo, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Doetinchem

Top dealer met top service

Zeer goed geholpen.

Michiel is een uitstekende ambassadeur voor Broekhuis Doetinchem.

Erg klantvriendelijk en professioneel

Alles snel geregeld en keurig afgeleverd

Professioneel, vriendelijk en laagdrempelig

Op zoek naar een gebruikte i3s kwam ik een mooi exemplaar tegen in Doetinchem. Afspraak voor proefrit gemaakt en de auto stond netjes opgeladen voor ons klaar. Op alle gemak een proefrit gemaakt en bij terugkomst op een heel prettige manier de aankoop rond gemaakt. De aflevering was helemaal een feestje met een zeer persoonlijke attentie voor mij en een verwenpakket voor mijn vrouw. Niels en Rob, hartelijk dank voor de fijne auto en de fantastische ervaring!

BMW zeer netjes en correct afgeleverd

Auto stond netjes gereed en men heeft ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.

zeer prettige mensen, prima BMW dealer

super

Geweldig.

Alles ging in één keer goed.

Prettig zaken doen

Prima geholpen door Niels. Netjes en vlot. Geen blabla, doe maar gewoon. Aflevering ook top, net als de auto zelf.

Uitstekende en professionele service

Wij waren gekomen vanuit Den Haag om een bmw te bekijken en proef te rijden. De proefrit werd door Noor geregeld. Zij heeft ons zeer vriendelijk geholpen. Ook de andere collega’s Niels en Michiel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk geweest. Service en kwaliteit staat bij deze dealer hoog in het vaandel. De auto is keurig netjes afgeleverd en Michiel heeft uitstekend alles voor ons in orde gemaakt.

Geweldig gesprek bij aankoop en aflevering mijn BMW IX3

Ondanks geen ervaring met BMW Doetinchem kijk ik met plezier terug op de onderhandelingen bij aankoop en aflevering van mijn BMW. Alle lof voor algehele benadering omtrent aankoop en verkoop mijn oude en nieuwe BMW.

Prima garage.

Snel goede zaken gedaan.

Heel vriendelijke verkoop en nette inruilprijs keurige aflevering TOP

Tot nu toe goede en prettige ervaring met deze bmw garage.

Prettige verkoper(niels)en lekker en ontspannend onderhandeld. Hopelijk blijft dat zo.

Mijn bezoek aan Broekhuis Doetinchem is altijd 1 groot feest!

Ik voel mij zeer welkom als ik binnen kom bij Broekhuis. Hier is een altijd goede sfeer, vriendelijkheid en enthousiasme. En dat voel je als klant. Mijn auto stond er op en top bij met de aflevering! Mijn complimenten! Jullie zien mij zeker terug!

gelukt en gelukkig

opzoek naar een gran coupe 2 in M style. en bij broekhuis gevonden. na een warm welkom op een koude stormachtige dag. even bij komen met een bakje koffie of twee. even babbelen en proefrijden dan maar. nog wat M toevoegen en alles is naar wens dus papieren gereed gemaakt en wachten op de levering aan huis. de auto is inmiddels netjes en goed op een trailer aan huis gebracht.

Keurig bedrijf en houd zich keurig aan de afspraken.

Keurig bedrijf en houd zich keurig aan de afspraken.

Zeer ervaren verkoper, weet wat de klant wilt

Ik ben een enorme auto liefhebber en was opzoek naar een auto die in nieuwstaat is, deze heb ik inmiddels gevonden bij Broekhuis in Doetinchem. Bij het eerste telefonisch contact met Niels, had ik gelijk in de gaten dat hij precies wist wat ik zocht, daardoor was de deal snel rond. De service is uitstekend.

Prima geregeld.

Ook deze keer was het allemaal weer prima geregeld bij Broekhuis Doetinchem. Eerst een lekkere kop koffie in de showroom en daarna werd de auto uitgelegd en papieren doorgenomen. Alles precies zoals besteld, top!. De auto rijdt heerlijk , bedankt weer Broekhuis Doetinchem.

Over X Broekhuis BMW/MINI Doetinchem