Geweldig gesprek bij aankoop en aflevering mijn BMW IX3

Ondanks geen ervaring met BMW Doetinchem kijk ik met plezier terug op de onderhandelingen bij aankoop en aflevering van mijn BMW. Alle lof voor algehele benadering omtrent aankoop en verkoop mijn oude en nieuwe BMW.

Prima garage.

Snel goede zaken gedaan.

Heel vriendelijke verkoop en nette inruilprijs keurige aflevering TOP

Tot nu toe goede en prettige ervaring met deze bmw garage.

Prettige verkoper(niels)en lekker en ontspannend onderhandeld. Hopelijk blijft dat zo.

Mijn bezoek aan Broekhuis Doetinchem is altijd 1 groot feest!

Ik voel mij zeer welkom als ik binnen kom bij Broekhuis. Hier is een altijd goede sfeer, vriendelijkheid en enthousiasme. En dat voel je als klant. Mijn auto stond er op en top bij met de aflevering! Mijn complimenten! Jullie zien mij zeker terug!

gelukt en gelukkig

opzoek naar een gran coupe 2 in M style. en bij broekhuis gevonden. na een warm welkom op een koude stormachtige dag. even bij komen met een bakje koffie of twee. even babbelen en proefrijden dan maar. nog wat M toevoegen en alles is naar wens dus papieren gereed gemaakt en wachten op de levering aan huis. de auto is inmiddels netjes en goed op een trailer aan huis gebracht.

Keurig bedrijf en houd zich keurig aan de afspraken.

Keurig bedrijf en houd zich keurig aan de afspraken.

Zeer ervaren verkoper, weet wat de klant wilt

Ik ben een enorme auto liefhebber en was opzoek naar een auto die in nieuwstaat is, deze heb ik inmiddels gevonden bij Broekhuis in Doetinchem. Bij het eerste telefonisch contact met Niels, had ik gelijk in de gaten dat hij precies wist wat ik zocht, daardoor was de deal snel rond. De service is uitstekend.

Prima geregeld.

Ook deze keer was het allemaal weer prima geregeld bij Broekhuis Doetinchem. Eerst een lekkere kop koffie in de showroom en daarna werd de auto uitgelegd en papieren doorgenomen. Alles precies zoals besteld, top!. De auto rijdt heerlijk , bedankt weer Broekhuis Doetinchem.

Prima ervaring zoals gewoonlijk

Prima ervaring zoals ik van BMW gewend ben. Keurig geholpen en een keurige levering van de auto. Nogmaals dank voor de attentie, mijn vrouw kon dit enorm waarderen.

Prima ervaring

Als zeer prettig ervaren nemen de tijd voor je. Goed geholpen en snelle reactie via de mail. Vriendelijke verkoper.

Fijn bedrijf, professionele en klantgerichte medewerkers

Afgelopen maand mijn tweede auto bij Broekhuis (Doetinchem) gekocht. Niet echt logisch (100km heen en 100 km terug) maar wederom de moeite waard. Een auto kun je overal kopen maar de dienstverlening eromheen bepaalt of je er graag terugkomt. En dat zit bij Broekhuis Doetinchem (Niels e/o Michiel) wel snor. Ik kan Broekhuis Doetinchem iedereen aanbevelen.

Zo wordt n auto kopen echt n feestje.

Zeer plezierig ontvangen in de showroom. De afspraak van onze verkoper liep uit. Geruisloos nam een andere medewerker het over door ons meteen de geplande proefrit te laten uitvoeren. Bij terugkomst was onze verkoper klaar voor ons en werd alles perfect en zoals van te voren was afgesproken afgehandeld. We hebben al heel wat auto’s gekocht maar zo relaxed als deze keer nog niet eerder zo beleefd.

Prima geholpen

Echter klopten enkele afspraken niet

Soepel en meedenkend.

Vriendelijke mensen , super goed geholpen bij het kopen van mijn nieuwe occasion. Zelfs aflevering buiten openingstijden was te regelen , heeft mij super geholpen . Zou dit bedrijf iedereen aanraden .

Toppers

Vanuit Limburg helemaal naar Doetinchem voor een BMW, en het was de moeite waard! Prettig & vriendelijk ontvangst, deskundig personeel met uitstekende kennis en meedenkend bij de onderhandeling. Kan BMW Doetinchem dan ook aanbevelen.

Over Broekhuis BMW/MINI Doetinchem