Kosten olie verversen

Wat geschrokken van de kosten voor olie verversen. Vervolgens een goede toelichting gekregen. En een kleine korting op de factuur. Mooie geste in deze tijd van inflatie.

Gewoon prima!

Betrouwbare en professionele serviceverlening. Voor de klant wordt daarnaast een stukje gratis extra service verleend nog. Ik vind het bedrijf zeker aan te bevelen om een auto te kopen of om je onderhoud/reparaties uit te laten voeren.

Alles netjes verzorgd

Netjes geholpen

Ik ben uiterst tevreden over Broekhuis te Doetinchem

Ben uiterst tevreden over service en behandeling en onderhoud bij Broekhuis Doetinchem

Goeie service

Solide zaak, prima personeel, heel tevreden!

Ik kwam aanvankelijk voor een bepaalde auto en ging er met een andere vandoor. Zo kan het lopen, omdat Broekhuis net wat had staan waar ik voor viel. Op een prettige wijze geholpen, heel correct

Geweldige service door vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Altijd al zijn wij zeer tevreden over het team Broekhuis-Doetinchem. Nu ging er echter iets mis na de laatste beurt een week voor vertrek met deze auto naar Zuid-Frankrijk. Vrijdagavond en zaterdagochtend werd ik op de hoogte gehouden hoe het probleem maandag of dinsdag opgelost zou worden. Dinsdagochtend is de auto opgehaald en eind van de middag stond hij gerepareerd weer voor ons huis. Woensdagmiddag stond er na een telefonische vooraankondiging een monteur aan de deur om een laatste check te doen. Wij zijn inmiddels op ons vakantieadres :). Dank Team Broekhuis

Prima garage. Alles goed voor elkaar.

Prima garage. Goede klantvriendelijkheid.

onze ervaring met Opel Broekhuis in een woord FANTASTICH.

fijne benadering en zeer aardige verkoper

top garage

enkele weken geleden bij broekhuis doetinchem geweest voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. weer perfect gedaan. en je rijdt weer weg met een schone auto. service op hoog niveau noem ik dit en vriendelijk personeel. kan het een ieder aanbevelen.

Goede service door proactief personeel

Een online afspraak gemaakt. Op de dag was ik wat te vroeg maar werd al snel opgevangen door een andere medewerker. Netjes te woord gestaan, afspraken gemaakt, helemaal ok en duidelijk.

Uitstekende service! Er wordt met de klant meegedacht.

Uitstekende aanpak: vanaf het maken van de afspraak tot het ophalen van de auto (kleine beurt) wordt meegedacht en uitgelegd wat de werkwijze is en wat men als klant kan verwachten mochten de monteurs iets tegenkomen wat aandacht vergt.

Vriendelijk ontvangen en wordt meegedacht.

Met pech op de weg beland, toevallig dicht bij een dealer. Ondanks drukke planning in de werkplaats, binnen anderhalve dag mijn auto keurig terug met apk die ik eigenlijk een week later gepland had staan. Ze hebben hun best gedaan om zo snel en goed mogelijk de auto klaar te hebben zonder dat er 2 bezoekjes voor nodig zouden zijn. Dit ondanks hun drukke planning.

Als thuiskomen

Van de proefrit tot de ruimte om vragen te stellen en rustig met mijn partner te overleggen, en van de betaling (via iDeal!) tot de aflevering voelde alles heel vertrouwd. Dat was fijn, want ik vond het vooraf wel spannend omdat ik een occasion kocht in een hoger segment dan dat ik voorheen altijd deed. Maar het voelde goed en de auto is echt fantastisch. Zeer tevreden!

Vriendelijk en vertrouwelijk

Mijn ervaring bij Broekhuis Purmerend, Doetinchem en de verzekeringstak zijn allemaal erg goed. Er wordt met je meegedacht en snel geschakeld. Aan vriendelijkheid en vertrouwen ontbreekt het ook niet. Ik kan iedereen Broekhuis aanraden.

ik ben zeer tevreden over Broekhuis

meestal positiefs

Heel fijn en rustig kunnen onderhandelen.

Wij zijn heel prettig en in alle rust tot de aankoop van een andere auto gekomen. De klant is nog echt koning bij Broekhuis in Doetinchem. Ook toen de navigatie niet werkte kon mijn man gelijk komen. En het werd gelijk verholpen.

Heel goede service

Alles was prima geregeld wat betreft de beurt van mijn Opel Astra Sport Service. Tijdig werd ik gebeld om even te overleven. Op de afgesprokent tijd was mijn auto klaar. Ik kon deze weer keurig gewassen meenemen.

Een goede ervaring.

De auto wordt altijd tot in de puntjes verzorgd.Een pluimpje voor het personeel.

Goede service.

Ben al jaren niet anders gewend.

Goed overleg bij extra werkzaamheden tijdens jaarbeurt

Komen afspraken na. Goed overleg. Transparant in dienstverlening. Kortom uitstekend

Vertrouwd

Opel Mokka gekocht bij Broekhuis Doetinchem, zeer gastvrij, goed contact, goede service, zeer vriendelijke verkopers!

Goede en vriendelijke service

De verkopers waren bijzonder vriendelijk en hielpen mij waar ze konden.

Prima!

Zeer vriendelijke verkoper, goed geholpen, blij met onze nieuwe occassion!

Goede service en prettige bejegening door de medewerkers!

Professioneel en deskundig

Over Broekhuis Opel Doetinchem