Niet goed

Afgelopen vrijdag is mijn auto afgeleverd. Ik had als voorde genoemd dat de richtingaanwijzers zouden functioneren. Na betaling reeg ik te horen dat de onderdelen ik back order staan. Het is niet duidelijk wanneer de levering plaats vindt Inmiddels doen ze het soms helemaal niet meer. We kunnen er dus niet mee rijden.

Hele Fijne ervaring

Gereageerd op advertentie van een auto die net was ingeruild. Zonder foto's toch direct een afspraak gemaakt. Zaterdag stond de auto keurig klaar voor een proefrit. Aansluitend met Herman aan tafel gezeten om de financiën door te nemen, inruilprijs van mijn auto en wat extra's op de aan te kopen auto. Uiteindelijk de deal gesloten. Na 1,5 weken de auto opgehaald, keurig gepolijst en gepoetst stond hij in de showroom op me te wachten met een mooi felicitatie bord ernaast. Echt een hele fijne ervaring om hier mijn auto aan te schaffen, zo anders als andere garages waar ik in het verleden ben geweest.

Wat moet ik nog zeggen.

De heer Matthijs Overeem afd verkoop Veenendaal , die is sympathiek,sociaal en prima verkoper..

Afspraak is afspraak bij broekhuis

Netjes geholpen door Herman

Afspraak is afspraak

Keurig geholpen door de verkoper, begreep goed wat we wilden. Na wat heen en weer onderhandelen zijn we toch bijelkaar gekomen. Prachtige opel mokka gekocht.

Super mooie auto en keurig netjes afgeleverd

Opel Mokka gekocht, vlot zaken gedaan en keurig netjes afgeleverd Duidelijke uitleg echt top geregeld

Vakwerk

Klasse grote beurt service, vlot werk. Duidelijke uitleg over verrichte werkzaamheden.

Ruim voldoende vriendelijk ontvangen.

Plus: vriendelijk ontvangst, ruim de tijd om de keuze te overdenken, ruim de tijd om de auto te controleren, ruim de tijd om een proefrit te maken, afleveringsontvangst met een gevoel van welkom zijn, netjes alle tekortkomingen opgelost. Auto netjes verzorgd startklaar. Min: Te weinig feedback ontvangen/reactief gedurende de wachttijd tot aflevering (zelf achterna bellen), tijdens de bezichtiging was de verkoper lange tijd gefocust op een andere klant terwijl we een afspraak hadden.

Wantrouwen

Een zeer bijzondere en onaangename situatie. Wij hebben een ontzettend fijn gesprek met verkoopadviseur Herman gehad. Alles tot in de puntjes besproken. We konden met een gerust hart naar huis. Dezelfde dag verkoopt de leidinggevende van dit filiaal de auto aan een ander. Terwijl hij voor ons nog de proefrit in orde had gemaakt. Hij zag hoe blij we met de auto waren. Hoe geinteresseerd en ook serieus wij waren. Blijkbaar voldoen wij volgens deze leidinggevende niet aan zijn 'plaatje', want nog geen 20 minuten later nadat wij de filiaal hadden verlaten, heeft hij de auto achter ons rug om verkocht. Enorme teleurstelling. Enige wat hij ons nog te vertellen had was: klopt ik heb dit gedaan en was niet zo handig. Hij heeft niet eens de moeite gedaan om ons hiervan telefonisch op de hoogte te brengen. 'Was ik vergeten', aldus de leidinggevende. Ontzettend jammer en triest. Ook heel vervelend naar de verkoopadviseur toe deze hele situatie. Wij hebben er geen woorden mee voor...

Beste heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Uw teleurstelling is begrijpelijk als de auto van uw wensen verkocht wordt aan een ander. Betere communicatie vanuit Broekhuis was op zijn plaats geweest. Excuus voor het ongemak. Ondanks deze ervaring staat de deur voor u open voor een verzoeningsmoment. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Doetinchem

Geschrokken en enorm teleurgesteld

Ontzettend teleurgesteld in dit bedrijf. Totaal niet verwacht. Dat dit helaas nog gebeurd. Ons is de auto toe gezegd. Proefrit gereden en ook alle documenten in orde gemaakt. Zelfs de wensen vanuit accessoires doorgegeven en zal in orde gemaakt worden. Dezelfde middag wordt de auto aan een ander verkocht en wij worden hiervan niet op hoogte gebracht. Hier moesten wij zelf achter komen. Op de vraag waar deze zeer lelijke actie vandaan kwam en waarom dit moest... hier kon de leidinggevende geen antwoord op geven. Ons is toegezegd, beloofd en op ons hart gedrukt dat de auto van ons werd. Ondertussen de auto doorverkopen. Geen sprake van vertrouwen. Helaas wantrouwen. Wij zullen hier nooit meer terugkomen.

Beste mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Uw teleurstelling is begrijpelijk als de auto van uw wensen verkocht wordt aan een ander. Betere communicatie vanuit Broekhuis was op zijn plaats geweest. Excuus voor het ongemak. Ondanks deze ervaring staat de deur voor u open voor een verzoeningsmoment. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Doetinchem

Auto volgens afspraak afgeleverd , vriendelijke vertegenwoordiger die weet waar hij over praat

De afspraken worden goed na gekomen en de werkzaamheden goed uitgevoerd.

Fijne Opel dealer die eerlijk en correct is.

Wij zijn fijn geholpen met de aanschaf van een Opel Meriva. Het contact met Herman Hulleman was prettig en hulpvaardig. Na een proefrondje te hebben gereden, hadden wij wat aanmerkingen op de auto maar die werden allemaal verholpen voor dezelfde prijs. Met extra's die nodig waren om het voertuig compleet af te leveren. W. Wessels/M. van Dongen

100%

Heb vanmorgen mijn Opel Corsa opgehaald. Stond netjes gepoetst en wel klaar. Allemaal super geregeld. Alle afspraken top nagekomen. En een hele goede service en betrouwbaar. Ik zou iedereen deze garage aanbieden. En swen heel erg bedankt voor de verkoop en goede advies. Kortom 100%

UItstekend

Prima telefonisch contact voor de aankoop. Prima ontvangst in garage en prettige afhandeling van de aankoop nieuwe auto. en inruil oude auto. De handleiding boekjes van de nieuwe auto ontbraken, maar die heb ik inmiddels ontvangen.

We kwamen kijken voor een witte BMW al snel zagen we een zwarte BMW staan we werden vriendelijk. Geholpen en om dat ik vertelde dat m’n vriendin niet goed te been was werd daat gelijk wat voor gedaan en werd de auto netjes naar benden gehaald voor een proefrit. Meteen. Gelijk verkocht aan de zwarte bmw alles ging snel en soepen klant vriendelijke mensen en ook zeker in voor grapjes wat het voor ons nog soepeler en fijner verliep we rijden de bmw nu met alle plezier en kijken echt met een goed en heel fijn en betrouwbaar gevoel op dit alles terug echt een fijne en goede autogarage met echte klantvriendelijke mensen

Mijn eerste auto bij Twan gekocht. Keurig en vakkundig geholpen. Alles stond netjes klaar voor de proefrit en de aankoop was snel afgerond. Heb de auto nu een week en ben er ,tot op heden, zeer tevreden mee.

Altijd overleg en meedenken

Keurig gebeld dat mijn auto in plaats van een jaarbeurt een grote beurt verdiende gezien het aantal kilometers; vooraf prijsopgaaf gehad en geen verrassingen op de factuur. En het belangrijkste: auto loopt weer als een zonnetje.

Prima service!

Goed en duidelijk voelt vertrouwd

Goede en duidelijke informatie over de auto's in de showroom, nemen de tijd en hebben verstand van zaken, vriendelijke verkopers.

Snel en vakkundig

Martijn bedankt voor meedenken en snelle afhandeling. Poghos bedankt voor jouw vakkundig advies en onderhoud aan mijn auto.

afspraak is afspraak

eenvoudig en snel een afspraak met de werkplaats kunnen maken voor een service beurt. kunnen wachten op de werkzaamheden en de auto schoner teruggekregen dan ingeleverd.!!

Professioneel, klantgericht en vakkundig

Na een negatieve ervaring bij een ander bedrijf was dit als een warm bad. Afspraken worden stipt nagekomen en je krijgt het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

klantvriendelijk en goed advies

goede service klantvriendelijk

In een woord en zin Fantastisch

Vriendelijk geholpen door het personeel

Over X Broekhuis Opel Doetinchem