Vriendelijk en to the point geholpen

Goed gevoel bij aankoop gekregen door aantal kleine acties

Prima servises

Bij het kopen van een auto werden we goed ontvangen en kregen een goede prijs voor onze auto . Alles werdt netjes geregeld .

Ik ben zeer tevreden bij broekhuis te doetinchem

Mijn auto is op 8 januari voor een beurt geweest, en ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn auto.

Goede en duidelijke service

Erg prettig en duidelijk te woord gestaan tijdens het inruilen van onze 10 jaar oude Opel en aanschaf van een 1½ jaar oude Opel occasion. Tevreden met de aangeboden condities en zijn dan ook overgegaan tot aankoop. Tot op heden tevreden met onze nieuwe aankoop.

Prima, zoals verwacht

Ik heb bij verkoper Rudie Regelink een Opel corsa gekocht en dit verliep uiterst ontspannen en vriendelijk. Ik ga ervan uit dat de volgende contacten met Broekhuis op de zelfde wijze zullen verlopen

je word er altijd netjes geholpen als je er zelf niet ben en er is iets word je altijd altijd gebeld om te over leggen stel ik zeer op prijs.

Heerlijk om via internet een afspraak te maken op het tijdstip dat het jezelf uitkomt. na de "beurt" rijdt de auto altijd weer als een zonnetje. Vriendelijk personeel.

Netjes en vriendelijk geholpen

Netjes volgens afspraak geholpen

Perfecto

Goede service, gastvrij en 'gewoon normaal volk'.

Bij auto Kempers in Aalten geweest

Zeer vriendelijk en hulpvaardig, voor herhaling vatbaar

Goed geholpen en duidelijkheid

Mijn eerste auto gekocht en heb dat als zeer prettig ervaren bij Broekhuis.

We werden uitstekend geholpen

We werden uit stekend geholpen door de verkoper.

Heel fijn geholpen

Geholpen volgens afspraak. Gewacht onder het genot van een kopje koffie. Overlegd wat betreft extra werkzaamheden. Kortom geweldige service.

Goeie service, vriendelijke mensen.

Tevreden klant.

Volkswagen transporter

Super vriendelijk. Komt afspraken na. Top bedrijf.

super tevreden.

goede adviezen en heldere en open communicatie. hartelijk in de omgang. Heel blij met onze andere auto. Hartelijk bedankt. M vr gr Fam Timmer. Raalte.

Keurig geholpen

De verkoper heeft ons keurig geholpen en dacht goed mee met onze wensen. Ik vond het heel prettig dat er geen druk werd uitgeoefend toen we nog even moesten nadenken over het aanbod. Alle communicatie daarna verliep prima en er werd heel snel gereageerd op vragen. De aflevering verliep vlot, alles wat afgesproken was in de overeenkomst was gedaan en de auto werd heel leuk onthuld. Kortom, zeer tevreden!

Beste prima

Best prima, jammer dat de wielmoeren van de winterbanden zo vast zaten dat ik de lekke band niet kon wisselen, de moersleutel van de auto is daar zelfs bij verbogen……

Service en uitleg zijn top!

Bij het onderhoud wordt de rekening altijd goed toegelicht. Ook zijn ze heel gastvrij. Bovendien was de auto heerlijk schoon toen ik er weer instapte!

contacten en uitvoering geheel correct afgehandeld

goeie ervaring, mijn dealer.

Goed en bekwaam

Prettige persoonlijke benadering.

Auto APK en beurt prima gedaan. Prettige communicatie.

Prima heldere afhandeling

De service van de verkoper was prima op orde. Heldere afspraken die goed werden nagekomen. Hoewel je dit mag verwachten toch noemenswaardig.

Uitstekende service

Uitstekende service en zeer correcte afhandeling.

uitstekende ervaring

goede begeleiding door uw verkoop adviseur nieuwe auto voor ons opgehaald uit filiaal arnhem goed uitgelegd automaat rijden prima gedaan

Over Broekhuis Opel Doetinchem