Vriendelijk ontvangen en wordt meegedacht.

Met pech op de weg beland, toevallig dicht bij een dealer. Ondanks drukke planning in de werkplaats, binnen anderhalve dag mijn auto keurig terug met apk die ik eigenlijk een week later gepland had staan. Ze hebben hun best gedaan om zo snel en goed mogelijk de auto klaar te hebben zonder dat er 2 bezoekjes voor nodig zouden zijn. Dit ondanks hun drukke planning.

Als thuiskomen

Van de proefrit tot de ruimte om vragen te stellen en rustig met mijn partner te overleggen, en van de betaling (via iDeal!) tot de aflevering voelde alles heel vertrouwd. Dat was fijn, want ik vond het vooraf wel spannend omdat ik een occasion kocht in een hoger segment dan dat ik voorheen altijd deed. Maar het voelde goed en de auto is echt fantastisch. Zeer tevreden!

Vriendelijk en vertrouwelijk

Mijn ervaring bij Broekhuis Purmerend, Doetinchem en de verzekeringstak zijn allemaal erg goed. Er wordt met je meegedacht en snel geschakeld. Aan vriendelijkheid en vertrouwen ontbreekt het ook niet. Ik kan iedereen Broekhuis aanraden.

ik ben zeer tevreden over Broekhuis

meestal positiefs

Heel fijn en rustig kunnen onderhandelen.

Wij zijn heel prettig en in alle rust tot de aankoop van een andere auto gekomen. De klant is nog echt koning bij Broekhuis in Doetinchem. Ook toen de navigatie niet werkte kon mijn man gelijk komen. En het werd gelijk verholpen.

Heel goede service

Alles was prima geregeld wat betreft de beurt van mijn Opel Astra Sport Service. Tijdig werd ik gebeld om even te overleven. Op de afgesprokent tijd was mijn auto klaar. Ik kon deze weer keurig gewassen meenemen.

Een goede ervaring.

De auto wordt altijd tot in de puntjes verzorgd.Een pluimpje voor het personeel.

Goede service.

Ben al jaren niet anders gewend.

Goed overleg bij extra werkzaamheden tijdens jaarbeurt

Komen afspraken na. Goed overleg. Transparant in dienstverlening. Kortom uitstekend

Vertrouwd

Opel Mokka gekocht bij Broekhuis Doetinchem, zeer gastvrij, goed contact, goede service, zeer vriendelijke verkopers!

Goede en vriendelijke service

De verkopers waren bijzonder vriendelijk en hielpen mij waar ze konden.

Prima!

Zeer vriendelijke verkoper, goed geholpen, blij met onze nieuwe occassion!

Goede service en prettige bejegening door de medewerkers!

Professioneel en deskundig

Betrouwbaar en goede service en kwaliteit

Ik word daar altijd goed behandeld en de geleverde service is altijd erg goed. Geen nodeloze dingen doen en de klant daardoor niet op kosten jagen. Goed overleg. Erg tevreden met Broekhuis Doetinchem.

Top bedrijf. Zeer klantvriendelijk

Warm bad

Ruime uitleg over onderhoud en factuur

Ruime uitleg over onderhoud en factuur. Bovendien lekkere koffie!

Zoals t hoort

Netjes een rapport met zichtbaar de gedane onderhoud Contact opgenomen met wat er xtra vervangen kon worden Netjes schoon Op tijd Prijs markt conform

Zoals altijd gewoon goed

Zeer vriendelijk en hulpvaardig Bij de apk word je gebeld als er kleine dingen moet worden gedaan

Goed vakkundig geholpen

Netjes geholpen en duidelijke communicatie over wat er ging gebeuren aan de auto.

Plezierige ervaring, prettig contact

Duidelijke uitleg, goede voorstellen bij problemen en heel vriendelijke ontvangst. En een mooie schone auto als kers op de taart.

heel goed

heel netjes gedaan zeer positie

Uitstekende ervaring met het onderhoud van de auto bij Broekhuis

Mijn ervaring met Broekhuis is zeer positief. Ik krijg een seintje van hen wanneer onderhoud van de auto nodig is. Omdat ik weinig km per jaar rijd, kijkt men bij iedere onderhoudsbeurt wat nodig is, zodat de kosten voor onderhoud niet onnodig hoog zijn. En tenslotte wordt de auto schoon en gewassen afgeleverd. Ook de matten zijn uitgeklopt, Een prima service en heel plezierig om de auto zo mooi terug te krijgen na de grote onderhoudsbeurt.

In 1 woord goed

Gewoon super goed

Een geweldige ervaring uitstekende service.

Alleen maar veel lof. Geweldige service, Mensen die met je meedenken en goed advies geven. Een dikke 10 verdiend.

Helemaal tevreden

Het was zeer goed voor elkaar. Het enige kleine min punt was dat de financiering langer had geduurd dan normaal Maar dat mag de pret niet drukken.

Over Broekhuis Opel Doetinchem