We kwamen kijken voor een witte BMW al snel zagen we een zwarte BMW staan we werden vriendelijk. Geholpen en om dat ik vertelde dat m’n vriendin niet goed te been was werd daat gelijk wat voor gedaan en werd de auto netjes naar benden gehaald voor een proefrit. Meteen. Gelijk verkocht aan de zwarte bmw alles ging snel en soepen klant vriendelijke mensen en ook zeker in voor grapjes wat het voor ons nog soepeler en fijner verliep we rijden de bmw nu met alle plezier en kijken echt met een goed en heel fijn en betrouwbaar gevoel op dit alles terug echt een fijne en goede autogarage met echte klantvriendelijke mensen

Mijn eerste auto bij Twan gekocht. Keurig en vakkundig geholpen. Alles stond netjes klaar voor de proefrit en de aankoop was snel afgerond. Heb de auto nu een week en ben er ,tot op heden, zeer tevreden mee.

Altijd overleg en meedenken

Keurig gebeld dat mijn auto in plaats van een jaarbeurt een grote beurt verdiende gezien het aantal kilometers; vooraf prijsopgaaf gehad en geen verrassingen op de factuur. En het belangrijkste: auto loopt weer als een zonnetje.

Prima service!

Goed en duidelijk voelt vertrouwd

Goede en duidelijke informatie over de auto's in de showroom, nemen de tijd en hebben verstand van zaken, vriendelijke verkopers.

Snel en vakkundig

Martijn bedankt voor meedenken en snelle afhandeling. Poghos bedankt voor jouw vakkundig advies en onderhoud aan mijn auto.

afspraak is afspraak

eenvoudig en snel een afspraak met de werkplaats kunnen maken voor een service beurt. kunnen wachten op de werkzaamheden en de auto schoner teruggekregen dan ingeleverd.!!

Professioneel, klantgericht en vakkundig

Na een negatieve ervaring bij een ander bedrijf was dit als een warm bad. Afspraken worden stipt nagekomen en je krijgt het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

klantvriendelijk en goed advies

goede service klantvriendelijk

In een woord en zin Fantastisch

Vriendelijk geholpen door het personeel

Fijn geholpen super service

Goed geholpen blij met mn nieuwe auto

Tevreden zoals altijd!

De Opel Corsa voor reparatie en Apk naar Broekhuis Doetinchem geweest en de auto rijdt weer als nieuw!

Goede sevice

Deze garage biedt kwaliteit en goede service

Zeer goede service

Ben wederom goed geholpen en zo blij om naar een korte uitstap weer terug te zijn bij Broekhuis. Kom er al jaren en altijd naar volle tevredenheid

Kosten olie verversen

Wat geschrokken van de kosten voor olie verversen. Vervolgens een goede toelichting gekregen. En een kleine korting op de factuur. Mooie geste in deze tijd van inflatie.

Gewoon prima!

Betrouwbare en professionele serviceverlening. Voor de klant wordt daarnaast een stukje gratis extra service verleend nog. Ik vind het bedrijf zeker aan te bevelen om een auto te kopen of om je onderhoud/reparaties uit te laten voeren.

Alles netjes verzorgd

Netjes geholpen

Ik ben uiterst tevreden over Broekhuis te Doetinchem

Ben uiterst tevreden over service en behandeling en onderhoud bij Broekhuis Doetinchem

Goeie service

Solide zaak, prima personeel, heel tevreden!

Ik kwam aanvankelijk voor een bepaalde auto en ging er met een andere vandoor. Zo kan het lopen, omdat Broekhuis net wat had staan waar ik voor viel. Op een prettige wijze geholpen, heel correct

Geweldige service door vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Altijd al zijn wij zeer tevreden over het team Broekhuis-Doetinchem. Nu ging er echter iets mis na de laatste beurt een week voor vertrek met deze auto naar Zuid-Frankrijk. Vrijdagavond en zaterdagochtend werd ik op de hoogte gehouden hoe het probleem maandag of dinsdag opgelost zou worden. Dinsdagochtend is de auto opgehaald en eind van de middag stond hij gerepareerd weer voor ons huis. Woensdagmiddag stond er na een telefonische vooraankondiging een monteur aan de deur om een laatste check te doen. Wij zijn inmiddels op ons vakantieadres :). Dank Team Broekhuis

Prima garage. Alles goed voor elkaar.

Prima garage. Goede klantvriendelijkheid.

onze ervaring met Opel Broekhuis in een woord FANTASTICH.

fijne benadering en zeer aardige verkoper

top garage

enkele weken geleden bij broekhuis doetinchem geweest voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. weer perfect gedaan. en je rijdt weer weg met een schone auto. service op hoog niveau noem ik dit en vriendelijk personeel. kan het een ieder aanbevelen.

Goede service door proactief personeel

Een online afspraak gemaakt. Op de dag was ik wat te vroeg maar werd al snel opgevangen door een andere medewerker. Netjes te woord gestaan, afspraken gemaakt, helemaal ok en duidelijk.

Over Broekhuis Opel Doetinchem