zeer goede service

Ik had op de website van Broekhuis een mooie (demo) Opel Crossland gezien. Echter de was bij een andere vestiging. Aangezien ik wel interesse hierin had en vroeg of ik bij die vestiging moest gaan kijken, kreeg ik als antwoord van de verkoper: dat hoeft niet want dan halen wij hem hierheen, zodat u hier een proefrit kunt maken. De volgende dag kreeg ik aal een telefoontje dat de auto er was en ik een (vrijblijvende) proefrit kom maken. Hierna waren we het gauw eens, ook over de inruil voor mijn eigen auto en was de aanschaf van die Crossland beklonken.

Betrouwbare autodealer

top service!!!

Alles netjes en volgens afspraak geregeld

Alles goed geregeld en de auto netjes gewassen en gestofzuigd

Ik ben heel erg tevreden en werd erg vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben geholpen door Dirk Jansen. Een vriendelijke man, die mij goed geholpen heeft. De vragen, die ik had zijn naar tevredenheid beantwoord. Ook dacht die erg met mij mee.

Mooie Opel gekocht

Super mooie auto gekocht bij een fijne dealer. Fijn contact gehad met de verkoper die alles voor mij goed heeft geregeld. Koop zeker mijn volgende auto ook weer hier

Ben erg goed geholpen. Duidelijk over wat er moest gebeuren en de kosten. Jammer dat een acht scoren niet voldoende is. Zo geef je je eigen medewerkers onnodige stress.

Prima service, eerlijk

Eerlijk over de banden, prima onderhoud

klantvriendelijk en helpen snel

Als ik in een noodgeval snel geholpen moet worden, wordt hier direct aan meegewerkt

Fijne verkoopadviseur

Al jaren hebben wij een goede ervaring met de verkoper van Broekhuis Deventer, Dirk Jansen.

Top service!

Netjes geholpen door telefonisch de werkzaamheden te bespreken a.d.h.v. het rapport.

Prima dealer

Afspraken worden nagekomen, goede service, betrouwbaar

zeer goed

Goed geholpen .volgens afspraak.

gedaan wat afgesproken is

Mijn ervaring is zeer positief

Broekhuis Deventer heeft dat gedaan wat we afgesproken hadden. Zeer tervreden

Prettig

Zeer goede ervaring met de verkoper. Service gericht en houdt zich aan de afspraken.

zeer goed

Mijn ervaring met Broekhuis Deventer is zeer goed. Doen dat wat afgesproken is.

Was allemaal goed geregeld. Uitleg vooraf over evt. extra’s bij onderhoudsbeurt en duidelijke factuur. Daarbij ook nog eens goeie koffie.

Zeer Goed

Mijn ervaring met Broekhuis Deventer is uitstekend

uitstekende service voor een redelijke prijs

uitstekende service voor een redelijke prijs

Uitstekend vriendelijk en vakkundig geholpen

Uitstekend geholpen Auto op afgesproken tijd en netjes terug gekregen. Extra lakstift moest besteld worden binnen 24uur thuis ontvangen Personeel vriendelijk en behulpzaam

Revalstraat 10

7418 BJ Deventer