Vriendelijke en behulpzame verkoper

Tijdens mijn telefoontje werd ik al prettig te woord gestaan en geadviseerd. Bij de showroom werd ik vriendelijk en deskundig geholpen in mijn keuze. Zeker geen opdringerige verkoper maar iemand die serieus op mijn wensen inging. Ik ben zeer tevreden.

Beste Mirjan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Mijn probleem met de DAB ontvangst helemaal opgelost

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te zien dat het probleem met de DAB helemaal is opgelost. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Top geregeld

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw review. Daar doen we het voor! Wat fijn dat alles top geregeld was voor u. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Maximale service n betrouwbaar

De door mij uitgezochte (2e hands) auto is door de garage opgehaald, helemaal nagekeken en heeft een APK gekregen. De garage heeft gezorgd voor een probleemloze overzetting op mijn naamm eb de auto is keurig opgeleverd.

Beste Andre, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij dat u zo tevreden bent over de service die wij u hebben gegeven bij de door u uitgezochte auto. Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

weinig voorlichting en informatie

We hebben 18 jaar Opel (Astra) ervaring met het ouderwetse systeem. Bij Broekhuis komen we met het moderne rijden in aanraking. Deze auto hier is te koop en die daar kun je ook proberen. We krijgen weinig informatie over de verschillende autos. We moeten het zelf maar wat uitvinden. Het is ons gelukt onze Opel Astra in te ruilen voor een Opel Corsa ,een auto waar we na een week rijden zeer tevreden over zijn.Broekhuis heeft vandaag gevraagd hoe tevreden we zijn met onze nieuwe aankoop,wel zeer tevreden. De Opel Corsa is zeer pittig met optrekken en remmen en met schakelen.,een kwestie van wennen.

Beste Eddy, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Op zoek naar andere auto. En vriendelijk en met kennis van zaken geholpen

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Een prima ervaring.

De verkoper (Dirk) wist ons enthousiast te maken voor de auto en gaf veel deskundige informatie, waar we ook echt iets aan hadden. De aflevering was ook prima, hoewel niet alles goed werkte. Dat had met de programmering van de sleutels te maken en dat wordt prima opgelost.

Beste Rex, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

zeer goed

Vlotte en correcte afhandeling

Bedankt voor uw positieve review. Daar doen we het voor. Wij zijn u graag weer in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

TOP!

Mooie auto gekocht bij Broekhuis in Deventer. Aardige verkoper, goede prijs en uitstekende service!

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat u bij ons uw auto heeft gevonden en goed geholpen bent. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Zeer klant vriendelijk

Wij zijn bij het kopen van onze nieuwe auto geholpen door een verkoper. Zijn naam is Collin. Hij heeft ons heel erg netjes geholpen. Daar zijn wij erg tevreden over. Het enige wat niet bij onze auto geleverd is dat is een afdek plaat in de koffer ruimte. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Voor ons is dit natuurlijk erg jammer. Want een afdekplaat hoort er wil in te zitten.

Beste heer Bos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen en zoals afgesproken, de afdekplaat wordt voor u geregeld. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Uitstekend samenwerkend en meedenkend team!

Was dit maar overal zo.......!

Bedankt Ruud, voor uw complimenteuze beoordeling! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

bij Broekhuis luisteren ze naar de wensen van de klant

ik ben super tevreden met de auto

Bedankt Gerard, voor het invullen van uw beoordeling. Dat u super tevreden bent met de auto is voor ons fijn om te zien, daar doen we het voor! Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Geweldige service

Was op zoek naar een nieuwe auto. Ben daar door de verkoper van Broekhuis geweldig in geholpen door in alle rust te zoeken naar een goede oplossing. Verschillende proefrirren gemaakt met verschillende auto, Nooit de druk gevoeld van te moeten beslissen. Voor mij een geweldige service.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Niet zo als ik verwacht had als nieuwe klant.

Vind het raar als je voor een service beurt komt dat je een huurauto moet betalen. Was wel blij dat ze me nog voor een bepaalde dag konden helpen.

Beste heer Pieters, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen en een fijn gesprek met u gehad. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Weer prettig ervaring bij de inruil van onze Opel Astra uit 1995 op de jonge Opel Karl

Prettig aankoopadvies en en inruilproces.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

zeer tevreden

Wij zijn netjes en correct behandeld door alle medewerkers.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Elke keer zeer tevreden

Wordt altijd netjes geholpen goede tekst en uitleg over de gang van zaken. Klant vriendelijk personeel zowel verkoop als onderhoud. Een dikke 10 !!

Bedankt voor de mooie review en de dikke 10! Dit waarderen wij enorm. We zien je graag de volgende keer, tot dan. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Tevreden.

Een fijn en duidelijk contact. Alles volgens afspraak nagekomen. Tevreden mijn auto weer opgehaald.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Top mensen werken daar. Dirk heeft ons zeer goed geholpen. Kijkt goed mee. Zeer zeker een goede service

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat je naar volle tevredenheid bent geholpen! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Wij werden goed ontvangen

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Ik ben uitstekend op weg geholpen door de aanschaf van een mooie occasion.

Bovenstaande zijn is eigenlijk meer dan voldoende, een kanttekening wil ik wel plaatsen: Tijdens de proefrit stond de kilometerteller op 107.000 km. Op de dag dat ik de auto kon ophalen zag ik toen ik thuis was dat de teller op 110.000 km stond. De autoverkoper de heer Dirk Jansen zou nog proberen na te gaan waardoor het verschil ontstaan kan zijn. Via kentekencheck.nl kreeg ik de volgende mededeling over de km registratie in Nederland (RDW & NAP uitslag): "De kilometerregistraties in Nederland zijn onlogisch opgebouwd. Dit betekend dat er tijdens de controles een lagere kilometerstand geregistreerd is dan eerder bekend was". kunt u als Opeldealer hier wat mee? Met vriendelijke groet, Ton de Hoop

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Inmiddels hebben wij je op de hoogte gebracht om dit uit te gaan zoeken. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Vriendelijk personeel en een goede uitleg over wat er gaat gebeuren aan de auto.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Transparant en deskundig

Bedankt voor deze mooie beoordeling en review! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Deventer

Ben al vele jaren tevreden met doe services

Ik weet zelf niet eens meer hoeveel jaar ik al bij de Opel garage klant ben, en ben zeer tevreden over de services in zijn geheel ook dus receptie enz.

Vriendelijk en correct geholpen

Verkoper Dirk was zeer vriendelijk, vertelde eerlijk hoe de zaken er voor stonden en heeft ons zeer goed geholpen aan onze nieuwe tweedehands auto. Het afhalen van de auto was wat ongemakkelijk bij een 'vreemde' verkoper (dat had Dirk keurig gemeld) en een doek over de auto zodat hij onthult wordt,. tja,. zulke mensen zijn we niet zullen we maar zeggen.

Revalstraat 10 7418 BJ Deventer

Over Broekhuis Opel/Fiat Deventer