uitstekende service voor een redelijke prijs

uitstekende service voor een redelijke prijs

Uitstekend vriendelijk en vakkundig geholpen

Uitstekend geholpen Auto op afgesproken tijd en netjes terug gekregen. Extra lakstift moest besteld worden binnen 24uur thuis ontvangen Personeel vriendelijk en behulpzaam

Kwalitatief prima bedrijf met uitstekend personeel.

Hier kom je graag terug. Het overzicht, service en aandacht voor de klant werkt positief.

Geluk bij een ongeluk

Erg grote reparatie nodig, maar goed uitgelegd en opgepakt door Broekhuis met alternatief vervoer als service. Ik ben tevreden.

Netjes en snel, ook toen zich een probleem voordeed na de beurt hebben zij dit netjes en snel opgelost.

Super ervaring

Bijzondere service, voelt zeer vertrouwd

Prima geholpen

Weet waar ze over praten

We zijn bijzonder goed geholpen.

Goede service, meedenken en prettige communicatie.

We hebben hier een auto gekocht en kregen perfecte service en zijn heel blij met de auto. De verkoper Dirk Jansen heeft ons geweldig geholpen voor de perfecte auto .

Zorgvuldige analyse voorafgaand aan een uitstekende uitvoering!

Complete diagnose; Schriftelijke vastlegging met advies en kostenplaatje; Keuzemogelijkheid voor aantal zaken; Afspraak voor uitvoering; Zorgvuldige uitvoering binnen afgesproken termijn; Ontzorging van de klant; Prima communicatie!

TOP service

Wederom TOP service verleent voor mijn Corsa. Alles gaat in overleg en wordt goed uitgelegd. Zelfs de auto gewassen terug na de onderhoudsbeurt.

Hele fijne snelle en goede service! Auto’s zien er goed uit.

Wij hebben recent een nieuwe Opel gekocht bij Broekhuis te Deventer. De service was goed, de auto stond netjes klaar en de proefrit mocht een half uur duren. Wij hebben zelf gekozen voor een occasion. De occasions bij Broekhuis Deventer zien er tiptop uit. De auto’s zijn goed onderhouden en de auto die wij hebben gekocht heeft vrijwel geen gebruik sporen van de vorige eigenaar. Na de proefrit hebben wij de auto met veel plezier gekocht. De auto dient wel rijklaar te worden gemaakt maar dat is het wachten meer dan waard. Ook biedt Opel vanuit de Broekhuis vestigingen een verzekering voor je nieuw gekochte auto aan, zo ben je goedkoper uit en je hebt alles makkelijk en handig onder één dak. Ook dat is een groot pluspunt. Als je er niet uitkomt kun je bellen en wordt je direct geholpen. Al met al zou ik iedereen aanraden een occasion of nieuwe auto te kopen bij Broekhuis.

Professioneel en heel klantvriendelijk

De verkoper adviseerde mij goed. Ik ben heel tevreden over de aflevering van de knalgroene Mokka E. Tot nu toe bevalt de auto mij goed! Met vriendelijke groet Liesbeth

GEWELDIGE SERVICE

AFSPRAKEN WORDEN GOED NAGEKOMEN. JE KRIJGT GOEDE EN DUIDELIJKE INFORMATIE OVER DE WERKZAAMHEDEN DIE VOORGESTELD WORDEN EN DEDAARBIJ HORENDE KOSTEN. TEVENS AWORDT AANGEGEVEN WELKE WERKZAAMHEDEN OP TERMIJN UITGEVOERD MOETEN WORDEN EN DE DAARBIJ HORENDE KOSTEN. VRIENDELIJK PERSONEEL EN EEN PRETTIGE SFEER.

Alles perfect geregeld

Meer dan tevreden

Duidelijke communicatie omtrent de APK en onderhoudsbeurt. Vriendelijk personeel.

Fijn geholpen

Onze ervaring met Broekhuis Deventer is erg goed geweest. De verkoper(Bart Noordover) was vriendelijk, behulpzaam, makkelijk in omgang en eerlijk. Vooral dat laatste vinden wij belangrijk. Plus de extra handelingen zoals nieuwe remblokken etc maken onze ervaring bij Broekhuis erg goed!

Correct, vakkundig, tussentijds overleg

Zie boven

Goed geholpen met de aankoop van een auto

Broekhuis Deventer heeft goede informatie gegeven en was tijdens het proces altijd beschikbaar voor vragen.

Zoals altijd stipt, helder, geen verrassingen en uitstekende service! Top garage!

Prima geholpen met een mooie occasion. Bij de proefrit paar puntjes aan te merken, die waren bij oplevering van de auto netjes opgelost. Voor de vorige auto kregen we een nette inruilprijs terug. Na levering bleek de accu van de occasion zijn beste tijd te hebben gehad. Deze werd meteen vervangen. Al met al uitstekende ervaringen.

Prima service en afhandeling.

Uitvoering en informatie vooraf perfect. Goed werk !

Ik ben zeer tevreden met de service bij Broekhuis Deventer

Ik had afspraak voor onderhoudsbeurt. Op tijd aanwezig en het was sneller klaar dan vooraf afgesproken.

Over Broekhuis Opel Deventer